[4e] Je 4e jen a jen dungeon crawl?

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [4e] Je 4e jen a jen dungeon crawl?

od Quentin » 13. 10. 2008, 15:41

Sosacek píše:koukam ze ta egomasturbace s nadavanim na teorii jeste nezmizela.
absolutne netusim o cem mluvis. Ani ja ani ostatni v diskuzi na teorii nenadavaj, ne?

od Sosacek » 13. 10. 2008, 15:39

koukam ze ta egomasturbace s nadavanim na teorii jeste nezmizela.

od jonka » 13. 10. 2008, 15:09

A tady je to, co jsem včera nenašel..

Ještě by se daly využít k příběhovému popotahování věci jako démon ze Sorcerera (+ humanity) nebo ďábel z Dust Devils. Jde o věci, které nutí postavy dělat různé věci, respektive chovat se podle svého trošku divného já, což může být příčinou zajímavých situací.

od Quentin » 13. 10. 2008, 14:57

od mafist » 26. 9. 2008, 14:52

Quentin píše:...
Btw mohli by jsme si s tebou jednou dat treba session FATEu, jak se ti bude libit, hmm?
Jsem rozhodne pro. A rikal jsem to i na minulem sezeni. Bohuzel ale ne vsichni souhlasili (Smela) :)

od Quentin » 26. 9. 2008, 14:45

Dal jsem se do cteni pravidel DnD, protoze mam neustale pocit, ze jsem tam jako neco prehledl. Ze to nemuze byt takove, jak to vypada. Dnes jsem napr. narazil na kapitolku o rozdelovani pokladu a se zlzou v oku jsem si vzpomel na grind v MMORPG. Do naseho papiroveho RPG to ale rozhodne nepatri. Prijde mi, ze nam DnD spis haze klacky pod nohy, nez by nasemu stylu hrani nejak pomahalo (viz. debata o dungeon crawlu jinde na foru).
Ale to jsou prece ty veci, ktere jsme v zajmu plynulosti a logiky hry zvesela odignorovali (spolecne s pravidly pro nalozeni a jine zhovadilosti) :wink:


Btw mohli by jsme si s tebou jednou dat treba session FATEu, jak se ti bude libit, hmm?

od Erric » 26. 9. 2008, 12:56

Quentin - treba hnaci sila muze byt uz jen to, ze "postava opravdu chce neceho dosahnout"

Anebo potom vyuzit krizkovani cilu ze Strepu, pripadne agend z Hot war.

od Quentin » 25. 9. 2008, 10:41

Rytir: Puvodne byl tenhle topic jen jako dukaz, ze dnd neni jen dungeon crawl.

Jenze (ted ve zkratce) v nem chybi jakakoli hru zenouci mechanika, ne ze by to tolik vadilo, ale obcas precijen clovek nema zadnou pripravu a neco takoveho by se hodilo. Neco, co bude zamotavat dej mezi encounterama, ktery se pouzivaj jen k vyhodnoceni konfliktu. A tak tu koumame, jaka pribehova mechanika by se dala napasovat na 4e tak, aby to nedelalo neplechu s originalnimi pravidly.

btw vim, ze se to da hrat i bez toho ... jen me tyhle veci zajimaji

od Rytíř » 25. 9. 2008, 08:56

Tyjo Quentine. Myslel jsem, že i když jim nijak moc nehoruju, dokážu se v těch teoretickejch termínech a frcích docela orientovat.. ale u tebe mám fakt problém porozumět tomu, o čem je vlastně řeč a v čem chceš pomoct?

Mě to vcelku zajímá, moh bys to pro mě podat nějak jednodušejc, víc po lopatě a konkrétněji, co se ti na vaší hře nezdá? Třeba mě něco geniálního napadne ;)

od mafist » 24. 9. 2008, 08:36

Možná by šlo vymyslet nějaké featy, které by postihovaly povahu postavy a její rěkněme "osud". Projevovaly by se v encounterech jako nějake bonusy nebo postihy a mimo encountery by sloužily jako vodítko pro GM nebo přímo generovali dějové zvraty :).

Otazkou je, jak to zakomponovat navíc k docela svázaným pravidlům levelového/classového DnD. Možná by se dal vymyslet další rozměr nějakých "bodů", za které by se pak tyto specialitky nakupovali.

od Aljen » 23. 9. 2008, 14:28

A mozno aj spiritualne atributy z Trosu by sa dali vyuzit.
Nejakym house rule v podobe penalty/bonus pri hodoch, ak hrac riesi a RPckuje tu konkretnu agendu

od jonka » 23. 9. 2008, 14:20

Dal bych postavám klíče z TSoY ty mi připadnou asi nejlepší. V úvahu ještě přichází beliefs a instinkty ale ty mi příjdou moc svazující k DnDčku. Teoreticky pokud by si hrál s fatepointy by postavy mohly dostat i aspekty - tak 4 s tím že by si dali jeden povinně dějový. Ale s těmi aspekty by se to možná bilo s DnDčkem protože se dá rerolovat a rerolovat se dá i za action pointy...možná tak to spojit ,-)

od Quentin » 23. 9. 2008, 13:56

Jasne, ze hrajem 4e. Vzdyt dnd jsou jen pravidla pro encountery :)

My jen venujeme vic prostoru te casti mezi encounterama(prestoze ty boje zabiraj porad hafo casu) a vic nase pribehy komplikujeme. Ale chtelo by to jeste vic vytunit. Regulerne bych postavam pripsal krom poweru a abilit i nejake pribehove vlastnosti. Chce to ale tak, aby se to nikde nebilo s dndckem.

Trosku potiz je v tom, ze na boj musi bejt dycky cela skupina pohromade, aby to stalo za to (dps, tank, heal) a nikdo se nenudil

od Erric » 23. 9. 2008, 13:37

Quentine a ty s timhle vyctem hodlas rikat, ze hrajes DnD 4e?:o) Kolik z tech originalnich pravidel vlastne pouzivate a kolik jich mate z jinych systemu;o)

od Quentin » 23. 9. 2008, 13:18

nenapada vas nejaka mechanika nebo trik, jakym hnat hru dopredu i mimo encoutnery?

(nejake cile, aspekty, klice :-? )

Nahoru