Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Pieta » 17. 11. 2020, 13:49

Veselá historka z natáčení:
Kai Tave na lanceřím discordu píše:Also to give some backstory here that may add extra context, Lancer used to go up to level 15
and by and large, the dominant feedback was that once players hit level 12 or so, the last three levels were not adding anything to their experience
Their builds were basically locked in at that point and gaining more levels wasn't giving them anything they looked especially forward to
it was just going through the motions
about the only real upside was another core bonus at the end and that was about it, and even that was perfunctory because you'd likely taken the ones you REALLY wanted earlier
so the designers chopped those last three levels off the end because if it's just going through the motions there's no sense in keeping it
Takže proto je levelů dvanáct, což je takové nečekaně nekulaté číslo.

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Sosacek » 29. 10. 2020, 23:18

Me se hrozne libi, jak ta hra dycha atmosferu i z jednoducheho textoveho popisu.
At 0900 hours our long-range monitoring stations detected HOSTILE INTENT ACTORS on a HIGH CONFIDENCE intercept trajectory towards [Friendly Station]; multiple heavyweight contacts bearing dead on, multiple lightweight contact indicate low-choke k-clouds inbound. Fire interdiction and prepare to defend the station. .
BREAK BREAK BREAK CONTACTS <1​ls​ DISPERSE AND REALIGN — TOO MANY ON SCOPE — JUMP WHEN ABLE TO ​COBALT-ELM-GREEN​ — ORIENT ON MY RADIAN AND PUNCH THROUGH THIS LINE!

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Pieta » 29. 10. 2020, 22:24

Jestli teda dobře chápu pravidla, tak:
Charge weapons jsou zdarma z hlediska action economy, ale platí za to tím, že jsou použitelné jen občas, a začínají vybité
Payload weapons zasahují automaticky, ale platí za to tím, že stráví nějaký čas v letu, a nedají se znovu použít, dokud nedoletí; vždycky se můžou interdictovat, i když jsou single target
Reload weapons fungují podobně, jako charge weapons, ale neobcházejí action economy a začínají nabité

Single target (ale ne Payload) útoky hází na zásah proti Defense
Area útoky zasahují vždycky a dávají stejné zranění všem lodím, ale jejich zranění se snižuje interdikcí
Single target payload útoky zasahují vždycky, dávají zranění jedné lodi, a počítají se do interdikce

Mám to dobře?

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Markus » 29. 10. 2020, 21:34

Markus píše: 27. 10. 2020, 16:55 Nechce se vám někomu napsat pro Lancer anotaci do databáze? Chybí tam. :roll:
Když nejde Lancer k Mohamedovi...

Vytvořil jsem pro Lancer anotaci, aby i náhodní kolemjdoucí věděli, o čem je řeč. Můžou v ní být nějaké blbosti, tak jenom připomínám, že to kdokoli můžete editovat.

Kdyby se vám náhodou chtělo – třeba až si to zahrajete – ztratit tam nějaké to slůvko v komentáři nebo třeba jednu dvě hvězdičky, tak by to bylo taky fajn. :wink:

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Markus » 29. 10. 2020, 19:59

Zorganizovala se tu místní skupina na hraní Lanceru, tak jsem vás na požádání přesunul do samostatné diskuze.

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Fritzs » 27. 10. 2020, 19:49

Můžu mít ve flotile ekvivalent tohodle. Je to můj oblíbenec.

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Sosacek » 27. 10. 2020, 18:02

Mno takze Keltone kde a jak to organizujes?

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Markus » 27. 10. 2020, 16:55

Nechce se vám někomu napsat pro Lancer anotaci do databáze? Chybí tam. :roll:

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Kelton » 27. 10. 2020, 16:08

Původně jsem chtěl dát tenhle, ale přece jen slíbil jsem anime bullshit.
Obrázek

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Sosacek » 27. 10. 2020, 16:05

OMG! OMG!

(a ten obrazek jsem cekal)

Re: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

od Kelton » 27. 10. 2020, 15:33

Vypadá to, že Lanceru vzniká poměrně zajímavý spinnoff. Protože co je lepší než bitka fyzikálně nepravděpodobných mechů? Vesmírná bitva fyzikálně nepravděpodobných lodí.

Lancer Battlegroup je připravovaná hra ze stejného settingu, místo mechů se tentokrát týká kosmických lodí, respektive vesmírných bitev. Schválně neříkám RPG, protože playtest zatím nic mimo bojových pavidel neobsahuje, a není úplně jasné jestli ta hra má někdy něco jiného umět. Což ale není něco co by mě zastavilo.

Každopádně playtest pravidla (v současné době verze 1.5) existují jak v divočině, tak na Pilot NET, což je Lanceří discord. Autoři žádali ať to lidi moc nesdílí mimo skupinu, tak je tu nechci odkázat v googlitelné podobě, ale fakt jsem neměl problém je najít.

Mé dojmy po přečtení jsou celkem nadšené. Pravidla vám umožní udělat si malou jednotku vesmírného námořnictva (0-1 battleship + 0-2 carrier + 0-3 fregaty + případý další potěr jako stíhačky nebo destroyery) a s nima se následně poprat a způsobit škody v miliardách a nesčetné ztráty na životech. Systém je na pohled o něco svižnější a zřetelně víc deadly než základní Lancer. Taky trochu abstraktnějí, zejména co se týče měření vzdáleností - s mapou se tu nepočítá.

Nutno dodat, že tahle verze vesmírných bitev zahrnuje netriviální podíl anime bullshit. Je to ten druh bitev, kde po sobě obě strany střílí kvanta raket zatímco se nabíjejí ty opravdové zbraně, provádějí abordáž (mechy), odhodlaný pilot starfighteru se může pokusit střelit nepřátelskou loď do špatně chráněného termálního průduchu, a na konci pravděpodobně někdo zavelí Ramming speed! a pokusí se taranovat nepřátelskou vlajkovou loď.

Což je ten nejlepší druh vesmírných bitev.


Pokud vás to někoho oslovilo jako mě, byl bych pro to někdy vyzkoušet. V současné situaci se sice moc na živo nepotkáme, ale ona ta izolace a kontakt jen přes obrazovku k vesmírným bitvám tak nějak sedí.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 2. 1. 2020, 09:33

Nemohu než ocenit, jak jsou autoři Lanceru odhodlaní mít prostě _divné_ mechy. V posledním dílu jsme zjistili, že i SSC má svou weird mechs division (a IPSN je poslední kdo chybí, boo). Nová White Witch sice není Pegasus, ale zato vidíme jak uvažuje marketingové oddělení které prodává parakauzální superzbraně. Což je svým způsobem ještě děsivější.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Pieta » 29. 9. 2019, 09:55

Bifi píše: 29. 9. 2019, 09:50Super! To ste hrali online?
Ne, naživo. Řeknu ti, že když jsem viděl ten narýsovaný (!) plán kosmické lodi, že mi spadla brada. (:

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Bifi » 29. 9. 2019, 09:50

Super! To ste hrali online?

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Pieta » 29. 9. 2019, 09:02

Úplně jsem se tu zapomněl pochlubit, že jsme u Lyca hráli výbornou misi se zběsilým cílem - ukrást experimentální reaktor z kosmické lodi za plného chodu. (:

Celé se to odehrávalo na jednom plánku vesmírné lodi + okolního prostoru. Průnik dovnitř vytorpédovanou dírou, vypráskání ostrahy, udržení pozice, zatímco NPC engineer odmontovával reaktor, a potom jeho doprovod zpátky na mateřskou loď. Hodně různá prostředí - okolo lodi stíhačky a obranné drony, v pozdější části mise narychlo upravené protiasteroidová děla, uvnitř mechy bezpečnostních jednotek a krátké vzdálenosti. Vnitřní stěny lodi navíc často nebyly odolné proti zbraním na úrovni mechů, takže se nám terén během hry dynamicky měnil. Výborná hra.

Pro mě to byla možnost vyzkoušet si čistě hackovacího mecha - Goblina. Jediná zbraň byl Autopod (ta zbraň, co střílí jen jako reaction) a ani tu jsem často nepoužil, protože jsem se nevešel do limitů na reakce. Spousta rozdávání Lock Onů (ze Spotter 2 a Lesson of the Held Image). Tech akce jsem si připravil pro nejrůznější příležitosti - proti rychlým nepřátelům, zahřátým nepřátelům, hackerům, na blokování nepřátel, na vyrábění krytu, na ochranu spojenců - a moc mě těšilo, že z každé tech schopnosti jsem aspoň pro jednu volbu našel výbornou příležitost, jak ji uplatnit. Jednou se mi tam povedlo úspěšně použít i Last Argument of Kings (-; . A celkově jsem byl s výsledkem hodně spokojený, měl jsem dojem, že i bez zbraní jsem párkrát do průběhu děje hodně zasáhnul, a celou dobu že jsem byl týmu prospěšný.

Nahoru