Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Lancer RPG - Mechy, William Blake a sociálna kritika

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 2. 1. 2020, 09:33

Nemohu než ocenit, jak jsou autoři Lanceru odhodlaní mít prostě _divné_ mechy. V posledním dílu jsme zjistili, že i SSC má svou weird mechs division (a IPSN je poslední kdo chybí, boo). Nová White Witch sice není Pegasus, ale zato vidíme jak uvažuje marketingové oddělení které prodává parakauzální superzbraně. Což je svým způsobem ještě děsivější.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Pieta » 29. 9. 2019, 09:55

Bifi píše:
29. 9. 2019, 09:50
Super! To ste hrali online?
Ne, naživo. Řeknu ti, že když jsem viděl ten narýsovaný (!) plán kosmické lodi, že mi spadla brada. (:

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Bifi » 29. 9. 2019, 09:50

Super! To ste hrali online?

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Pieta » 29. 9. 2019, 09:02

Úplně jsem se tu zapomněl pochlubit, že jsme u Lyca hráli výbornou misi se zběsilým cílem - ukrást experimentální reaktor z kosmické lodi za plného chodu. (:

Celé se to odehrávalo na jednom plánku vesmírné lodi + okolního prostoru. Průnik dovnitř vytorpédovanou dírou, vypráskání ostrahy, udržení pozice, zatímco NPC engineer odmontovával reaktor, a potom jeho doprovod zpátky na mateřskou loď. Hodně různá prostředí - okolo lodi stíhačky a obranné drony, v pozdější části mise narychlo upravené protiasteroidová děla, uvnitř mechy bezpečnostních jednotek a krátké vzdálenosti. Vnitřní stěny lodi navíc často nebyly odolné proti zbraním na úrovni mechů, takže se nám terén během hry dynamicky měnil. Výborná hra.

Pro mě to byla možnost vyzkoušet si čistě hackovacího mecha - Goblina. Jediná zbraň byl Autopod (ta zbraň, co střílí jen jako reaction) a ani tu jsem často nepoužil, protože jsem se nevešel do limitů na reakce. Spousta rozdávání Lock Onů (ze Spotter 2 a Lesson of the Held Image). Tech akce jsem si připravil pro nejrůznější příležitosti - proti rychlým nepřátelům, zahřátým nepřátelům, hackerům, na blokování nepřátel, na vyrábění krytu, na ochranu spojenců - a moc mě těšilo, že z každé tech schopnosti jsem aspoň pro jednu volbu našel výbornou příležitost, jak ji uplatnit. Jednou se mi tam povedlo úspěšně použít i Last Argument of Kings (-; . A celkově jsem byl s výsledkem hodně spokojený, měl jsem dojem, že i bez zbraní jsem párkrát do průběhu děje hodně zasáhnul, a celou dobu že jsem byl týmu prospěšný.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Bifi » 3. 6. 2019, 19:14

Kelton, díky za parádny zápis!
Malá poznámka: Ramallah Germ Johnson a.k.a. Škorpión som bol ja. Operačný dôstojník sa zhodou náhod volal Martin Johnson.

A Kapitánovi za neuveriteľný obsah, ktorý výrazne prekročil to, čo človek od skúšobného one shotu očakáva. Toto bola regulérna (a dobrá) session v zohratej skupine. Klobúk dolu!

Tím London, Snake, Crazy Ivan, Spike a Scorpio by ešte radi videli ďalšiu akciu...

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 3. 6. 2019, 17:14

Jo, to bylo zásadní.

Celkově mám dojem že jsem na několika místech věci trochu přerovnal a pár věcí zapoměl, ale dělo se tam toho tolik že si prostě všechno nepamatuju.

Ale akce wingsuit by se vynechávat neměla.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Sosacek » 3. 6. 2019, 17:11

Jeste tsm chybi ta cast, kdyz to vypadalo, ze to London neda, pac byl od lode moc daleko, ale typek mel ve vybave pilota wingsuit a doplul tam $D

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od PardGalen » 3. 6. 2019, 16:52

Pieta píše:
3. 6. 2019, 15:06
To je brutální množství různých typů nepřátel!
A moc za to Kapitánovi děkujeme. Byla to parádní jízda.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 3. 6. 2019, 16:42

Jo, byl jsem ohromen jak to měl komplexní, s takhle málo přípravy. Klobouk dolů.

Jinak druhý boj byl na 6 kol, něco přes 2 hodiny? Bylo to dlouhé, ale pořád se něco dělo. Jediné chvíle kdy to drhlo bylo když Sosimu začaly stávkovat kostky a 2 kola nic netrefil.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 3. 6. 2019, 16:36

Po nastražení malé léčky na šmírující vznášedla jsme k plánovanému bodu vyzvednutí dorazili bez komplikací. Cestou jsme se dozvěděli, že pirátská loď se tu rozhodně nebude zdržovat - popadne koho zvládne a pryč odsud. Musíme v ten správný moment být připravení. Což by se dělalo snáz, kdyby naším směrem nemířil zbytek Harrisoních jednotek.

Měli jsme dost času, tak jsme se připravili. Rozmístili jsme automatické věže, připravili minová pole, poschovávali se v okolních skalách (druhé dělo přece nemají, ne?). A měli bychom z toho dobrý pocit, nebýt faktu že přibližující se skupina vypadala příliš slabá na to aby to si mysleli že mají šanci.

Přivítáni opatrnou palbou, nepřátelský svaz nakráčel do první vrstvy minového pole. Buldozery roztrhané na kusy, mech poškozený, jen ta zatracená vznášedla to převážně obešla. A zatímco my jsme sledovali ohňostroj, do zad se nám snesl výsadkový člun. Čímž myslím přepravní kontejner s tryskou, protože místo dveří se ta věc otevřela celá a vylezl z ní obří stroj s obdobně velkým kladivem. Strýček dorazil pomstít svého synovce.

Říct že jsme se rozdělili zní rozhodně líp než fakt že se nám uprostřed objevil nepřítel jiné váhové kategorie. Snake se do něj odvážně pustil půlasmovým mečem, ale zjistil že ta věc má nehorázné plátování a navíc pancíř optimalizovaný proti zbraním na blízko. Protitankové pušky zbytku teamu si vedly lépe, ale jiný cíl si vybral až když jsem mu vypálil do zad salvu z GMS Cyclone, aka nejtěžší zbraně kterou vás nechají používat bez licence. Pod doslova přívalem střel ne nepřítel otočil a pomalu se vydal přes bojiště ke mě.

Zbytek teamu mezitím nezahálel. Na pravém křídle Ivan a London odráželi útok vznášedel a po několika kolech boje konečně poslali k zemi nepřátelského pilota, veterána který nám utekl v minulé bitvě. Na druhé straně Scorpion držel linii proti zbytku vznášedel, když našel čas mezi strílením protitankovou puškou. Pak alarm ohlásil přílet dalšího výsadkového člunu, a my jsme zjistili že tohle bude ještě tuhé.

Ze člunu vyskočil mech který jistě patřil nějakému šílenci. Záchvaty smíchu na veřejném kanálu a plamenomet kterým pálil do vyduchu na uvítanou vykreslovaly obraz jen o málo méně znepokojivý než příšera s kladivem, které se zařadil po bok. Snake v krytu za skálou prováděl nouzové opravy a rozmýšlel plán dalšího útoku, když se mu sesypal senzorový počítač. On neviděl nic, my jen to že jsme poněkud proti přesile, a náš odvoz ještě tři kola daleko.

Snake rychle opravil senzory, včas na to aby viděl mizící siluetu neznámého ECM mecha. Nepromeškal příležitost, nakopnul Core akcelerátor a šel mu vysvětlit zač je toho loket. Witch-class mechy nebývají známé svou fyzickou odolností, ale tenhle se držel. Byl nicméně nucen ustupovat zpět do středu bojového pole. Přímo do místa své zkázy ...

U mě mezitím začalo být horko. Mech s kladivem se rozhodl že budu jeho první oběť. Díky akcelerátoru jsem stihl dvakrát přebít a vypálit než se ke mě dostal, a cestou ho provézt přes všechny miny co jsme tam do země nacpali. Části plátování z něj odletovaly nalevo napravo, přišel o celou vrstvu pancíře, ale pořád ne a ne toho nechat. Zatlačil mě až na místo, kde Ivan a London právě doráželi zbytky pravého křídla. Tam se koečně trefil a jen extra vyztužení co jsem na mecha navařil mě zachránilo před strukturálním poškozením. Jakoby toho nebylo dost, někdy tento moment si vybral neřátelský člun aby vysadil další dva mechy na místo vyčištěné naším prvním minovým polem. Vypadalo to špatně.

Snake se odlákal pyromana stranou mezi skály, zatímco Scorpion zašlápl poslední vznášedlo, a sepnul připravenou past. Jeho drony se pustily do ustupující Witch, a k nim se přidala trojice věží umístěná všude okolo. Jednu salvu ještě ustála, ale druhou už nikoli. Spolu s doutnajícím Snakem pak udělali z pyromana poměrně rychlý proces.

Nám se na druhé straně dařilo mnohem hůř. Ivan mě přišel podpořit a zaměstnal nade mnou stojícího nepřítele dost dlouho na to, abych stihl aktivovat opravné systémy a vypálit do něj z úplné blízkosti poslední salvu. On kontroval seismisckým kanonem, což mě uzemnilo na zbytek boje. Ivan mu ho v zápětí urazil, nicméně nepřítel nejevil známky chuti padnout. To add insult to injury, z výsadkové lodi vyletěl opravářský dron a začal mu záplatovat pancíř.

Situace vypadala zoufale. Já s Ivanem jsme byli důkladně znehybněni na místě, možnosti účiného útoku docházely, a dva mechy z posledního výsadku se přiblížily na dostřel. Někdy v tento moment se objevil modul PLDR a nám odtikával čas. Kdo nenastoupí teď, zůstává tady. Snake doběhl do cílové zóny, ostatní to budou mít těžší. Já s ochromenými systémy nemám šanci, a Ivan skoro také ne.

Nebylo moc co rozmýšlet. Ohlásil jsem na teamovém kanálu ohňostroj, zapnul autodestrukci, a odpálil nouzový katapult. Ten mě donesl akorát na okraj zóny. Nástup do letící lodi je poněkud tvrdší, ale lepší než jít pěšky. Ivan využil situace, tryskami přeskočil zmateného nepřítele, a také se nechal zachytit za letu. Scorpion a London to měli trochu dál, takže si pár posledních metrů také museli pomoct katapultem. A nepřátelskému pilotu nezbylo než bezmocně hrozit kladivem odlétající lodi, zatímco kolem něj dva reaktory postoupily do kritické fáze a zavalily ho oblakem plamenů. Naši noví zaměstnavalé dostali pěknou ukázku, co od nás můžou čekat.

Ale kladivák to stejně přežil, hajzlík. Zbyly mu asi 2 HP celkem.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Pieta » 3. 6. 2019, 15:06

To je brutální množství různých typů nepřátel!

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od captain66 » 3. 6. 2019, 14:48

No, kdyz jsem v patek slibil, ze to povedu, tak jsem to ani nemel jeste cele prectene. Uvodni bitva nebyla podle scenare, vzal jsem ke spodni hranici doporucenych nepratel (veteran Assault mech, Aegis vehicle, Bombard mech, Archer mech + 4x Sentinel vehicle Grunt a 3x Breacher vehicle Grunt), dal jim nejake rozumne vypadajici volby a rozmistil je do utocne formace, kde jim hraci sli z dropship rovnou do zad. To se ukazalo imo jako nejvetsi vyhoda, boj trval necela 3 kola a prezil jen Assault mech a 2 Sentinely.

Druhy boj byl modifikovany Holdout z pravidel. Pocty nepratel jak doporuceno (normalne ma byt cca 10-20 "standardnich" mechu, bylo jich cca 13), Ingress zony nahodne (jelikoz nepritel doplnoval stavy spustenim z lodi, a pridal jsem sentinelum abilitu quick akci locknout zonu, do ktere ma prijit drop), nepocitaly se body, ale postavy se musely v sestem kole dostat do LZ, jinak by zustaly na miste a neodletely z planety. Nepratele - Demolisher ULTRA, Assault veteran (ten z prvniho boje), Witch veteran, Pyro, Assault, Archer, Sniper, Support, 4x Breacher vehicle Grunt, 5x Sentinel vehicle Grunt (jeden z minuleho boje, ten druhy se je snazil predtim sledovat a prepadli ho).

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 3. 6. 2019, 12:41

Přesněji by se musel vyjádřit Kapitán, ale ta první ne (byla to prostě bitka), ta druhá jo. Nebudu spoilovat závěr, ale taky to podle toho vypadalo. Měli jsme chvílemi dost namále.

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Kelton » 3. 6. 2019, 12:39

Vlezli jsme do kolonie, nechali se přivítat jejím CEO, CTO a CFO. Opravili jsme mechy, pomáhali utužit obranu, a začli zjišťovat co a jak. Brzo se ukázalo, že je tu někde zrádce, protože při minulém útoku někdo otevřel pirátům vrata, a v kolonii vládne paranoidní atmosféra.

Zrádce jsme našli, chytili, a přiměli ke spolupráci. Byl to účetní. Nechtěl strávit dalších 15 let na těžařské kolonii uprostřed lávových jezer, a peníza navíc by se taky hodily. Kdo by se mu divil. Taky jsme se od něj dozvěděli, že "piráti" jsou sponzorovaní Harrison Armory, která sem za pár týdnů chce nalétnout ve větší síle. Zkusili jsme na piráty ušít past a pomocí terminálu od účetního, je někam vylákat, ale nechtěli se s ním bavit.

Brzy se ukázalo proč. Harrison koloni vykoupili celou, včetně našeho obranného kontraktu, a jdou jí obsadit legálně. IPS si od celé věci myje ruce. Nás chtějí zařadit mezi vlastní jednotky, až jim vydáme toho kdo sejmul jejich eso. Kdo mohl vědět že to je synovec nějakého velkého zvířete? (My. A nezastavilo by nás to). Svorně jsme je poslali do řiti.

To se nám dělalo o něco snáz, protože nás chvíli předtím kontaktoval zástupce Pirátské Lidově Demokratické Republiky, nějakého místního uskupení "bojovníků za svobodu". Ucítili příležitost, a nabídli nám kontrakt s odvozem v ceně. Bereme, balíme to, pryč z téhle díry. Teď se jen dostat do místa extrakce přes zbývající Harrisoní "piráty". Vypadá to že jim zbývá ještě pár pilotů, a to velké zvíře má prý zálibu v těžkýc strojích.

TO BE CONCLUDED ...

Re: [Kickstarter] Mechy, William Blake a sociálna kritika - Lancer RPG

od Pieta » 3. 6. 2019, 12:36

Mook-class!

Jak moc to bylo podle oficiálních scénářů? Takhle to vypadá, že spíš ne, ne?

Nahoru