Warhammer 40.000 Roleplay - Souhrnná diskuze ke všem hrám

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Warhammer 40.000 Roleplay - Souhrnná diskuze ke všem hrám

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 17. 5. 2019, 16:24

Recenze na Wrath & Glory, nové RPG!

http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... -amp-glory

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 21. 12. 2017, 12:17

Enemies Beyond,
poslední ze tří dodatků pro druhou edici Dark Heresy:

http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... ies-beyond

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 25. 11. 2017, 23:08

Enemies Without,
druhý ze tří dodatků pro druhou edici Dark Heresy:

http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... es-without

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 30. 10. 2017, 19:05

Enemies Within,
první ze tří dodatků pro druhou edici Dark Heresy, o kterých budu psát:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... ies-within

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 17. 9. 2017, 13:34

Dark Heresy, 2. edice
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... sy-2-edice

(sice pozdě, ale chci to mít kompletní, až vyjde to Wrath and Glory)

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od eerieBaatezu » 3. 9. 2017, 21:27

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od eerieBaatezu » 31. 8. 2017, 21:24

Gediman píše:
23. 8. 2017, 11:12
A co? Tenhle obrázek je známý už dlouho, to není nic exkluzivního pro tohle RPG :)
Tak proč to tu už dávno není??? $-x $D

Summary of information from the RatCon Seminar:

* 8th Edition background has movement and possibility - Wrath & Glory mirrors this
* Tone will include both the desperate strife and rays of hope from current events - a perfect setting for heroes who can affect the fate of worlds
* Ulisses is working with GW's writers on developing material
* Ulisses wants to go places and develop things not covered before
* Game mechanic is a d6 dice pool, designed to be smooth, fast, action oriented, easy to learn, and not rules intensive
* Game mechanic borrows from TORG Eternity (primary influence), and the feel of Savage Worlds, D&D 5th, and Savage Rifts
* Core book will have: (1) game system; (2) character generation; and (3) general 40K background
* Core book is a basic system that can be applied to a broad variety of campaigns. play styles, etc. - Ulisses will not follow the more narrow-focused books of the past edition
* Character advancement will be open, with the exception of some more restricted iconic abilities
* The system will take diverse power levels into account, and allow play from gritty to epic
* The systems supports a great variety of play styles, from combat to diplomacy to social
* The system will have something like "Fate Points"
* Psychic power system allows channeling variable amounts of power; more power = more dangerous; high risk = high reward
* Ecclesiarchal abilities help resist corruption - priests and Sisters of Battle will have access to these
* Campaign sets will include: (1) Linked adventures like Pathfinder Adventure Paths; (2) Setting detail books; and (3) Character option books
* 1st Campaign will be Imperium Nihilus
* Imperium Nihilus Campaign will focus on the diverse characters of the Imperium that can respond to the crisis, and thus may include very different characters in a ragtag group
* 2nd Campaign will be Eldar (possible name = Doom of the Eldar)
* Other Campaigns may include: Orks, Tau, Necrons
* Adventure concepts they'd like to explore include: visiting the Black Library, hunting fallen Phoenix Lords, speaking with Exodite World Spirits, fighting in the pits of Commorragh, and other big concepts
* There will be a beginner box that supports new players, with pre-gen characters, an adventure, etc.
Zatím to zní všechno moc hezky. :)

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 23. 8. 2017, 11:12

A co? Tenhle obrázek je známý už dlouho, to není nic exkluzivního pro tohle RPG :)

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od eerieBaatezu » 18. 8. 2017, 22:03

Preview
Obrázek

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 14. 8. 2017, 21:08

Kdo je zvyklý na wargame, tak se mu to bude líbit. Tak trochu předpokládám, že tohle byl i záměr autorů - udělat tu hru víc podobnou wargame W40k, aby nalákala jeho hráče. A naopak aby RPG hráči potom začali hrát i wargame. Tak nějak mi to zapadá do stylu politiky GW :)

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Quentin » 13. 8. 2017, 22:37

Nejsou d6 pooly přehlednější než například d20+dvojciferná čísla?

Navíc tam může být hezká fyzická manipulace s kostkama. Hodím si skillem na pomáhání, všechny úspěchy vezmu a přidám k tvému poolu. Podobné věci.

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od eerieBaatezu » 13. 8. 2017, 21:43

Jj, už jsem se kvůli tomu rozčiloval, kdo má ty d6 pooly furt počítat. $lol$

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od Gediman » 13. 8. 2017, 20:01

Jak koukám, systém bude založen na házení bankem d6 kostek, takže to vypadá jako nějaká variace na W40k wargame.

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od eerieBaatezu » 13. 8. 2017, 18:12

$lol$ Prej to bude dost jiný. Jinak ono to teda nemá s FFG hrama nic společnýho, jenže jiný vlákno na WH40k hry tu nemáme a začínat se mi nechtělo.

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

od OnGe » 13. 8. 2017, 10:57

Že kritický zásah nespustí řetězec explodujících hlav a odletujících žeber, co vymlátí půlku družiny. A že největším nebezpečím pro mariňáka v brnění nebude pád ze schodů. Doufám. Takový rozdíl bych rozhodně vítal.

Nahoru