GURPS: všeobecná diskuze

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: GURPS: všeobecná diskuze

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od Golden Dragon » 21. 2. 2019, 16:51

Všem příznivcům GURPS:

po několika letech hraní fantasy ala středověk a hledání vhodného magického systému jsem dle příručky Thaumatology přešel na Rituální magii a zároveň začal hrát svět fantasy inspirovaný renesancí (cca 2. pol. 16. století), ani mi nedal tolik zabrat a vytvořil jsem jej vč. ceníku a vybavení za cca 5 měsíců. Operativní název svět Prachu a Rtuti se rozšířil jen o krátký dovětek, ale nakonec zůstal zachován.

Nevím jestli je tady někdo další, kdo využívá systém Rituální magie Path and Book magii z Thaumatology příručky pro GURPS 4e. Tak se chci jen zeptat na pár detailů během samotného hraní.

Je tu někdo takový?? Dejte vědět.

GD

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od Nefarit » 23. 10. 2017, 14:27

Už jsme nakonec začli v Post-apo světě, ale dík.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od fenikso » 21. 10. 2017, 13:24

Zkus se mrknout na GURPS: Traveler - Interstellar War.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od Nefarit » 20. 10. 2017, 23:17

Tak koukám, že tady je to dobře mrtvé :) Neví někdo o nějaké online cz/sk diskuzi zaměřené na GURPS, kde to více žije? :)

GURPS - World

od Nefarit » 11. 10. 2017, 18:36

Zdravím,
po cca 10ti letech jsme dorháli DrD - svět Almir a teď jsme se dohodli, že si zahrajem GURPS.
Pravidla víceméně dávám, už jsem to hrál kdysi, problém je ale se světem. Ten bych opět rád vyřešil nějakým hotovým modulem, ale bohužel se mi nic nepovedlo najít. Neporadí mi někdo nějaký svět? Klidně ho i koupím.
Ideálně - SPACE world (něco ve stylu firefly, popř. farscape)
Alternativa - Post-Apo world (wasteland, the postman)

díky moc za veškeré tipy

P.S. Svět by měl obshaovat frakce, rasy, kreatury, hospodářství, mapy, politiku.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od gunware » 9. 9. 2016, 22:45

Pokud to někoho zajímá a ještě si toho nevšiml:
https://www.kickstarter.com/projects/84 ... d-by-gurps

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od fenikso » 18. 6. 2016, 15:24

Tak jsem při úklidu doma našel "GURPS: Traveler, Interstellar wars" 4e. Je to vytištěné z PDF na laserovce a svázané do knihy. Jestli to někdo chce, daruji. Jsem z Brna.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od Golden Dragon » 9. 2. 2016, 21:34

eerieBaatezu píše:
Markus píše:Tak potom dej vědět, jestli to je vůbec hratelný :wink: :P
Pokud budu mít příležitost to zjistit, tak s radostí. :)
OnGe píše:Modularita je největší a nejméně doceněná výhoda gurpsu. Prostě si to poskládáš jak chceš.
A co je vtipné je, že se to dá poskládat i tak, že je ta hra fakticky jednoduchá. To akorát když jsem to četl před deseti roky, tak jsem si myslel, že to všechno musím umět, aby se to dalo hrát, ale dneska po nějakých těch rpg zkušenostech už od oka vidím, co vzít, na co se vybodnout, aby to dalo hru, kterou od toho chci.
Naprostý souhlas. Jsem rád, že se ke stejnému dostali i další lidi :D

Já zkoušel i jiné systémy, ale nenašel jsem nic světobornějšího než je toto. Co chci tak z dodatků použiju co ne tak nepoužiju no prostě trocha zamyšlení a skvělý svět/tažení/hra je na světě.

Teď jsem začal maximálně osekávat tzv. magické systémy a světe div se ono to funguje skvěle a hra rychleji odsýpá jde mi hlavně o plynulost hry a atmosféru při hraní.

A tohle mi GURPS prostě dává. Navíc mě baví historie a při studiu dodatků na Low-tech člověk často zjistí zajímavé info. Ono ten kdo ty různé dodatky píše tak není úplně mimo!

Z těchto a mnoha dalších důvodů si holt za GURPSem stojím

Hraní zdar a sílu

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od eerieBaatezu » 16. 11. 2015, 15:37

Ve 4e to v tom sci-fi může jít až do těch vysokých čísel, jak to funguje v praxi, to netuším.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od OnGe » 16. 11. 2015, 15:13

Jinak pokud si dobře vzpomínám, tak ty nejbitelnější powerarmory v gurpsu měli normálně DR kolem 10, max. do 15. Taky si pamaruju, že když se člověk dostal do nějakých nedměrných čísel, začalo to trochu haprovat. Ale to byla ještě 3. edice, možná ta 4.funguje líp.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od eerieBaatezu » 16. 11. 2015, 14:59

OnGe píše:Jó, powerarmor s DR 80, to už bude možná trochu problém. Ale jinak dobře to vypadá.
Jojo. $lol$

Ale přijde mi to reálné, holt mlátit do Power Armoru baseballkou nebo střílet na něj z pistole moc nepomáhá, no. :)

Mě ale dost zajímá jak řeší takové věci, jako je zda je logické, aby Zergling rozmlátil Siege Tank. Ling má Claws/Strikers (20): 10d(2) cut or imp vs DR Tanku je nějakých 700, 550 na slabších místech. Takže Ling má smůlu (přestože má armor divisor 2), čili to není jak z PC hry, ale je to realističtější.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od OnGe » 16. 11. 2015, 14:34

eerieBaatezu píše:A co je vtipné je, že se to dá poskládat i tak, že je ta hra fakticky jednoduchá.
Jo.
eerieBaatezu píše:To akorát když jsem to četl před deseti roky, tak jsem si myslel, že to všechno musím umět, aby se to dalo hrát, ale dneska po nějakých těch rpg zkušenostech už od oka vidím, co vzít, na co se vybodnout, aby to dalo hru, kterou od toho chci..
Jo, to si myslí všichni :)
eerieBaatezu píše:A koukal jsem, že to prý taky dobře funguje dohromady, že nějaký maník měl dobrodružství low-tech plus sci-fi návštěvníci z cizích planet a jak je to všechno pod jedním systémem, tak to v poho šlapalo a ke všemu byla konkrétní pravidla..
Jo.
eerieBaatezu píše:Nějakej týpek udělal na netu tuhle konverzi StarCraftu do GURPS
Jó, powerarmor s DR 80, to už bude možná trochu problém. Ale jinak dobře to vypadá.

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od eerieBaatezu » 16. 11. 2015, 14:27

Markus píše:Tak potom dej vědět, jestli to je vůbec hratelný :wink: :P
Pokud budu mít příležitost to zjistit, tak s radostí. :)
OnGe píše:Modularita je největší a nejméně doceněná výhoda gurpsu. Prostě si to poskládáš jak chceš.
A co je vtipné je, že se to dá poskládat i tak, že je ta hra fakticky jednoduchá. To akorát když jsem to četl před deseti roky, tak jsem si myslel, že to všechno musím umět, aby se to dalo hrát, ale dneska po nějakých těch rpg zkušenostech už od oka vidím, co vzít, na co se vybodnout, aby to dalo hru, kterou od toho chci. Zatím jak na to koukám, tak ty gurps umí fakt na co si člověk vzpomene a do hloubky co si člověk vzpomene, takže hustý. Těším se, až se kouknu na ty různé magické systémy, jsou prý fakt různorodé, tak se nemůžu dočkat, co se dozvím.
A koukal jsem, že to prý taky dobře funguje dohromady, že nějaký maník měl dobrodružství low-tech plus sci-fi návštěvníci z cizích planet a jak je to všechno pod jedním systémem, tak to v poho šlapalo a ke všemu byla konkrétní pravidla.
OnGe píše:Tyhle detaily máš ale v čem? Space, Ultra-tech, něco jiného?
Ultra-tech, no. Nějakej týpek udělal na netu tuhle konverzi StarCraftu do GURPS, a tak jsem potřeboval zjistit, co všechny ty popisky u terranského equipu znamenají. :D

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od OnGe » 16. 11. 2015, 14:16

Modularita je největší a nejméně doceněná výhoda gurpsu. Prostě si to poskládáš jak chceš.

Tyhle detaily máš ale v čem? Space, Ultra-tech, něco jiného?

Re: GURPS: všeobecná diskuze

od Markus » 16. 11. 2015, 13:53

Tak potom dej vědět, jestli to je vůbec hratelný :wink: :P

Nahoru