od Peekay » 30. 7. 2009, 09:38
Ecthelion píše:
To zní zajímavě. Můžeš prosím hodit jeden nebo dva příklady výsledku generátoru?
Takze, nasiel som svoje poznamky a tu je vysledok plot generatoru z poslednej hry:
Padlo mi:
2,2,3,3,4,6,6,7,9,10,10
Vyrobime sety a skonzultujeme tabulku v knizke. Dostaneme nasledovne informacie:
(prve cislo hovori o pocte kociek v sete, druhe o vyske kociek, tretia informacia je kategoria problemu (teda co znamena dana vyska cisla), stvrta je konkretna informacia)
- 2x2 - "Harassment": Almost badgering, the kind of thing that would be funny in a romantic comedy but is kind of creepy elsewhere
- 2x3 - "Property Crime": Petty Vandalism
- 2x6 - "Contract Dispute": Forgery Accusations
- 2x10 - "Murder": Manslaughter
Volne kocky su "Twists, Reveals and Complications":
- 1x4 - Addiction
- 1x7 - An unusually young, naive or inexperienced suspect
- 1x9 - A marital infidelity angle
Ulohou GMa je tieto informacie zobrat a zaujimavo ich skombinovat, majuc pri tom na pamati hracske postavy.
V nasej konkretnej hre boli dve postavy: "Eva X5799D3" (replikant pleasure-bot) a "Ani Rain" (Veteran z vojny, ktory sa zivi ako neregistrovany taxikar). Ked som sa pozrel na nahadzane elementy, hned na mna v kombinacii s Evou vyskocila stvorica "Harassment", "Forgery Accusations", "Young suspect" a "Addiction". Pribeh teda bol o 14-rocnom starostovom synovi (1x7), ktoreho otec objednal k Eve (ktorej dlhodobym zakaznikom bol - 1x9), aby "sa stal muzom". Zazitok, ktory mu ona poskytla, bol vsak prenho natolko silny a nezabudnutelny, ze sa do nej sialene zamiloval (1x4) a zacal ju zasypat kyticami, cokoladkami a plysovymi medvedikmi (2x2). Ked synacik zistil, ze otec je jednym z hlavnych zakaznikov, rozhodol sa ze oni dvaja "spolu utecu", na co vsak potreboval falosne papiere pre oboch (2x6). Toto vygradovalo az do nechceneho zabitia jedneho zo zucastnenych (2x10).
Priznam sa, ze ked som si pred hrou pozeral tie nahadzane veci, mal som obavu, ze to bude mozno prilis suche (zo vsetkeho iba dvojice, teda take uplne minimalne verzie danych zlocinov) - nakoniec vsak z toho bola aj tak dobra hra. Uvidime, co sa bude diat ak napadaju trebars iba 2 zlociny, ale maximalne (teda 5 kociek s danym cislom).
Hra samotna zacinala poslednou scenou (Eva, naskakujuca do Aniho taxika na uteku pred prenasledovatelmi a kriciaca "chod!") a dalsie sceny boli odohravane v retrospektive, ako Eva vysvetluje co sa vlastne stalo. Pritom vychadzalo najavo, aku rolu v tom vsetkom zohraval Ani - starostov vybrany taxikar na pohyb po ilicitnych aferach. Tym padom sa vsetky nahadzane udalosti odohrali v hre. Da sa to samozrejme pouzit aj ako "generator vychodzej situacie", to mozno skusim nabuduce (ked uz mam predstavu, ako ta hra funguje a budem mat viac casu na pripravu).
(dufam, ze som bol aspon trochu zrozumitelny - keby nie, tak sa kludne pytajte)
[quote="Ecthelion"]
To zní zajímavě. Můžeš prosím hodit jeden nebo dva příklady výsledku generátoru? :wink:[/quote]
Takze, nasiel som svoje poznamky a tu je vysledok plot generatoru z poslednej hry:
Padlo mi:
2,2,3,3,4,6,6,7,9,10,10
Vyrobime sety a skonzultujeme tabulku v knizke. Dostaneme nasledovne informacie:
(prve cislo hovori o pocte kociek v sete, druhe o vyske kociek, tretia informacia je kategoria problemu (teda co znamena dana vyska cisla), stvrta je konkretna informacia)
[list]
[*] [b]2x2 - "Harassment":[/b] Almost badgering, the kind of thing that would be funny in a romantic comedy but is kind of creepy elsewhere
[*] [b]2x3 - "Property Crime":[/b] Petty Vandalism
[*] [b]2x6 - "Contract Dispute":[/b] Forgery Accusations
[*] [b]2x10 - "Murder":[/b] Manslaughter[/list]
Volne kocky su "Twists, Reveals and Complications":
[list]
[*] [b]1x4 - Addiction[/b]
[*] [b]1x7 - An unusually young, naive or inexperienced suspect[/b]
[*] [b]1x9 - A marital infidelity angle[/b][/list]
Ulohou GMa je tieto informacie zobrat a zaujimavo ich skombinovat, majuc pri tom na pamati hracske postavy.
V nasej konkretnej hre boli dve postavy: "Eva X5799D3" (replikant pleasure-bot) a "Ani Rain" (Veteran z vojny, ktory sa zivi ako neregistrovany taxikar). Ked som sa pozrel na nahadzane elementy, hned na mna v kombinacii s Evou vyskocila stvorica "Harassment", "Forgery Accusations", "Young suspect" a "Addiction". Pribeh teda bol o 14-rocnom starostovom synovi (1x7), ktoreho otec objednal k Eve (ktorej dlhodobym zakaznikom bol - 1x9), aby "sa stal muzom". Zazitok, ktory mu ona poskytla, bol vsak prenho natolko silny a nezabudnutelny, ze sa do nej sialene zamiloval (1x4) a zacal ju zasypat kyticami, cokoladkami a plysovymi medvedikmi (2x2). Ked synacik zistil, ze otec je jednym z hlavnych zakaznikov, rozhodol sa ze oni dvaja "spolu utecu", na co vsak potreboval falosne papiere pre oboch (2x6). Toto vygradovalo az do nechceneho zabitia jedneho zo zucastnenych (2x10).
Priznam sa, ze ked som si pred hrou pozeral tie nahadzane veci, mal som obavu, ze to bude mozno prilis suche (zo vsetkeho iba dvojice, teda take uplne minimalne verzie danych zlocinov) - nakoniec vsak z toho bola aj tak dobra hra. Uvidime, co sa bude diat ak napadaju trebars iba 2 zlociny, ale maximalne (teda 5 kociek s danym cislom).
Hra samotna zacinala poslednou scenou (Eva, naskakujuca do Aniho taxika na uteku pred prenasledovatelmi a kriciaca "chod!") a dalsie sceny boli odohravane v retrospektive, ako Eva vysvetluje co sa vlastne stalo. Pritom vychadzalo najavo, aku rolu v tom vsetkom zohraval Ani - starostov vybrany taxikar na pohyb po ilicitnych aferach. Tym padom sa vsetky nahadzane udalosti odohrali v hre. Da sa to samozrejme pouzit aj ako "generator vychodzej situacie", to mozno skusim nabuduce (ked uz mam predstavu, ako ta hra funguje a budem mat viac casu na pripravu).
(dufam, ze som bol aspon trochu zrozumitelny - keby nie, tak sa kludne pytajte)