od Alef0 » 8. 4. 2011, 22:43
1) Nie, určite som nenačrtával. Vyrobiť zápletku by znamenalo za 5 minút načrtnúť kostru príbehu a až taký superman nie som. Spoľahol som sa na to, že storyline vznikne za behu. Tu samozrejme je problém z Wushu, že príbehy vyfučia do stratena... ale na druhej strane IaWA je silnejšia než Wushu, lebo úmysly to držia v nejakej lajne.
Záujmy vznikali viacmenej nezávisle od seba, ale kooperáciou. (= teraz urobíme záujmy a potom stlačíme tlačidlo Play).
Ešte inak si ma inšpiroval, že by sa dalo robiť to, že na konci sessionu by sa dali vygenerovať postavy pre budúci session a urobiť zápletky.
Jú! a ešte klišé: zistil som, že klišé je de facto super a pri brutálnej improvizácii je to vec, na ktorú sa dá spoľahnúť (opäť historka z Mountain Witcha: jeden ronin na konci sa rozhodol prevziať rolu Strigôňa, čo vyzeralo ako strašné klišé a možno to aj bolo, ale v danej chvíli to bolo brutálne na mieste. Ako hovorí Play Unsafe: nebuďte prešpekulovaní.)
2) mal som rovnaký pocit. Ešte by som sa chcel naučiť a uchopiť tie rady o krúžení.
3) Tu som to vyriešil inšpiráciou z Primetime Adventures / V hlavných úlohách: surovo som striedal hráčov. Vo chvíli, keď jeden z hráčov začal kontemplovať nad výšivkou Hradčan, čo mi visí na stene, mi bolo jasné, že ho treba zapojiť. Myslím, že keď sú scény rotované, tak pasívni hráči si prídu na svoje i bez toho, aby si aktívne museli kradnúť scény. (V PtA je povinnosť pýtať si scény na striedačku).
1) Nie, určite som nenačrtával. Vyrobiť zápletku by znamenalo za 5 minút načrtnúť kostru príbehu a až taký superman nie som. Spoľahol som sa na to, že storyline vznikne za behu. Tu samozrejme je problém z Wushu, že príbehy vyfučia do stratena... ale na druhej strane IaWA je silnejšia než Wushu, lebo úmysly to držia v nejakej lajne.
Záujmy vznikali viacmenej nezávisle od seba, ale kooperáciou. (= teraz urobíme záujmy a potom stlačíme tlačidlo Play).
Ešte inak si ma inšpiroval, že by sa dalo robiť to, že na konci sessionu by sa dali vygenerovať postavy pre budúci session a urobiť zápletky.
Jú! a ešte klišé: zistil som, že klišé je de facto super a pri brutálnej improvizácii je to vec, na ktorú sa dá spoľahnúť (opäť historka z Mountain Witcha: jeden ronin na konci sa rozhodol prevziať rolu Strigôňa, čo vyzeralo ako strašné klišé a možno to aj bolo, ale v danej chvíli to bolo brutálne na mieste. Ako hovorí Play Unsafe: nebuďte prešpekulovaní.)
2) mal som rovnaký pocit. Ešte by som sa chcel naučiť a uchopiť tie rady o krúžení.
3) Tu som to vyriešil inšpiráciou z Primetime Adventures / V hlavných úlohách: surovo som striedal hráčov. Vo chvíli, keď jeden z hráčov začal kontemplovať nad výšivkou Hradčan, čo mi visí na stene, mi bolo jasné, že ho treba zapojiť. Myslím, že keď sú scény rotované, tak pasívni hráči si prídu na svoje i bez toho, aby si aktívne museli kradnúť scény. (V PtA je povinnosť pýtať si scény na striedačku).