3:16 Carnage among the stars

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: 3:16 Carnage among the stars

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Gediman » 1. 5. 2020, 14:57

Fajne, konečně jsem si pořídil plnou verzi. Takže, recenze je tady!

http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... -the-stars

Re: 3:16 Carnage among the stars

od skew » 31. 10. 2013, 13:58

Aljen píše:Any soldier who employs the sacred battle gear of Departmento Munitorium to commit (or attempt to commit) suicide will be shot, have his name stricken from regimental roll of honour, his ashes vaporised and his next of kin invoiced for the cost of his expended kit
Ch. Hitchens říkal, že něco podobného se děla za Sadáma v Iráku - rodině popraveného byla naúčtována cena kulky. IIRC.
Aljen píše:Any soldier who fails to utilise his weapons ir equipment in the primary purpose of discomfing the enemy - either through misuse or personal use - will be stripped of that weapon and sent into battle without it then found guilty of 'Failing to Carry a Weapon at all Times' (=flogged)
Tohle mi pro změnu připomnělo tu scénu z Frajer Luke, kdy se ho snaží přinutit k poslušnosti absurdními a protikladnými rozkazy.

*stážný ukáže na rovnou zem*
"Tohle je ředitelova díra Luku. Co v ní dělá všechna ta hlína?"
"To nevím šéfe."
"Tak ji z ní vyhrabej."
*o pár hodin kopání pozědji*
"Co tady kopeš tu díru Luku?"
"Já nevím šéfe."
"Ještě do ní kěkdo spadne. Zasyp ji."
*o pár hodin zasypávání později*
"Řekl jsem ti přece, ať vyhrabeš tu hlínu z ředitelovy díry Luku! Proč ji tam hážeš zpátky?"
"To nevím šéfe."
"Tak ji koukej zase vyhrabat!"
...

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Gediman » 31. 10. 2013, 13:57

Obě ty knížky mám, jsou super :) Teda dobře, Primer je lepší. Primer obsahuje takovou tu starship troopers-like propagandu a kromě citátů, modliteb a seznamů trestů i informace užitečné z pohledu real-life (např. první pomoc, taktické formace...). Munitorum Manual popisuje hlavně vybavení a zbraně. Doporočuju spíš Primer.

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Aljen » 31. 10. 2013, 13:48

Veru ... 96stran ... alebo 50 dvojstran v mojej piratskej verzii :D
v kazdom pripade je Pravidiel ako sa ma spravny Iperialny vojak spravat je 5

Re: 3:16 Carnage among the stars

od OnGe » 31. 10. 2013, 13:29

5 z 50 stran je co? První linkovaná publikace jich má 96, druhá 208. Nějak nerozumím.

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Aljen » 31. 10. 2013, 13:16

Myslis 5 z 50tich stran

Re: 3:16 Carnage among the stars

od OnGe » 31. 10. 2013, 12:57

Nechci vědět, kdo tímhle dokáže zaplnit 96 stránek...

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Aljen » 31. 10. 2013, 11:49

Imperial Munitorum Manual
a zrejme aj
The Imperial Infantryman's Handbook
je plny fantastickej inspiracie pre 3:16 zivot vojaka
Any soldier who knowingly or unknowingly fails to retrieve the battlegear of fallen comrade and return it to base upon competion of hostilities will be flogged
Any soldier who employs the sacred battle gear of Departmento Munitorium to commit (or attempt to commit) suicide will be shot, have his name stricken from regimental roll of honour, his ashes vaporised and his next of kin invoiced for the cost of his expended kit
Any soldier who, through actions, words or other sedition, knowingly or unknowingly, impugns the glorious name and office of the Departmento Munitorum shall be immediately shot
Any soldier caught utilising his anti-contaminant tablets in the production of illicit alcohol from engine fuel or fyceline blocks shall be forced to drink the entirety of the liquor produced . if he survives, he will be shot.
Any soldier who fails to utilise his weapons ir equipment in the primary purpose of discomfing the enemy - either through misuse or personal use - will be stripped of that weapon and sent into battle without it then found guilty of 'Failing to Carry a Weapon at all Times' (=flogged)
Any soldier who fights in battle with ammunition, weapons or equipment not issued to him through Departmento Minutorum channels shall be stripped of any rank or flogged - whichever is harsher
Any soldier caught dealing with the populace of a world upon which he finds himself stationed for food water or other consumable supplies shall be deprived of food and water for a period of not less than seven (7) days

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Aljen » 14. 5. 2012, 16:22

Nieco co treba dodrziavat pri popise Slabosti (Weakness)
If you're not humiliated by your weakness...it ain't a weakness...do it again.
If you don't want to be humiliated use a strength
If you don't have any strengths left...let yourself die.
Your life or your machismo...your call.

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Aljen » 17. 9. 2010, 16:01

BTW ked citas 3:16 pravidla a fluff tak tie do velkej miery vzbudzuju dojem W40K marinakov.

Geneticky zmeneni + nadrogovani aby boli fyzicky neschopni odporovat ROZKAZOM nadriadenych
Power armory a zbrane niciace potvory po desiatkach


Vyvoj postavy v 3:16 vyzera priblizne tak ze na zaciatku su to len marinaci ktori vedia prd o tom co sa deje okrem tho ze im niekto prikaze ist dole na planetu a postrielat vsetko co sa hybe.
Ako su casom povysovani na vyssie priecky tak sami definuju co sa vlastne deje.
GM: Bol si povyseny na generala. Sedis vo svojom kresle v pohodlnej kancelarii a na stole ti lezi obalka s napisom "Prisne tajne" ktoru si prave vytiahol z trezoru. Co je tajnom dokumente napisane?
PC: ...

Rovnako ako sa GM pytal hraca ked bol PC len vojakom a isiel na prieskum ... Co vidis?

BTW transformacia do Vietnam 68 settingu by mohla byt zaujimava a jednoducha.

Par uzitocnych viet pre idealneho dostojnika:
John Harper at story-games.com píše:"Only your mama cares what you think, trooper, and your mama is not here."
"If the Expeditionary Forces require you to have an opinion, trooper, one will be issued to you."
"You will follow my instructions to the letter, trooper, or you will discover all the ways that I can be a petty and vengeful man."
And if they say anything remotely bloodthirsty or militaristic: "That is what I like to hear, trooper!"

Re: 3:16 Carnage among the stars

od skew » 15. 4. 2010, 16:21

V tématu o W40k hrách padlo něco o tom, že 3:16 ve skutečnosti není vhodný pro hraní mariňáků. Mě přišlo že by to celkem šlo. Musela by se twistnout představa supehuman mariňáka a zkusit hrát, že to dřív taky býval člověk a i přes všechnu indoktrinaci a genetické šlechtění and shit se z toho nedokáže vymanit (ideální příležitost použití flashback, imo).
A to postupné magoření, krvavej sport a návrat domů interpretovat jako vliv ruinous powers. Takový to "I have killed thousands in his name and all he gave me is his damned silence.".

EDIT: ale nehrál jsem to, takže co já vím 8)

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Conlai » 22. 6. 2009, 14:45

Markus: Jo, je to trochu zvláštní, ale neřekl bych, že je jedno, kolik killů dáš, určuje to notný kus fikce, kterou potom svým popisem vytváříš.

Viděl bych to tak, že countery jsou "blips" na detektoru pohybu (jako ve Vetřelcích). Vojáci ve skutečnosti neví, kolik nepřátel proti nim stojí, ačkoli obvykle je to "hodně". Ve chvíli, kdy dojde ke kontaktu, je tak akorát čas střílet. Pokud na hráče útočí horda emzáků (jako že většinou ano) a před koncem boje se jim podaří zaskórovat jen pár killů, může to znamenat, že je odrazili a zahnali na ústup (prozatím) nebo že mezi nepřátele a sebe dostali nějakou přirozenou překážku. Je to na fantazii hráčů.

To je aspoň můj úhel pohledu...

Re: 3:16 Carnage among the stars

od jonka » 22. 6. 2009, 13:23

Mě to příjde právě super, že nezáleží na počtu obětí. To je myslím myšlenka wargamingových rpg přivedená k dokonalosti, protože ani tam "prakticky" nezáleží na počtu obětí ale na tom sbírat jen xp a sbírat a sbírat, proto je 3:16 stylové.

Jinak není podle mě problém představit jen úvod mise/scény a počet alienů nechat tajemstvím s tím že ten počet se postupně odhaluje tím, jak hráči popisují své úspěchy v boji. To mi taky příjde jako kouzelný nápad, úplně jiný od ošumtělého standartního "tak stojí proti vám xx <monster_name> co děláte..?"
Dokonce bych řekl, že 3:16 je spíš abstraktní hrou z tohohle pohledu, což je fajn, protože to co tě zajímá je mít coolové hero-vojáky, coolové dialogy, coolové zbraně a hodnosti and nobody cares about that motherf*cking UFO bitches.

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Markus » 22. 6. 2009, 12:49

Argumentace stylem "předtím to bylo horší, takže buď rád za současný stav," mi nějak nesedne. :) Že to dřív bylo horší, ještě neznamená, že teď je to dobré. Ale k věci: teď už jsem důkladně pročetl všechno a skutečně mají killy jenom kosmetický vliv na boj. Ano, jsou důležité mezi mizemi, protože rozhodují o povýšeních, ale při samotném boji je naprosto jedno, jestli jednou ranou zabiješ 100 alienů nebo jen jednoho. Efekt stejný.

Je to trochu neituitivní, protože počet alienů v boji se určuje až hodem na killy. Může se stát, že GM popíše, jak se na nás hrnou hordy alienů, a mi potom vyhrajeme, spočítáme killy a zjistíme, že jich bylo jenom 10. Nebo naopak - hrne se na nás sotva hrstka obrovských hromotluků, ale pak nějaký blázen použije plamenomet a zabije jich 87. Jasně, hra samotná radí, aby GM nikdy nespecifikoval, kolik těch aljenů vlastně je... ale to mi přijde jako hráči takové podivné. Bez aspoň nějakého určení množství si nedokážu dost dobře představit souboj. Stojíme proti ohromné přesile stovek brouků? Nebo je proti nám jeden megaboss? Tohle se dozvím v zásadě až po boji. :eyecrazy:

No...

Napsal jsem k anotacím svůj komentář na 3:16. Celkem 4 hvězdičky. Ta hra mi přijde super a výše zmíněné "problémy" jsou jen takové WTF momenty, které mě zaskočily, ale které jsem ochotný přijmout. Původně jsem od 3:16 čekal něco trochu jiného a víc... jak bych to... svázaného pravidly. Nakonec jsem zjistil, že je to prakticky Wushu. Taky dobře.

Re: 3:16 Carnage among the stars

od Peekay » 17. 6. 2009, 14:56

Evidentne si odignoroval celu cast hry medzi misiami... ktora je cim dalej tym viac taziskova (ako postavy postupuju hodnostami). Pozri stranu 32.

Mechanika, ze za uspech odstranis prave jeden token je to, co robi boje rozumne odhadnutelnymi (na rozdiel od 24hodinovej verzie, kde sa ti bud stalo ze catar trafil o jeden krat viac ako si cakal a bolo po boji, alebo catar netriafal a encounter sa natiahol na patnasobok predpokladanej dlzky).

Nahoru