od Markus » 22. 6. 2009, 12:49
Argumentace stylem "předtím to bylo horší, takže buď rád za současný stav," mi nějak nesedne.
Že to dřív bylo horší, ještě neznamená, že teď je to dobré. Ale k věci: teď už jsem důkladně pročetl všechno a skutečně mají killy jenom kosmetický vliv na boj. Ano, jsou důležité mezi mizemi, protože rozhodují o povýšeních, ale
při samotném boji je naprosto jedno, jestli jednou ranou zabiješ 100 alienů nebo jen jednoho. Efekt stejný.
Je to trochu neituitivní, protože počet alienů v boji se určuje až hodem na killy. Může se stát, že GM popíše, jak se na nás hrnou hordy alienů, a mi potom vyhrajeme, spočítáme killy a zjistíme, že jich bylo jenom 10. Nebo naopak - hrne se na nás sotva hrstka obrovských hromotluků, ale pak nějaký blázen použije plamenomet a zabije jich 87. Jasně, hra samotná radí, aby GM nikdy nespecifikoval, kolik těch aljenů vlastně je... ale to mi přijde jako hráči takové podivné. Bez aspoň nějakého určení množství si nedokážu dost dobře představit souboj. Stojíme proti ohromné přesile stovek brouků? Nebo je proti nám jeden megaboss? Tohle se dozvím v zásadě až po boji.
No...
Napsal jsem k anotacím svůj komentář na 3:16. Celkem 4 hvězdičky. Ta hra mi přijde super a výše zmíněné "problémy" jsou jen takové WTF momenty, které mě zaskočily, ale které jsem ochotný přijmout. Původně jsem od 3:16 čekal něco trochu jiného a víc... jak bych to... svázaného pravidly. Nakonec jsem zjistil, že je to prakticky Wushu. Taky dobře.
Argumentace stylem "předtím to bylo horší, takže buď rád za současný stav," mi nějak nesedne. :) Že to dřív bylo horší, ještě neznamená, že teď je to dobré. Ale k věci: teď už jsem důkladně pročetl všechno a skutečně mají killy jenom kosmetický vliv na boj. Ano, jsou důležité mezi mizemi, protože rozhodují o povýšeních, ale [i]při samotném boji[/i] je naprosto jedno, jestli jednou ranou zabiješ 100 alienů nebo jen jednoho. Efekt stejný.
Je to trochu neituitivní, protože počet alienů v boji se určuje až hodem na killy. Může se stát, že GM popíše, jak se na nás hrnou hordy alienů, a mi potom vyhrajeme, spočítáme killy a zjistíme, že jich bylo jenom 10. Nebo naopak - hrne se na nás sotva hrstka obrovských hromotluků, ale pak nějaký blázen použije plamenomet a zabije jich 87. Jasně, hra samotná radí, aby GM nikdy nespecifikoval, kolik těch aljenů vlastně je... ale to mi přijde jako hráči takové podivné. Bez aspoň nějakého určení množství si nedokážu dost dobře představit souboj. Stojíme proti ohromné přesile stovek brouků? Nebo je proti nám jeden megaboss? Tohle se dozvím v zásadě až po boji. :eyecrazy:
No...
Napsal jsem k anotacím svůj komentář na 3:16. Celkem 4 hvězdičky. Ta hra mi přijde super a výše zmíněné "problémy" jsou jen takové WTF momenty, které mě zaskočily, ale které jsem ochotný přijmout. Původně jsem od 3:16 čekal něco trochu jiného a víc... jak bych to... svázaného pravidly. Nakonec jsem zjistil, že je to prakticky Wushu. Taky dobře.