od eerieBaatezu » 29. 6. 2014, 10:05
Star Wars: Edge of the Empire
Hrál to někdo?
Ta vyhodnocovací mechanika je dost zajímavá. Někteří ji dokonce považují za jednu z nejlepších v oblasti rpg, na druhou stranu si nejsem jistý, zda není to hledání obrázků co kde padlo a s čím se to vynuluje poněkud zdlouhavé, ale nevím, nemám zkušenost. Prý to umí vytvářet nezapomenutelné situace a ozvláštnit každou činnost, jelikož počet variant, jak to může padnout a následná interpretace vlastně nedovolí, aby když dvakrát děláte to samé, to dvakrát bylo stejně. Navíc, i když neuspějete, tak se může stát něco pro vás výhodného a obráceně, či-li to přímo vybízí k vymýšlení zajímavých výsledků.
Systém prý podporuje out-of-the box myšlení, je to navrženo tak, že bonusy nemají zas tak zásadní výkyvy a navíc třeba při zastrašování můžete použít light saber dovednost, když vám to dává smysl, jakože se s mečem párkrát oženete nad hlavou a pořád budete mít dobrou šanci, že zastrašíte, přestože nemáte nainvestováno v nějakých sociálních skillech, apod. Wookie může zastrašovat třeba svou silou, atd.
A je tam hodně málo číselných charakteristik, bonus nebo postih je prostě přidání nebo odebrání kostek, takže to nemá tak min/maxérský feeling, navíc i díky tomu, že může nastat komplikace i při úspěchu, to spíš převádí myšlení na naraci, než na hraní přes bonusy.
[size=150][b]Star Wars: Edge of the Empire[/b][/size]
Hrál to někdo?
Ta vyhodnocovací mechanika je dost zajímavá. Někteří ji dokonce považují za jednu z nejlepších v oblasti rpg, na druhou stranu si nejsem jistý, zda není to hledání obrázků co kde padlo a s čím se to vynuluje poněkud zdlouhavé, ale nevím, nemám zkušenost. Prý to umí vytvářet nezapomenutelné situace a ozvláštnit každou činnost, jelikož počet variant, jak to může padnout a následná interpretace vlastně nedovolí, aby když dvakrát děláte to samé, to dvakrát bylo stejně. Navíc, i když neuspějete, tak se může stát něco pro vás výhodného a obráceně, či-li to přímo vybízí k vymýšlení zajímavých výsledků.
Systém prý podporuje out-of-the box myšlení, je to navrženo tak, že bonusy nemají zas tak zásadní výkyvy a navíc třeba při zastrašování můžete použít light saber dovednost, když vám to dává smysl, jakože se s mečem párkrát oženete nad hlavou a pořád budete mít dobrou šanci, že zastrašíte, přestože nemáte nainvestováno v nějakých sociálních skillech, apod. Wookie může zastrašovat třeba svou [i]silou[/i], atd.
A je tam hodně málo číselných charakteristik, bonus nebo postih je prostě přidání nebo odebrání kostek, takže to nemá tak min/maxérský feeling, navíc i díky tomu, že může nastat komplikace i při úspěchu, to spíš převádí myšlení na naraci, než na hraní přes bonusy.