[Mexican Standoff] Banky, kokaín, cukor, Dvojičky a poník

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [Mexican Standoff] Banky, kokaín, cukor, Dvojičky a poník

Re: [Mexican Standoff] Banky, kokaín, cukor, Dvojičky a poník

od KDolecek » 18. 3. 2021, 18:40

Timothy Kleinert - Mexican Standoff archived
MexicanStandoff.pdf
(93.17 KiB) Staženo 14 x

od hater » 1. 10. 2007, 09:15

Bajo píše:Jak tam funguje prerusovani (at strelby, nebo monologu)? Myslim na tom netu, samo.
dost blbe ;-)
vzhledem k tomu, ze k preruseni dojde vzdycky az po dopsani nejake zpravy ;-) vetsina lidi moc zetony neresi a radeji rychle vymysli neco jine a nebo pripadne se to snazi zakecat...
napriklad v soucasne hre to zacina byt dost neprehledne, ... kazdy si mele svoje a nic z toho neni dost utocne a akcni ;-)

od Bajo » 27. 9. 2007, 10:31

Jak tam funguje prerusovani (at strelby, nebo monologu)? Myslim na tom netu, samo.

od hater » 27. 9. 2007, 08:46

Markus píše:Elektronicky?
Jaké jsou tvé dojmy? Zápis vidím, ale zajímalo by mě, jaké ti to přišlo. Dokážeš to srovnat s hraním naživo? Je to vůbec ještě pořád ono?
Na zivo je to mnohem bezprostrednejsi ;-)
to jsme mladsiho brachu celkem huste zdrtili obvinovanim, ze nebyl schopny nejak reagovat ;-) a odpraskli jsme ho ;-))

Po internetu (formou fora), to uz neni takove zive, ale lidi se v tom imho stale dost motaji. Ja taky ;-). Zase je urcite vice prostoru pro strategizovani a vymysleni dejovych zvratu. Na druhou stranu se vicemene ztraci efekt s mirenim. Po internetu to neni takove pekne, ze kdyz nekdo nekoho obvini a vzapeti se proti dotycnemu obrati vsechny pistole ;-)
tohle bylo nazivo velmi dynamicke, ale po internetu neni.

Jake jsou me dojmy? ;-) Ale jo, je to sranda i po internetu a jde to. Neni to uplne to same, ale porad je to dost podobne.

od Markus » 26. 9. 2007, 14:46

Elektronicky?
Jaké jsou tvé dojmy? Zápis vidím, ale zajímalo by mě, jaké ti to přišlo. Dokážeš to srovnat s hraním naživo? Je to vůbec ještě pořád ono?

od hater » 26. 9. 2007, 12:24

konecne jsem se k tomu take dokopal a nedavno jsem hral hru nejdrive nazivo a pak elektronicky, zaznam druhe hry je mozno prohlednout zde:

Mexický pat - Rodinná tragédie

Jinak to byla druhá hra a musím říct, že hráči principy uchopili velice rychle, přestože jim byly dovysvětlovány za chodu.

Taky nejaky report

od amberan » 16. 2. 2007, 13:56

Zdravim vsechny.

Slibil jsem Pietovi, ze trochu poreportuji o nasem skorodvouhodinovem hrani Mexican standoff na krouzku Mestskeho larpu, ktery spolu s Reinitou vedeme.

Kdyz mi Pieta o hre psal, hned se mi zalibila a usoudil jsem, ze se alespon nasi sverenci ponori do roleplayingu a ze je zahodno to vyzkouset. Navic tehle ctrnact dni je nicemnych, Praha ma napul jarnaky, tak nam tam chodi jenom nekteri a vubec.

Ukazalo ze to byt dobrym napadem. V sestave ja, Reinita a tri dalsi damy z krouzku jsme se do toho pustili. Hrali jsme celkem asi deset her, zpocatku bez "policejniho" limitu, pozdeji jsme pridali i ten. Z jednoho larpu mame ve skrini plnou tasku pistoli, tak jsme to jeste drobne vylepsili :-)

Zpocatku roleplaying a plotbuilding pokulhaval a kazdy hlidal, kdo na koho miri ci nemiri a Prask! letal jeden za druhym. Lec se ziskanou praxi se to rychle zlepsilo. (Bang jsme si prekrtili na Prask, Stop stop na Neblbnete a Standoff na Ruce na stul).

Nepamatuji si prubeh vsech her, takze vypichnu jenom nektere perly.

Velmi zahy se mi vymstilo, ze jsem hral se samymi zenskymi - Reinita prisla s tim, ze ted, kdyz uz ty prachy konecne mame, tak muzeme osvobodit vsechny utlacovane zeny v domacnosti a podporit sufrazetky, jenom ze pry nechape, co tam dela ten chlap. A to jsem byl rychle v loji :)

V jine hre zustaly po prvni prestrelce tri damy na hromadou penez, ze ktere zjevne nekdo vetsinu odcerpal. Uz ani nevim, kdo prisel s myslenkou, ze Artemis ty prachy utratila za fet. Mam dojem, ze Reinita. Nebo mozna Artemis sama. Ta kazdopadne nic nepopirala, ba naopak, kolegyne pozvala na ochutnavku. Padaly takove vyroky jako "To rikate jenom proto, ze jste to jeste nezkusily." a podobne. Pekne rozjetou debatu utnula az policie.

Prachy na nakup zbrani taky nebyly spatne tema. Kdyz se Reinita hajila, ze by je preci nevzala, protoze preci sama ty zbrane objednavala, rychle se karta obratila proti ni, protoze preci "na ty nejlepsi pro vsechny nebylo, tak's to sbalila, abys je mohla koupit aspon sobe". A ja, pacifisticky sofer, vlastne zbrane nerad a vubec. Tak me zastrelily.

Moc pekne byly v nekolika pripadech zaverecne duely, kdy padly "ruce na stul" a oba protivnici se pokouseli provrtat do mozku toho druheho, zda dohodu dodrzi ci ne :-)

Diky za vyborny typ, jiste to znovu zahrajeme :-)

od Bifi » 13. 2. 2007, 07:40

Vitaj na fórach a dík za postreh!

od wlad » 13. 2. 2007, 00:22

caute, k tomu RP aspektu sa chcem vyjadrit:

Velmi pekne sa to ukazalo v nasej hre ked sa pri "The Protection Deal" na konci zrazu stali Bifiho a Finova postava bratia (nieco v duchu "Slubil som mame ze na teba budem davat pozor, tak na mna prestan mierit"), v dosledku coho Fin zastrelil radsej niekoho ineho.
Podobne ked som bol pri tej istej hre zastreleny ako cinan, stacila jedna veta z Peekayovych ust (nieco v duchu "Vieme ze po nas isli cinania a henten je predsa synom Hanojskej prostitutky. To je podozrive!" a zrazu mieria 4 zbrane na mna...)
Proste dobre mierenou vetou dokazete z nicoho nic vybudovat dlhorocny doverny vztah s inou postavou, alebo ju naopak prakticky usvedcit v ociach tych druhych a tym prakticky odsudit na smrt - a je len na nom druhom, ako to zahra, ci vam skoci do reci a vykeca sa z toho a podobne... Clever, I think ;)

od Peekay » 12. 2. 2007, 20:39

Markus píše: Jak je to ve skutečnosti? Doopravdy je ta hra jenom o tom, že čekáte, až na vás všichni přestanou mířit, a pak střílíte?
Ak to beries silne mechanicky, tak ano. Samozrejme, ide o to, ze na zaciatku na kazdeho mieri niekto (ak by nahodou nie, tak to zmeni rychlejsie, ako sa stihne vystrelit), a o to, ze prave pomocou RP dosahujes, aby na teba ludia nemierili.

Inac, toto je ta rovina, ktoru spominal Fin v suvislosti s peniazmi - ze gamisticky aspekt prebije RP aspekt (a teda sa striela vtedy, ked je to vyhodne, a nie vtedy, ked by strielala tvoja postava).

od Markus » 12. 2. 2007, 20:33

Díky za skvělé postřehy z Mexican Standoff, už se těším, až si to sám zkusím. Nicméně dotaz...

Při čtení pravidel jsem měl dojem, že pointou celé hry je počkat, až na mě nikdo nebude mířit pistolí, a potom zakřičet BANG!!! Chápu, že je tam silný roleplaying a vyprávění příběhů, ale celkově mi to přijde jen jako nástroj k tomu, abych ostatní donutil namířit na někoho jiného... na někoho, kdo nejdem já. A až na mě nikdo nebude mířit, prostě zakřičím BANG!!!

Jak je to ve skutečnosti? Doopravdy je ta hra jenom o tom, že čekáte, až na vás všichni přestanou mířit, a pak střílíte?

od Bifi » 12. 2. 2007, 19:51

Je to radikálne odlišné od Palerma (resp. Mafie či Werewolfa). V prvom rade pri MSO tvoríš príbeh, t.j. nevzniká ako vedľajší produkt, ktorý po hre zhrnieš - je to naozaj Story Now!. V druhom rade je to inak štrukturované a, dovolím si tvrdiť, je to ako hra omnoho slobodnejšie a interaktívnejšie. A po tretie o niečo ide - hral som desiatky hier Mafie, a prakticky to vždy bolo o tom, že "v noci som ťa cítil pohnúť sa" a "keby si nebol mafián, tak toto nehovoríš". Pri MSO vytváraš momentálnu situáciu, ktorá je fakt Rodriguez-Tarantinovská - plná nevysloveného napätia, spoločnej minulosti, nedôvery a zločinu. Na stole je balík prachov. Každú minútu sme môžu vpadnúť fízli. ¼udia na seba naozaj mieria a pozerajú si z očí do očí. Pištoľ v tvojej ruke oťažieva a po spánku ti steká kvapka studeného potu, nemôžeš si však dovoliť poľaviť z koncentrácie. Ako ďaleko si ochotný zájsť?


EDIT: A stručný zápis z hry Little Joey's Birthday Party Gone Horribly Wrong:
- Najprv sme sa dozvedeli, že sme hrali o peniaze, ktoré boli pôvodne narodeninový darček od otca trocha naivnému 18-ročnému Joeymu. My sme ich získali tak, že sme o ne s ním hrali poker, robili sme sa hlúpymi a po malých čiastkach sme ho o ten darček obrali. (Už od začiatku mi naše postavy pripadali ako lúzri, tak som tú hru neskôr troška okorenil. :-)= )
- Každý z nás mal pri tej pokrovej partii nejakú úlohu - jeden hrá pri zemi, druhý veľkú hru a pod.
- Peekayova postava bola obvinená z toho, že málo hrala - on sa vyhováral na to, že mu dlho trvalo vytiahnuť eso z ponožky.
- "Jasné, že málo hral," hovorím ja, "keď bol polhodinu preč. Zase sa neovládol - išiel do narodeninového stanu pretiahnuť narodeninového poníka Joeyho sestry!"
- Samozrejme Peekayova postava to priznala, ale obvinila ma z toho, že som nič neuhral. Ja mu na to: "Ako sa môžem sústrediť na hru, keď viem, že hen v stane mrdáš poníka!!!"
- Potom sme sa dozvedeli, že niekam zmizla torta, ktorú chcela zjesť ďalšia postava. Mytkova postava ju sprdla, že však jasné, do puče, keďže v nej bolo uspávadlo a nebolo ho treba.
- Potom sa trocha strieľalo a zostali sme traja a riešili, či Joeho otec niečo tuší. Ja vravím: "Kľud chlapci, položme zbrane, rozdelíme sa, o chvíľu nám letí lietadlo. Ja letím do Venezuely, kam do prdele letíte vy ma nezaujíma a dúfam, že sa už v živote neuvidíme."
- Nato sa hentí dvaja začali nasierať, že kurva však sme spolužiaci zo strednej školy a ja sa na nich chcem navždy vysrať, a vôbec si ich nevážim.
- A ja že áno, nechcem vás už ani vidieť, lebo vždy keby som vás stretol, tak si pripomeniem Joeyho smrť a bolo by mi blbo.
- A oni dvojhlasom: "Joey je màtvy?!"
- A ja že áno kurva, zjedol celú tú tortu s tým uspávadlom, predávkoval sa a skapal. A jeho otec po nás samozrejme pôjde.
- A oni že aj tak sa Joey najviac kamarátil som mnou a brával ma na videohry a vôbec je to smradľavo podozrivé a tie prachy si nezaslúžim.
- Ja že kurva jasné, lebo moja mama povedala jeho mame, že mám rakovinu štítnej žľazy a tak ma ona ľutovala a brávala k nim domov.
- No a potom ma zastrelili, hajzli.


M

od Pieta » 12. 2. 2007, 19:07

Peekay píše:Myslim, ze by si aj tak mal hru skusit, mozno budes milo prekvapeny. Tym, ze je to strukturovane ako monology, tak to nie je (iba) o tom, kto komu skor skoci do reci.
Hrál jsem Palermo, lidé si tam do řeči neskákali, takže myslím, že nějaké zkušenosti mám. (:
Nicméně jsem hned na hru odkázal kamaráda, který má k tomuhle druhu LARPo-her velmi vřelý vztah, takže to možná otestuju. (:

od Peekay » 12. 2. 2007, 19:01

Ked si vsimnes, tak autor to nazyva Party-game. Mozno, kebyze to hras s ludmi, ktori nikdy nehrali ziadne RPGcko a koncept hrania roli je im cudzi, ze prave realne peniaze by pre nich boli ten kicker, aby to nepovazovali za "detinsku stupiditu" a realne citili motivaciu sa o nieco snazit... co ja viem.

od Fingalen » 12. 2. 2007, 18:22

Bifi píše:Ha, čo som našiel: Autor FATE a Spirit of the Century sa tu pýta, či je pri Mexican Stand-off vôbec nejaký roleplaying. Ja mám pocit, že u nás bol, avšak my sme nehrali naozaj o peniaze...
Presne to je jeden z dovodov, preco si myslim, ze peniaze by tu hru skor kazili. Skratka by to vyzeralo podobne ako prva hra, kde fakticky uplne absentovala rovina nejakeho plotbuildingu ci nebodaj rp a slo by o taktizovanie ako a kedy si mozem dovolit bang! kedy je strategicky vyhodnejsi stand down a pod. Peniaze by nepochybne dali hre iny rozmer, ale fakt si nie som isty, ci ziaduci..

Nahoru