od Eleshar_Vermillion » 21. 3. 2022, 23:42
Já myslím, že ta bližší představa kostlivce je naprosto klíčová.
- kostlivec nemá svaly, takže nesignalizuje pohyb dopředu (resp. signalizuje jinak, než na co je člověk zvyklý od člověka)
Jop, to asi z definice
- kostlivec nemá oči, takže není poznat, kam se kouká
To ani dobrý šermíř nedá najevo. Ale kouká se kostlivec vůbec očima? Když mu urazíš hlavu, funguje dál?
- kostlivec nemá mimiku, takže není poznat, jak moc na hraně svých schopností a možností se pohybuje
- kostlivec se nezadýchá a nepotřebuje dělat pauzy
Tyhle dvě věci mi přijdou zajímavější - počítal bych, že kostlivec se pohybuje na hraně svých možností pořád, resp. přesněji jede 100 % času na 100 % výkonu, protože není limitován běžnou fysiologií; stejně tak ve většině pojetí nemá moc vůli a mysl, tj. neřeší strach, sebezáchovu, bolest a podobné věci, které běžného bojovníka dost často drží zpět.
Klíčová poznámka je Yorkova, tj. kostlivec je dost lehký a dá se očkávat, že zbraň bude mít třeba 10 % jeho hmotnosti, což je dost šílený poměr. Čili klíčový význam má ta magická síla, která ho animuje, a bojovník nezápolí ani tolik s kostlivcem samotným jako spíše s touto silou. Od její podstaty, velikosti a možností se tedy musí vše odvíjet.
Já myslím, že ta bližší představa kostlivce je naprosto klíčová.
[i]- kostlivec nemá svaly, takže nesignalizuje pohyb dopředu (resp. signalizuje jinak, než na co je člověk zvyklý od člověka)[/i]
Jop, to asi z definice
[i]- kostlivec nemá oči, takže není poznat, kam se kouká[/i]
To ani dobrý šermíř nedá najevo. Ale kouká se kostlivec vůbec očima? Když mu urazíš hlavu, funguje dál?
[i]- kostlivec nemá mimiku, takže není poznat, jak moc na hraně svých schopností a možností se pohybuje
- kostlivec se nezadýchá a nepotřebuje dělat pauzy[/i]
Tyhle dvě věci mi přijdou zajímavější - počítal bych, že kostlivec se pohybuje na hraně svých možností pořád, resp. přesněji jede 100 % času na 100 % výkonu, protože není limitován běžnou fysiologií; stejně tak ve většině pojetí nemá moc vůli a mysl, tj. neřeší strach, sebezáchovu, bolest a podobné věci, které běžného bojovníka dost často drží zpět.
Klíčová poznámka je Yorkova, tj. kostlivec je dost lehký a dá se očkávat, že zbraň bude mít třeba 10 % jeho hmotnosti, což je dost šílený poměr. Čili klíčový význam má ta magická síla, která ho animuje, a bojovník nezápolí ani tolik s kostlivcem samotným jako spíše s touto silou. Od její podstaty, velikosti a možností se tedy musí vše odvíjet.