od Erevan » 28. 6. 2018, 08:21
Dobrodružství jsme dohráli včera, družina šla do věže pro pera ptáka ohniváka, která potřebovala v rámci jiného dobrodružství a o kterých jim někdo řekl, že je tam arcimág má a že by je mohl za nějakou službu vyměnit.
Hráli jsme podle DrD II a ačkoli je družina (5 hráčů + golem + malá nemrtvá wyverna) na vysokých úrovních (už i několik mistrovských ZS), neměli to úplně lehké.
1. patro: golemové padli ve 2. kole, to nebyl pro družinu problém.
2. patro: ve skladišti se moc nezdržovali, sice byly nápady ho prohledat a něco si tam vzít, ale nakonec si řekli, že jsou na návštěvě, že nebudou krást.
3. patro: alchymistická laboratoř zaujala naše 2 alchymisty a hned se tam vrhli a chtěli si nabrat lektvary (tady jim to, že jsou na návštěvě, kupodivu nevadilo
). Boj trval asi 4 kola a skončil výbuchem všech lektvarů a omráčením postav až na jednu, která si vytvořila vzdušný štít.
4. patro: 3 rusalky uvnitř vyvolávacího obrazce nechali být a potichu prošli po schodech do dalšího patra.
5. patro: z knihovny si chtěli 2 dobrodruzi mermomocí odnést nějaké knihy (zbytek družiny postával na schodišti a do konfliktu se nezapojil), což vyústilo v asi 5 kol trvající boj, po kterém skončila celá místnost zadýmená (ohnivý elementál chtěl postavy vypudit), jedna skříň s knihami shořela a na ní uhořela medvědí kožešina. Dobrodruzi byli ale z místnosti vypuzeni a neodnesli si žádnou knihu. Třešničkou na dortu pak byla snaha alchymisty zničit celé vybavení knihovny třaskavinou, jenže Poltergeist seslal ke vchodu vzdušný štít a třaskavina se o něj rozbila. Alchymista se zachránil skokem dolů ze schodů a odnesl to s vyvrknutým kotníkem. Zbytek družiny se schoval už před hodem.
6. patro: družina před vstupem do 6. patra zjistila, že jsou zmenšení, a tak do 6. patra nešla. Zkoušeli všechno možné, aby tomu zabránili, studovali to ze všech možných stran a úhlů, ale na nic nepřišli. Takže nalákali naopak kocoura dolů, jenže přišla jenom iluze. Když jsem viděl, že je nahoru nedostanu (a také se blížil konec času vyhrazeného na hraní a nechtěl jsem to protahovat do dalšího hraní), poslal jsem k nim iluzi kocoura, který jim řekl, že ho už tohle nebaví, že je s nimi nuda a že jim ta pera dá a ať už zmizí, že mu to tu poničili dost. Družina tedy vzala pera a odešla.
Dobrodružství jsme dohráli včera, družina šla do věže pro pera ptáka ohniváka, která potřebovala v rámci jiného dobrodružství a o kterých jim někdo řekl, že je tam arcimág má a že by je mohl za nějakou službu vyměnit.
Hráli jsme podle DrD II a ačkoli je družina (5 hráčů + golem + malá nemrtvá wyverna) na vysokých úrovních (už i několik mistrovských ZS), neměli to úplně lehké.
1. patro: golemové padli ve 2. kole, to nebyl pro družinu problém.
2. patro: ve skladišti se moc nezdržovali, sice byly nápady ho prohledat a něco si tam vzít, ale nakonec si řekli, že jsou na návštěvě, že nebudou krást.
3. patro: alchymistická laboratoř zaujala naše 2 alchymisty a hned se tam vrhli a chtěli si nabrat lektvary (tady jim to, že jsou na návštěvě, kupodivu nevadilo :-) ). Boj trval asi 4 kola a skončil výbuchem všech lektvarů a omráčením postav až na jednu, která si vytvořila vzdušný štít.
4. patro: 3 rusalky uvnitř vyvolávacího obrazce nechali být a potichu prošli po schodech do dalšího patra.
5. patro: z knihovny si chtěli 2 dobrodruzi mermomocí odnést nějaké knihy (zbytek družiny postával na schodišti a do konfliktu se nezapojil), což vyústilo v asi 5 kol trvající boj, po kterém skončila celá místnost zadýmená (ohnivý elementál chtěl postavy vypudit), jedna skříň s knihami shořela a na ní uhořela medvědí kožešina. Dobrodruzi byli ale z místnosti vypuzeni a neodnesli si žádnou knihu. Třešničkou na dortu pak byla snaha alchymisty zničit celé vybavení knihovny třaskavinou, jenže Poltergeist seslal ke vchodu vzdušný štít a třaskavina se o něj rozbila. Alchymista se zachránil skokem dolů ze schodů a odnesl to s vyvrknutým kotníkem. Zbytek družiny se schoval už před hodem.
6. patro: družina před vstupem do 6. patra zjistila, že jsou zmenšení, a tak do 6. patra nešla. Zkoušeli všechno možné, aby tomu zabránili, studovali to ze všech možných stran a úhlů, ale na nic nepřišli. Takže nalákali naopak kocoura dolů, jenže přišla jenom iluze. Když jsem viděl, že je nahoru nedostanu (a také se blížil konec času vyhrazeného na hraní a nechtěl jsem to protahovat do dalšího hraní), poslal jsem k nim iluzi kocoura, který jim řekl, že ho už tohle nebaví, že je s nimi nuda a že jim ta pera dá a ať už zmizí, že mu to tu poničili dost. Družina tedy vzala pera a odešla.