Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 12. 2. 2020, 10:37

Přes vánoce jsem trochu pohnula s addonem "Vlastní panství v Thurenu", ale ještě s tím nejsem spokojená a nebudu mít nejspíš v dohledné době kapacitu to dodělat. Kdyby se vám chtělo toho ujmout, něco do toho doplnit nebo klidně navrhnout celé části přepsat, byli bychom moc vděční.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 18. 12. 2019, 12:21

-- Drobný brainstorming --

Testuju lokace pro druhý díl a družina se chystá na ostrov, o velikosti cca Moravy, kde před 5 lety proběhla válka mezi nekromanty a paladiny a celý ostrov je dodnes zamořený temnou magií. Zamoření se projevuje v různých částech ostrova různě a projevy se můžou i v čase měnit a mizet. Vymýšlím random tabulku, a jak bude družina postupovat ostrovem, vždycky si hodím d20, co je v dané lokalitě za efekt.

Co mě zatím napadlo:

1) Ve vzduchu je špatná nálada. Obyvatelé jsou víc nevrlí, nepříjemní, než je zdrávo. Hráčské postavy si mohou vybrat, buď je to chytne taky - pak to odehrávejte, buďte na sebe navzájem rýpavější, nechávejte se rozhodit maličkostma, odsekávejte si nevrle atd. :) Nebo se to pokusí potlačit, taková postava bude mít v této auře bloklý čtvereček mentálního stresu [1].
2) Lze cítit povrchní emoce lidí kolem vás. Žádné elaborátní čtení myšlenek, spíš obecné vjemy typu strach, nenávist, radost, láska. Budou to cítit i NPC z vás a budete to cítit i vy vůči sobě navzájem. Nebojte se to odehrávat, sdělujte ostatním hráčům, co je z vaší postavy cítit. Můžete s tím blbnout, že např. položíte jiné postavě kontroverzní otázku, na kterou vás už strašně dlouho zajímá odpověď (Stále ještě nepřestal myslet na Margaret?) a dostaňte z něj emoci :)
3) Jakmile zapadne slunce, okamžitě vás udeří pocit, že je tu někdo s vámi, někdo všudypřítomný, obrovský, mocný, vidí vás a dívá se na vás. Po chvíli vám to dojde. Je to noční obloha. Jste s ní telepaticky spojeni a ona je branou do Kosmické knihy. Můžete z ní zkoušet tahat informace, a ona vám je zjeví pomocí obrazců z hvězd a hvězdokup - přeskupí se do kryptického vzkazu, který hráčům nakreslete.
4) Stáří. Tak by se dalo popsat vše související s touto aurou. Baráky se rozpadají, kovy jsou zrezivělé, lidé mají manýry starců a připadají vám staře, i když jsou mladí. I vy se cítíte staře - všichni máte v této auře zablokovaný čtvereček fyzického stresu [2]. Pokud chcete, odehrávejte si i projevy na vaší mentalitě - cokoli od idealizovaných vzpomínek na dětství, menší ochotu přizpůsobit se něčemu novému a podobně.
5) V hlíně něco je. Jako by ji brázdili neviditelní obří krtci či červi. Přeskupující se hlína před vašima očima je znepokojivá. Tu ji něco rozryje, tu se jen hýbe, přesýpá, drolí, tu vznikne hromádka a tu jamka. Občas se z ní takto dostanou na povrch předměty v ní zakopané, od jedné kosti po celou mrtvolu. Mechanicky je to aspekt prostředí a GM k němu má 1 posílení na sezení zdarma proti hráčům.
6) Vyvolávací kruh. Nekromanté tady zkoušeli vyvolávat bytosti z jiných krajů i dimenzí a něco tu ještě zůstalo. Občas se někde poblíž vás rozsvítí na zemi nákres dvojkruhu s elaborátními symboly mezi okružími. V něm se o pár vteřin později zhmotní nestvůra. Vyberte jakoukoli bytost z jiných regionů popsaných v knížce (klidně to může být i dezorientovaná arogantní kočka z Kalusu nadaná ohnivou magií) případně nestvůru z úplně jiného fantasy světa.
7) Něco si hraje s vaší duší. Jako by ji podrobovalo jakémusi experimentování, jak až se dá "natáhnout" a co to s ní udělá. Každá postava si hodí 1dF. Padne li jí +: její nejlepší povahová vlastnost je v této lokalitě mnohem silnější, padne-li jí minus nebo nic: její nejhorší povahová vlastnost je v této lokalitě mnohem silnější. Odehrávejte dle chuti.
8 ) Oblast provází nářek. Zvuky pláče, vzlykání, lamentování či hysterického křiku občas protnou krajinu, a když si zacpete uši, stejně je cítíte, jako kdyby šly přímo do hlavy. Efekt blokuje každému čtvereček mentálního stresu [2]. Pokud se nějaké postavě podaří někoho něčím rozveselit (ať už postavu nebo hráče / GMa), může si čtvereček pro tento den odblokovat.
9) Pán a otrok. Mezi nekromanty rozhodně nepanovalo demokratické zřízení a aura přísné hierarchie a otrokářství tu stále visí ve vzduchu. Vylosujte jednu hráčskou postavu, kterou si aura vybrala jako dominantní. Ostatní postavy mají na výběr: buď zaplatí bod osudu a pak se efektu vyhnout, nebo získají bod osudu a budou odehrávat to, že jsou dané hráčské postavě podřízené jako otroci. Jak si to dominantní postava bude nebo nebude užívat, bude na jejím majiteli. ;)
10) Nekromantické rituály vyžadovaly pečlivou přípravu a soustředění a tak někteří nekromanti kolem sebe rozprostřeli auru, která zazdí jakékoli zbrklé akce. Něco tu z ní zbylo. VŠECHNY akce postav, které nebyly naplánovány aspoň 5 minut dopředu, mají postih na hod -2.
11) Sdílená bolest. Kdykoli se v dohledu postav uděje fyzická újma nějakému předmětu, elementu krajiny, větší vegetaci či zvířeti, hoďte kostkou. Padne-li mínus, vyberte náhodně postavu, která musí čelit útoku proti Fyzičce, závažnost útoku je mezi +1 a +3 dle charakteru zranění předmětu (jestli dostal jen ránu, nebo se naštípnul, nebo se úplně rozbil).
12) Zkáza. Za každých 24 hodin strávených v této auře se každé postavě pokazí či rozbije něco z výbavy - batoh se proděraví, rozpadne podrážka u boty atd. Oprava sežere zdroje v hodnotě týdenních nákladů na život dobrodruha. Efekt lze potlačit magickým zaříkáváním - mág dokáže ochránit výbavu jedné postavy tím, že ji bude celý den zaříkávat, což mu zablokuje mentální čtvereček [1] pokud používá magii Nebeského ducha, [2] pokud používá jiný typ magie.
...

Nějaké další nápady? Klidně bezsystémové, aplikaci do Fate si už k tomu dodělám.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Selhan » 4. 5. 2018, 16:37

Je třeba si v google docs nahoře vlevo přepnout režim z "úpravy" na "návrhy" (je to ikonka tužky)

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Paul » 4. 5. 2018, 16:31

Už jsem začal trošku doplňovat...je možné nějak zanechat stopu, aby bylo vidět, kdo co kam zapsal?
Buď to opoznámkuješ, nebo to budeš psát jinou barvou, jak píše Sparkle (což podle mě není moc dobré), nebo si to budeš pamatovat, nabo budu muset najít, kde je okénko změn, a jestli je vidí vlastník. :wink:

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 4. 5. 2018, 12:58

mal.kin píše: 4. 5. 2018, 12:55 Už jsem začal trošku doplňovat...je možné nějak zanechat stopu, aby bylo vidět, kdo co kam zapsal?
To netuším... kdyžtak ty tvé přídavky třeba udělej určitou barvou a pak jen napiš, která barva je tvoje.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od mal.kin » 4. 5. 2018, 12:55

Už jsem začal trošku doplňovat...je možné nějak zanechat stopu, aby bylo vidět, kdo co kam zapsal?

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 4. 5. 2018, 10:29

Tak jo, máte co jste chtěli, nahodila jsem na web ten addon s vlastním panstvím:

https://docs.google.com/document/d/1J1T ... sp=sharing

Komentujte, doplňujte dle libosti. Varovala jsem vás, že to je delší. :)

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 2. 5. 2018, 12:14

Tabulku s obchodníky jsem trochu učesala a poslala do Drakkaru na peer review. Vyjde v nejbližším čísle. Díky všem, kdo do toho přispěli.

Zkusím tento nebo příští týden sepsat kostru toho addonu s vlastním panstvím a hodím ho sem.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 25. 4. 2018, 23:35

Uzávěrka Drakkaru je 2. 5., pokud do tý doby dokážete tu tabulku rožšířit na 12 + 12, proč ne. Já už moc prvků asi nedodám, potřebuju se teď kreativně zaměřit na něco jinýho.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od trajda » 25. 4. 2018, 07:12

Zda se, ze mame dostatek napadu na 24 postav. Takte jisto uzavreni, ja navrhuju rozsireni.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 24. 4. 2018, 09:41

Ještě možná u některých chybí něco zapamatovatelného na vzhledu, ale to už by měla být drobnost dopsat, jinak paráda, zítra bych to uzavřela a dáme to pak rovnou do Drakkaru?

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od mal.kin » 24. 4. 2018, 06:41

Kdybych měl udělat nějakých výběr top 3 obchodníků, tak bych na první místo dal Ulandru, protože tohle je masterpiece. Na druhé místo bych zařadil Tabora Ugu, protože zastupuje jako jediné NPC exotické končiny. Na třetí místo bych si s dovolením dal svého traňďáka elfa z Dakie, protože vyplodit tohle v práci při 3D modelování součástí elektro motoru, to už je taky něco. :)

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od kin » 24. 4. 2018, 04:30

Dopsal jsem zbytek. To je paráda jak to jde rychle, když se zapojí parta lidí $D

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Sparkle » 23. 4. 2018, 19:56

Zkusím, ale to bude chvíli trvat, musím to aspoň trochu učesat a přepsat, aby bylo zřejmý, co tam je potřeba doplnit a kde a v jakém duchu.

Re: Náhodné tabulky a drobné addony - návrhy, diskuse, tvorba

od Paul » 23. 4. 2018, 19:19

Sem s tím. Tohle mě bude bavit více, než vymýšlet obchodníky.

Nahoru