Hra Na kraji mě velmi zaujala.
Velmi se mi líbí možnost, že si hráč postavy může vybrat ze dvou různých překážek a tak i ovlivňovat výrazně ovlivňovat styl a vývoj hry. Hlavně, jak to je podáno v příkladech, to působí velmi dobře.
Líbí se my systém triggerů. Při tvorbě postavy možná chybí rada, jak postupovat, když jsou položeny stejné otázky vícekrát.
Moje snad jediná větší výtka by směřovala k použití mechanické ingredience. Vlastně tam na první pohled není skoro vůbec vidět.
Hra se odehrává ve třech časových rovinách – na začátku cesty, uprostřed usilovného
hledání a pak těsně před cílem.
Hráči se při hře pravidelně střídají, v pořadí začátek cesty – cesta – před cílem.
Text na mě působí dojmem, že tyto časové roviny jdou po sobě tak, jak se v čase odehrály. Já zadání mechanické ingredience…
hra nemá souvislou časovou linii (hra nemusí začínat (končit) na začátku (konci) příběhu, je použitá retrospektiva nebo prodictum, tedy flashbacky nebo předpovědi v budoucnu)
… chápu tak, že právě různé časové roviny ve hře nemají následovat tak, jak se staly v časové linii. A to mi tam bohužel chybí.
Snad triggery se dají chápat jako takové hodně malé vize budoucnosti. Možná by lépe vyzněly jako předpovědi budoucnosti, kdyby byly zveřejňovány o jednu scénu dopředu.
Samozřejmě to je věc, která vůbec nesnižuje kvalitu této hry, která je na velmi dobré úrovni.
Hra Na kraji mě velmi zaujala.
Velmi se mi líbí možnost, že si hráč postavy může vybrat ze dvou různých překážek a tak i ovlivňovat výrazně ovlivňovat styl a vývoj hry. Hlavně, jak to je podáno v příkladech, to působí velmi dobře.
Líbí se my systém triggerů. Při tvorbě postavy možná chybí rada, jak postupovat, když jsou položeny stejné otázky vícekrát.
Moje snad jediná větší výtka by směřovala k použití mechanické ingredience. Vlastně tam na první pohled není skoro vůbec vidět.
[quote]Hra se odehrává ve třech časových rovinách – na začátku cesty, uprostřed usilovného
hledání a pak těsně před cílem. [/quote]
[quote]Hráči se při hře pravidelně střídají, v pořadí začátek cesty – cesta – před cílem. [/quote]
Text na mě působí dojmem, že tyto časové roviny jdou po sobě tak, jak se v čase odehrály. Já zadání mechanické ingredience…
[quote]hra nemá souvislou časovou linii (hra nemusí začínat (končit) na začátku (konci) příběhu, je použitá retrospektiva nebo prodictum, tedy flashbacky nebo předpovědi v budoucnu) [/quote]
… chápu tak, že právě různé časové roviny ve hře nemají následovat tak, jak se staly v časové linii. A to mi tam bohužel chybí.
Snad triggery se dají chápat jako takové hodně malé vize budoucnosti. Možná by lépe vyzněly jako předpovědi budoucnosti, kdyby byly zveřejňovány o jednu scénu dopředu.
Samozřejmě to je věc, která vůbec nesnižuje kvalitu této hry, která je na velmi dobré úrovni.