[RPG Kuchyně 2010] Invasion

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od OnGe » 10. 3. 2010, 17:06

Nech si ty PR zvasty ;)

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od Gediman » 10. 3. 2010, 16:53

Jo, díky... Kdyby někdo chtěl, může také zavítat na můj web :)

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od Markus » 10. 3. 2010, 16:48

Done. Teď si můžeš první příspěvek dle libosti upravovat.
Jo a... vítej na Fóru :wink:

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od Gediman » 10. 3. 2010, 16:42

Markus píše:Gedimane, když se zaregistruješ, přivlastním ti Crowenův první příspěvek. Ano, to můžu. 8)
Tak jsem teda tu, no. :)

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od Markus » 10. 3. 2010, 16:38

Gedimane, když se zaregistruješ, přivlastním ti Crowenův první příspěvek. Ano, to můžu. 8)

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od Gediman » 10. 3. 2010, 16:33

crowen píše:Kratka, zaujimava a jednoducha hra, vlastne ilustracie su pekne :-)

Gediman: Ako donutis hracov, aby si vybrali aj neuspech (okrem hrdinskej smrti) v normalnom konflikte? Staci, ze si budu vzdy vyberat uspech nezavisle na tom, kolko prekazok GM nakupi za body osudu.

Uh, zrovna jsem si říkal, že se musím konečně regnout a založit diskuzi. Tak nic no :) Co se týče tvé otázky, asi ji nerozumím moc dobře. Hráč získává Body osudu za své neúspěchy - třeba může popsat, že sice střílí na tank, ale že ho minul, nebo že pancíř tanku odolal. Za to dostane Bod osudu (a ztratí 1 bod pancéřování resp. zdraví, protože tank opětuje palbu). Těmito neúspěchy postavy dohromady musí nasbírat 10 Bodů osudu, aby mohli sejmout hlavní cíl mise. Pokud ty body osudu nemají, tak je mission fail. Je to hlavně o vyprávění - hráči se třeba mohou rozhodnout, že hlavní misi nesplní, čímž si získané body nechají a mohou se za ně zlepšit (brnění, zbraně, specialitky) pro další misi.

Re: [RPG Kuchyně 2010] Invasion

od crowen » 10. 3. 2010, 10:12

Kratka, zaujimava a jednoducha hra, vlastne ilustracie su pekne :-)

Gediman: Ako donutis hracov, aby si vybrali aj neuspech (okrem hrdinskej smrti) v normalnom konflikte? Staci, ze si budu vzdy vyberat uspech nezavisle na tom, kolko prekazok GM nakupi za body osudu.

[RPG Kuchyně 2010] Invasion

od Gediman » 10. 3. 2010, 10:01

Obrázek

"Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá" - tak by se dal charakterizovat osud hrdého Hvězdného království. Ve snaze podrobit si galaxii vyslal Král valnou většinu svých ozbrojených sil na dlouhé tažení smrti a zkázy. Tehdy ale vůbec nečekal, co přinese blízká budoucnost. O rok později na království zaútočily mohutné flotily a armády záhadného nepřítele známého pouze jako Invazní síla. Král vydal jasný příkaz všem bojeschopným poddaným: bránit planety, jak nejdéle to bude možné.

Hráči se vtělí do příslušníků jedné z mnohých jednotek Domobrany, jejíž účelem je bránit neustále se zmenšující hranice království. Jejich počáteční výcvik je minimální, jejich výstroj strohá, jejich zkušenosti nulové. Jsou to beztak jen civilisté, co právě dostali do rukou zbraň a byli vysláni do předních linií. Krutou pravdou je, že jsou jen potravou pro kanony, která se má pokusit zpomalit Invazní síly, jak jen to bude možné. Naštěstí se mezi vojáky Domobrany najdou tací, kteří mají víc štěstí. Tací, kterým osud zkrátka přeje. Za takové vojáky hrají hráči.

Sutazna verzia hry

Nahoru