[RPG Kuchyně 2008] Hledání ztracených přátel

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [RPG Kuchyně 2008] Hledání ztracených přátel

od Sirien » 9. 3. 2008, 13:24

Ne, není to o objevování již objeveného, Window je jiné než to cos popsal, ale jde o to že... Window by prostě stačilo.

Pro ujasnění - The Window (ke stažení i v češtině) je RPGčko které se rozhodlo vydat k naprostým základům storytelleringu a roleplayingu na základě trvrzení, že pravidla jsou nutné zlo. Víceméně jde o cestu zcela opačnou než mají indie která na pravidlech staví. Window zná jen tři základní a neporušitelná pravidla:
:arrow? Postava se nepopisuje pomocí čísel, ale pomocí přídavných jmen.
:arrow? Realistické hraní role je odpovědností herce.
:arrow? Nejdůležitějším cílem je dobrý příběh.
Všechno ostatní je velice... svobodomyslné, volné a variabilní.

Nicméně jak jsem psal, příběh i prostředí se mi velmi líbily

od Ebon Hand » 9. 3. 2008, 13:06

Díky za komentář.

No co se taky s těmi ingrediencemi dalo dělat..
Stejně bys byl bez auta.
Jelikož window neznám, tak jsem se asi dostal do fáze objevování již objeveného. Přiznám se, že jsem to psal tak, aby se příběh a prostředí dalo vytrhnout a použít i jinde.

od Sirien » 8. 3. 2008, 16:59

hm... Věž a Růži si tam napasoval trochu diskutabilně, jak je v této soutěži ostatně zvykem (stejně tak by posloužilo kdeco jiného), ale mnohem lépe než jiní...

Zajímalo by mě, co se stane s vybavením, když se tahle hra bude hrát v autě? :D

Bohužel musí konstatovat, že hra stojí hlavně na prostředí a příběhu (obojí je super) - stejně dobře by posloužilo například Window, netřeba tvořit novou hru.

od crowen » 29. 2. 2008, 11:20

Niekde som cital hru, kde sa sa postava (vlastnosti, vybavenie, ...) tvorila podla toho, ake mince mal hrac vo vrecku ked prisiel hrat. Taketo veci sa ale daju aplikovat na one-shot ovela uspesnejsie, kedze hraci dopredu neplanuju, co budu mat vo vreckach.

od Ebon Hand » 29. 2. 2008, 11:20

Díky! Od tebe je to pocta. Bohužel jsem tomu mohl věnovat pouze 4 hodiny, což je trochu vidět.. Ale neva, jdeme dál. 8)

To pravidlo s předměty si chystám do jiné hry a chtěl jsem si ho tu trochu otestovat.

od Ecthelion » 29. 2. 2008, 10:38

Ebone, na pravidlech je neodstatek času trochu vidět, ale věci tam máš vážně skvělé... černá růže jako klíč, tajemná meyrinkova Praha zahalená v mlze za zrcadlem a vynikající pravidlo o předmětech postav (někdy musím vyzkoušet) - celkem jsme byli velice příjemně překvapeni. :clap:

[RPG Kuchyně 2008] Hledání ztracených přátel

od Ebon Hand » 29. 2. 2008, 10:25

Po vzoru ostatních zakládám též téma na případné komentáře, či kritiku.

Link na hru je zde

Hru jsem bohužel dělal při nedostatku času. Ale to není v dnešní době dostatečně vážná výmluva.. :D Spíš jsem si tam chtěl vyzkoušet některé nápady, které plánuji do jiné hry.

Nahoru