[RPG Kuchyně 2008] Wish

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [RPG Kuchyně 2008] Wish

od Kelton » 7. 5. 2008, 12:08

Pokud něco odkládáte dost dlouho, někdo to udělá za vás.

Tak dlouho jsem přemýšlel nad tím, jak udělat funkční a zábavný systém na anime-like souboje a podobné taškařice (ten ve Wish zatím není tak úplně funkční), až jsem objevil, že právě někdo dělá hru, která to zřejmě zvládá líp než se mi kdy snilo. Anima Prime je size zatím jen v betaverzi, ale i tak při čtení scénky z Final Fantasy přímo vyvstávají před očima.

Beru to jako znamení a posunu konfliktový systém Wish trochu k větší jednoduchosti, těžiště hry je totiž v něčem jiném.

od Kelton » 15. 4. 2008, 20:37

To je možnost. Uvidíme jestli a jak někdo další

od ilgir » 15. 4. 2008, 19:18

Jdu do toho. Co takhle prodloužený víkend kolem osmého května?

od Kelton » 15. 4. 2008, 12:26

A nyní .... Playtest!

Sice jsem plánoval dopsat druhou verzi jen na základě vlastních úvah s dostatkem času, připomínek porotců a náhodných kolemjdoucích :D , rozhodl jsem se ale vyzkoušet hru tak jak je a zamýšlené modifikace účastníkům vysvětlit na místě (spousta toho jsou rady co a jak, a nevím přesně jak je sepsat; doufám, že playtest mi je pomůže konkretizovat).

Hledám čtyři nebo pět hráčů (ještě nevím, jestli se budu účastnit nebo jen pozorovat a kibicovat), v případě přebytku zájemců (ha ha) přednost dostanou ti ochotní podávat podrobnou konstruktivní kritiku.

Místo je Praha, čas zatím ještě neurčen

Můžete čekat:
* Wish
* Keltona
* Ideálně tolik sezení, aby stihnul proběhnout celý příběh
* Celé dva soubojové systémy (aby se vidělo jestli nechat ten stávající nebo ho kompletně předělat)
* Spoustu chyb a omylů (proč to taky jinak testovat že?)
* Vystřihané scény (je možné, že občas budu chtít vyzkoušet nějakou scénu, která ve hře nenastane - jako test mechanik nebo kdovíčeho)
* Volitelné rozpitvávání detailů (není povinné, ale budu se mračit na lidi, kteří řeknou jen něco jako "jo, dobrý")

od Ecthelion » 13. 4. 2008, 21:38

Opožděně, přesto o to srdečněji, gratulujeme k vítězství! :clap:

od ilgir » 7. 4. 2008, 21:11

Lol :lol: meditativní styl. $D

Bylo to hustý, Keltone. Sice jsme stihli "jen" vytvořit postavy, ale i tohle bylo velice zajímavé. A atmosféra parádní.

od Goran » 7. 4. 2008, 17:42

Tvorba prostředí a hlavně postav je taková delší, ale docela zábavná. Ten pomalý až meditativní styl, jakým jsme hráli, k téhle hře sedí - člověk tak má čas se vcítit do postavy i do atmosféry. Bohužel když se tak začne hrát o půlnoci, je dohrání téměř vyloučené :-? .

od Kelton » 7. 4. 2008, 09:50

Děkuji Sirienovi za to, že na Slezině sehnal dohromady skupinku hráčů na vyzkoušení Wish. I když se ta hra nestihla rozběhnout, byla zajímavá a dala mi velmi konkrétní náhled na to, co v pravidlech ještě chybí.

Mé díky patří i všem ostatním, kdo mi dali jakýkoli feedback (tohle platí i pro všechny, co ho teprve pošlou :) )

od Sirien » 29. 3. 2008, 21:14

řeknu Sathel ať vezme tarot na Slezinu

od Bajo » 29. 3. 2008, 18:59

Zda se, Keltone, ze zacinas ziskavat prvni fanousky $P . Ja uz to sel dneska i malem hrat, ale ztroskotal jsem na absenci tarotu a nechtel jsem to resit nejak improvizacne. To si je radsi do priste sezenu od me drahe slecny a dneska se holt spokojime s testem Polarisu $D . Kazdopadne jsem na Wish zvedavej cim dal vice.

od Fingalen » 29. 3. 2008, 18:25

Obrázek

od Bajo » 26. 3. 2008, 13:29

Souhlasím částečně se Sirienem, nebudu uplně prozrazovat vysledky, ale u mě tahle taky hodně zabodovala, a rozhodně mě zaujala nejaen jako porotce, ale i jako potenciálního hráče.

od Sirien » 8. 3. 2008, 00:00

Kelton: Narovinu, od těhle her jsem fakt moc nečekal, míň než obvykle. Když jsem se začetl do Tvého úvodu, zvláště do té pasáže ohledně kreativity... tak jsem to už měl chuť odepsat a jen proletět...

...ale pak jsem nějak četl dál... a vrátil jsem se zpátky a začal jsem zase číst pořádně...
...a musím teda říct, že tahle hra je o pár levelů jinde než jsem u her z Kuchyně předpokládal. Výborně napsaná, místy s vtipnými glosami, dobře využité mechaniky. Pravda, že zakomponování "růže" a trochu i "věže" je dost laxní a také tam trochu postrádám jeden z těch dvou dodatečných parametrů, který M chtěl (kostky kterými se nehází, nebo ruská ruleta), ale čert to vem - Gamechef mě nijak zvlášť nezajímá, ale tahle hra ano.

Skutečně - dobrá práce. (Mimochodem - tahle věta: Lízne-li si nějaká postava věž, truchlivě se na ní podívejte. - to je fakt zlá mechanika, možná by měla být až od 15 let $D )

od Fritzs » 28. 2. 2008, 10:41

Sou cítit fajkt hodně...už jenom popisem "příšer, co se jenom tak rojí a nechávají se zabíjen" a boss battlem a zmínkou o limit breacích...

Ne, že by mi to, ale vadilo...

od Kelton » 27. 2. 2008, 20:08

Snažil jsem se, aby věž byla tak nějak pořád přítomná - proto ten tanec s odebíráním karet, kdy na konci zbude jenom věž, mluvení o ní, a tak dále ... Problémem je, že by k ní všichni také měli zaujmout jednoznačný vztah (ruce pryč, to je fuj). A to jsem neuměl navodit, proto byly potřeba ty poznámky.

Snaha byla udělat takové JRPG se vším co k tomu patří, ale bez nekonečně opakujících se soubojů. Snažil jsem se ale, aby to nebylo tak úzce vymezené - mám pocit, že by to sneslo i zcela ne-anime, ne-JRPG příběh. Mohl by mi k tomuhle něco říct někdo, kdo tyhle věci moc nemusí? Jsou tam cítit tak moc, až vám to vadí?

Nahoru