od Jezus » 15. 4. 2024, 12:30
Jinak já mám
dotaz ke zvláštní schopnosti Drakočlověk z Her mocných.
Hry mocných píše:Ničitel se pomocí Braní trofejí nebo Znamení dokáže do konce konfliktu proměnit v netvora, ale pouze v takového, kterého už v životě vlastní rukou zabil, tj. zasadil mu poslední ránu.
Získá tou proměnou postava i "status" netvora? Protože pokud jo, připadá mi to hrozně silné a trochu i rozbíjející.
Nemám nic proti tomu, když ničitel rozseká celé oddíly nepřátel, ani že nemá mezi běžnými bojovníky soupeře - to je tak nějak pointa celých mistrovských povolání. Nicméně pokud by bojoval proti oddílu bojovníků, tito ho mohou se svoji charakteristikou okolo 3 alespoň sem tam ohrozit (donutit čerpat zdroje).
Pokud se ale promění v netvora, jejich charakteristika pro boj s ním bude 0. To je oproti postavě s povoláním bojovníka 4 takový rozdíl, že boj ztratí veškeré sázky (nebude se hrát ani o to, jestli proměněného bojovníka unaví). Připadá mi trochu blbé, se jednou schopností takhle úplně "přepnout", ale možná je to tím, že Hry mocných jsme nikdy pořádně nehráli, pořádně do nich zabrušujeme až teď.
Samozřejmě bych si s tím uměl poradit "jinak". Na těchto úrovních už postavy potkávají nějaké ty čaroděje a tak, kteří umí ublížit i netvorovi. Ale přijde mi nešikovné, že tímhle "vypne" běžné bojovníky, kteří se (alespoň ve větších počtech) nabízejí jako přirození nepřátelé. Je cool jako jediný bojovník bránit průsmyk před střety. A je ještě víc cool to udělat tak, že se proměním v draka. Ale herně mi přijde nezajímavé, když tou proměnou ztratí ten boj jakoukoli výzvu.
"Oprava" je jednoduchá - prostě proměnou získá fyzické možnosti (létání, přirození zbraně, zbroj...), ale boj proti němu bude stále spadat do bojovníka. Zase s tím ale nechci vyrukovat, kdyby to byl čistě můj dojem. Takže by mě zajímalo, co o tom soudí autoři či věci znalí lidé
Jinak já mám [b]dotaz ke zvláštní schopnosti Drakočlověk[/b] z Her mocných.
[quote=Hry mocných]Ničitel se pomocí Braní trofejí nebo Znamení dokáže do konce konfliktu proměnit v netvora, ale pouze v takového, kterého už v životě vlastní rukou zabil, tj. zasadil mu poslední ránu.[/quote]
Získá tou proměnou postava i "status" netvora? Protože pokud jo, připadá mi to hrozně silné a trochu i rozbíjející.
Nemám nic proti tomu, když ničitel rozseká celé oddíly nepřátel, ani že nemá mezi běžnými bojovníky soupeře - to je tak nějak pointa celých mistrovských povolání. Nicméně pokud by bojoval proti oddílu bojovníků, tito ho mohou se svoji charakteristikou okolo 3 alespoň sem tam ohrozit (donutit čerpat zdroje).
Pokud se ale promění v netvora, jejich charakteristika pro boj s ním bude 0. To je oproti postavě s povoláním bojovníka 4 takový rozdíl, že boj ztratí veškeré sázky (nebude se hrát ani o to, jestli proměněného bojovníka unaví). Připadá mi trochu blbé, se jednou schopností takhle úplně "přepnout", ale možná je to tím, že Hry mocných jsme nikdy pořádně nehráli, pořádně do nich zabrušujeme až teď.
Samozřejmě bych si s tím uměl poradit "jinak". Na těchto úrovních už postavy potkávají nějaké ty čaroděje a tak, kteří umí ublížit i netvorovi. Ale přijde mi nešikovné, že tímhle "vypne" běžné bojovníky, kteří se (alespoň ve větších počtech) nabízejí jako přirození nepřátelé. Je cool jako jediný bojovník bránit průsmyk před střety. A je ještě víc cool to udělat tak, že se proměním v draka. Ale herně mi přijde nezajímavé, když tou proměnou ztratí ten boj jakoukoli výzvu.
"Oprava" je jednoduchá - prostě proměnou získá fyzické možnosti (létání, přirození zbraně, zbroj...), ale boj proti němu bude stále spadat do bojovníka. Zase s tím ale nechci vyrukovat, kdyby to byl čistě můj dojem. Takže by mě zajímalo, co o tom soudí autoři či věci znalí lidé :-)