od Sarsaparillos » 4. 6. 2012, 15:00
Do pléna tři postavy, se kterými teď DrD2 střídavě hraju.
Vládce větru
Pozn. Něco málo o něm v tomto vláknu už padlo, tady jsou čísla po několika dobrodružstvích.
Rasa:
Divoký kroll
Povolání:
Bojovník 4
Lovec 1
Zaříkávač 2
Čaroděj 1
Hranice:
Tělo 7
Duše 6
Vliv 3
Charakterové rysy:
Svobodná duše - uplatní se kdykoliv postava osvobodí "spoutaného" tvora bez ohledu na následky (podobné jako něčí návrh Osvoboditel).
Neználek - uplatí se vždy, kdykoliv se postava díky svému původu a neznalosti poměrů dostane do potíží.
Rasová schopnost:
Kořeny magie
Zvláštní schopnosti:
Bojovník - Cit pro zbraň (kopí), Silák, Pádný úder, Bojové reflexy
Zaříkávač - Moc amuletu, Divoký talent
Lovec - Zálesák
Čaroděj - Společnost démonů
Vybavení:
Krollí "šamanské" kopí (současně rituální předmět), jednoduché oblečení, hafo náramků, korálků a tak, dlouhý luk. Trocha jídla a surovin, nůž, vak na věci a desetimetrový řetěz, se kterým se postupně učí bojovat.
Příběh:
Už mezi krolly toho nikdy moc nenamluvil, natož teď ve městech lidí a elfů. Nerozumí společenským konvencím, svázání s tituly a povinnostmi, povrchnosti civilizovaných ras. Není zcela přizpůsobivý, nadevše uznává svobodu a volnost tělem i duší, znepokojují ho veškeré prvky omezování, které na svých cestách vídává i u svých krollích příbuzných - obojky, biče, klece a vězení.
V družině působí jako pěst na oko a občas rád i svou pěst na nějaké to oko přiloží. Touží pochopit a zvládnout divokou magii, která se z něj už od útlého mládí nezadržitelně valí a na cestách má nejlepší příležitost vyzkoušet maximum s bezpečnými následky.
Velmi se sblížil s dračím mládětem, které zachránili na cestách. Má v plánu zařídit přežití tohoto svého přítele, jako i celé pronásledované rasy. Vidí v tom mnoho společného se svým vlastním původem.
Pomocník:
Pozn. zpracován dle čísel DrD2 a příslušných houserule a popisu z bestiáře DrD+. Jedná se o mládě, takže je záměrně poddimenzovaný.
Rasa:
Oblačný drak
Charakteristika: 3
Létání, Jednání se zvířaty, Magie vzduchu, Boj zblízka.
Hranice:
Tělo 5
Duše 4
Vliv 5
Zvláštní schopnosti:
Magie vzduchu, Nezranitelnost vzduchem, Postranní čára, Přirozené zbraně (zuby a drápy), Zubří kůže, Talenty malého létavce, Talenty vzdušného netvora.
Panterodlak
Postava do tažení za zlé postavy "dlaků a nemrtvých". Bytosti jsme vytvářeli dle bestiáře, hratelnosti a zejména dle chvilkami částečně sdílené mytologie (on není upír jako upír, žejo). Něco jsme s tím sehráli a zdá se, že se dobrodružství daří vymýšlet hratelně, tj. že i silní nemrtví mohou čelit zajímavým výzvám a náročným úkolům. Pro zajímavost družinu tvoří Banshee, upír, fext, panterodlak a bezhlavý jezdec.
Každá postava má do začátku 3 dovednosti a 3 ZS, které nejvíce vystihují danou bytost (houserule).
Rasa:
Noční elf
Povolání:
Lovec 3
Mastičkář 2
Hranice:
Tělo 4
Duše 5
Vliv 6
Charakterové rysy:
Narkoman - uplatní se vždy, když si "šlehne" omamnou látku či dryák bez ohledu na okolnosti
Oddaný učedník - uplatní se vždy, když riskuje zdraví nebo život na ochranu mentora
Rasová schopnost:
Jsme jedné krve
Zvláštní schopnosti:
Dlak - Ovlivňování pocitů - předstírání na lidi (kejklíř), Jednání s lidmi - znalost lidí, Vyjednávání s lidmi, smlouvání s lidmi (mastičkář), Vůle - síla vůle (zaříkávač). ZS Silák (bojovník), Krotitel (lovec), Bezmezná důvěra (šaman)
Lovec - Jedno oko otevřené, Zálesák, Lučištník
Mastičkář - Neobvyklé jedy, Umění improvizace
Vybavení:
Skládací minikuše, karambit, tesák, obrovské množství surovin
, nějaké jedy a drogy.
Příběh:
Už jako dlak si žiju v divočině se zvířaty, nějakými dlaky a třeba i pár nočními elfy. Lidi (a další rasy) jsou zhýčkaní zmrdi, kteří decimují lesy, kácí dřevo, loví zvěř pro zábavu a nenávidí dlaky ze strachu. Na útěku před tlaky civilizace a nenávistí inkvizice se dostanu až k nemrtvým, se kterými se dohodnu, že když jim pomůžu v budování impéria, nechají mi mou oblast pod správou, ať si tam robím, co chci, protože ti nemají ze zvířat a lesů žáden prospěch. Mám důvod starat se o skupinu, protože jen když splníme úkol, dostanu dohodnutou odměnu. Nemrtví z podstaty nepředstavují pro život divočiny takovou hrozbu jako lidi apod., takže jasně zvolená strana.
Můj "tvůrce", ten co mě nakazil, je mým pomocníkem. V zásadě je to panterodlak, hodně starý elf, který už rezignoval na svůj původ a poslední desetiletí tráví čistě ve zvířecí formě. Doprovází mne, protože taky v nemrtvých vidí potenciál pro svobodu divočiny, ale sám už nemá dost sil zajistit nám samosprávu. Má znalosti, které poskytuje útržkovitě a nerad, ale může mne vést k věcem (povoláním), které bych se jinak učil těžko. Zároveň je se mnou víceméně dobrovolně a není to klasický pomocník - podřízený, ale naopak mentor a autorita, pro kterou bych byl ochoten obětovat život.
Pomocník:
Rovněž panterodlak, ovšem už neochotný vracet se zpět do své původní elfí podoby. Charakteristiky jsou stejné, jako v případě hráčské postavy, když je proměněna ve zvíře (hranice se nemění).
Rasa:
Panter (noční elf)
Charakteristika: 3
Pohyb a přežití v divočině, Lov, Jednání se zvířaty, Pěší boj proti lidem a zvířatům, Síla, Zastrašování, Akrobacie (jen mrštnost a pohyblivost)
Hranice:
Tělo 7
Duše 4
Vliv 5
Zvláštní schopnosti:
Přirození zbraně (zuby a drápy - krátká bodná), Talenty běsa soumraku, Nezranitelnost běžnými (ne-stříbrnými zbraněmi), Silák, Noční oči
Assassin
Konverze zloděje na 12. úrovni z DrD+.
Rasa:
Temný (Noční) elf
Povolání:
Bojovník 3
Lovec 1
Kejklíř 4
Mastičkář 2
Lupič 3
Hranice:
Tělo 6
Duše 6
Vliv 4
Charakterové rysy:
Sebevědomý – uplatní se vždy, když se pokusí o akci, ve které má minimální šanci na úspěch
Rasová schopnost:
Plášť soumraku
Zvláštní schopnosti:
Bojovník - Cit pro zbraň (claw), Pádný úder, Bojové reflexy
Lovec- Dobrá muška
Kejklíř - Akrobat, Provazochodec, Hadí muž, Špeh
Mastičkář - Neobvyklé jedy, Vyjednavač
Lupič - Mordýř, Speciální výcvik, Jako blesk
Vybavení:
Zlodějská kuše, dva clawy (pařáty), dlouhá dýka, nůž. Lano, lezekcká dýka, zlodějský plášť. Pár kontaktních jedů, alkohol.
Příběh:
Bylo by to nadlouho, ale ve stručnosti "jak se z řadového novice assassinského řádu velitel vlastní organizace stal. Vždy byl spíš pro sebe než pro ostatní, povinnosti spojené s vlastními podřízenými co nejvíce deleguje pryč a zůstává radši v terénu. Když jsou pro někoho seberealizací ženy a boj (občas boj s ženami), do kanceláře ho nenaženete. Vyniká schopnost nechat po sobě spoustu těl a žádné stopy.
Do pléna tři postavy, se kterými teď DrD2 střídavě hraju.
[u][b][size=130]Vládce větru[/size][/b][/u]
[i]Pozn. Něco málo o něm v tomto vláknu už padlo, tady jsou čísla po několika dobrodružstvích.[/i]
[b]Rasa:[/b]
Divoký kroll
[b]Povolání:[/b]
Bojovník 4
Lovec 1
Zaříkávač 2
Čaroděj 1
[b]Hranice:[/b]
Tělo 7
Duše 6
Vliv 3
[b]Charakterové rysy: [/b]
Svobodná duše - uplatní se kdykoliv postava osvobodí "spoutaného" tvora bez ohledu na následky (podobné jako něčí návrh Osvoboditel).
Neználek - uplatí se vždy, kdykoliv se postava díky svému původu a neznalosti poměrů dostane do potíží.
[b]Rasová schopnost: [/b]
Kořeny magie
[b]Zvláštní schopnosti:[/b]
Bojovník - Cit pro zbraň (kopí), Silák, Pádný úder, Bojové reflexy
Zaříkávač - Moc amuletu, Divoký talent
Lovec - Zálesák
Čaroděj - Společnost démonů
[b]Vybavení:[/b]
Krollí "šamanské" kopí (současně rituální předmět), jednoduché oblečení, hafo náramků, korálků a tak, dlouhý luk. Trocha jídla a surovin, nůž, vak na věci a desetimetrový řetěz, se kterým se postupně učí bojovat.
[b]Příběh:[/b]
Už mezi krolly toho nikdy moc nenamluvil, natož teď ve městech lidí a elfů. Nerozumí společenským konvencím, svázání s tituly a povinnostmi, povrchnosti civilizovaných ras. Není zcela přizpůsobivý, nadevše uznává svobodu a volnost tělem i duší, znepokojují ho veškeré prvky omezování, které na svých cestách vídává i u svých krollích příbuzných - obojky, biče, klece a vězení.
V družině působí jako pěst na oko a občas rád i svou pěst na nějaké to oko přiloží. Touží pochopit a zvládnout divokou magii, která se z něj už od útlého mládí nezadržitelně valí a na cestách má nejlepší příležitost vyzkoušet maximum s bezpečnými následky.
Velmi se sblížil s dračím mládětem, které zachránili na cestách. Má v plánu zařídit přežití tohoto svého přítele, jako i celé pronásledované rasy. Vidí v tom mnoho společného se svým vlastním původem.
[b]Pomocník:[/b]
[i]Pozn. zpracován dle čísel DrD2 a příslušných houserule a popisu z bestiáře DrD+. Jedná se o mládě, takže je záměrně poddimenzovaný.[/i]
[b]Rasa:[/b]
Oblačný drak
[b]Charakteristika:[/b] 3
Létání, Jednání se zvířaty, Magie vzduchu, Boj zblízka.
[b]Hranice:[/b]
Tělo 5
Duše 4
Vliv 5
[b]Zvláštní schopnosti:[/b]
Magie vzduchu, Nezranitelnost vzduchem, Postranní čára, Přirozené zbraně (zuby a drápy), Zubří kůže, Talenty malého létavce, Talenty vzdušného netvora.
[u][b][size=130]Panterodlak[/size][/b][/u]
[i]Postava do tažení za zlé postavy "dlaků a nemrtvých". Bytosti jsme vytvářeli dle bestiáře, hratelnosti a zejména dle chvilkami částečně sdílené mytologie (on není upír jako upír, žejo). Něco jsme s tím sehráli a zdá se, že se dobrodružství daří vymýšlet hratelně, tj. že i silní nemrtví mohou čelit zajímavým výzvám a náročným úkolům. Pro zajímavost družinu tvoří Banshee, upír, fext, panterodlak a bezhlavý jezdec.
Každá postava má do začátku 3 dovednosti a 3 ZS, které nejvíce vystihují danou bytost (houserule).[/i]
[b]Rasa:[/b]
Noční elf
[b]Povolání:[/b]
Lovec 3
Mastičkář 2
[b]Hranice:[/b]
Tělo 4
Duše 5
Vliv 6
[b]Charakterové rysy: [/b]
Narkoman - uplatní se vždy, když si "šlehne" omamnou látku či dryák bez ohledu na okolnosti
Oddaný učedník - uplatní se vždy, když riskuje zdraví nebo život na ochranu mentora
[b]Rasová schopnost: [/b]
Jsme jedné krve
[b]Zvláštní schopnosti:[/b]
Dlak - Ovlivňování pocitů - předstírání na lidi (kejklíř), Jednání s lidmi - znalost lidí, Vyjednávání s lidmi, smlouvání s lidmi (mastičkář), Vůle - síla vůle (zaříkávač). ZS Silák (bojovník), Krotitel (lovec), Bezmezná důvěra (šaman)
Lovec - Jedno oko otevřené, Zálesák, Lučištník
Mastičkář - Neobvyklé jedy, Umění improvizace
[b]Vybavení:[/b]
Skládací minikuše, karambit, tesák, obrovské množství surovin :), nějaké jedy a drogy.
[b]Příběh:[/b]
Už jako dlak si žiju v divočině se zvířaty, nějakými dlaky a třeba i pár nočními elfy. Lidi (a další rasy) jsou zhýčkaní zmrdi, kteří decimují lesy, kácí dřevo, loví zvěř pro zábavu a nenávidí dlaky ze strachu. Na útěku před tlaky civilizace a nenávistí inkvizice se dostanu až k nemrtvým, se kterými se dohodnu, že když jim pomůžu v budování impéria, nechají mi mou oblast pod správou, ať si tam robím, co chci, protože ti nemají ze zvířat a lesů žáden prospěch. Mám důvod starat se o skupinu, protože jen když splníme úkol, dostanu dohodnutou odměnu. Nemrtví z podstaty nepředstavují pro život divočiny takovou hrozbu jako lidi apod., takže jasně zvolená strana.
Můj "tvůrce", ten co mě nakazil, je mým pomocníkem. V zásadě je to panterodlak, hodně starý elf, který už rezignoval na svůj původ a poslední desetiletí tráví čistě ve zvířecí formě. Doprovází mne, protože taky v nemrtvých vidí potenciál pro svobodu divočiny, ale sám už nemá dost sil zajistit nám samosprávu. Má znalosti, které poskytuje útržkovitě a nerad, ale může mne vést k věcem (povoláním), které bych se jinak učil těžko. Zároveň je se mnou víceméně dobrovolně a není to klasický pomocník - podřízený, ale naopak mentor a autorita, pro kterou bych byl ochoten obětovat život.
[b]Pomocník:[/b]
[i]Rovněž panterodlak, ovšem už neochotný vracet se zpět do své původní elfí podoby. Charakteristiky jsou stejné, jako v případě hráčské postavy, když je proměněna ve zvíře (hranice se nemění).[/i]
[b]Rasa:[/b]
Panter (noční elf)
[b]Charakteristika:[/b] 3
Pohyb a přežití v divočině, Lov, Jednání se zvířaty, Pěší boj proti lidem a zvířatům, Síla, Zastrašování, Akrobacie (jen mrštnost a pohyblivost)
[b]Hranice:[/b]
Tělo 7
Duše 4
Vliv 5
[b]Zvláštní schopnosti:[/b]
Přirození zbraně (zuby a drápy - krátká bodná), Talenty běsa soumraku, Nezranitelnost běžnými (ne-stříbrnými zbraněmi), Silák, Noční oči
[u][b][size=130]Assassin[/size][/b][/u]
[i]Konverze zloděje na 12. úrovni z DrD+.[/i]
[b]Rasa:[/b]
Temný (Noční) elf
[b]Povolání:[/b]
Bojovník 3
Lovec 1
Kejklíř 4
Mastičkář 2
Lupič 3
[b]Hranice:[/b]
Tělo 6
Duše 6
Vliv 4
[b]Charakterové rysy: [/b]
Sebevědomý – uplatní se vždy, když se pokusí o akci, ve které má minimální šanci na úspěch
[b]Rasová schopnost: [/b]
Plášť soumraku
[b]Zvláštní schopnosti:[/b]
Bojovník - Cit pro zbraň (claw), Pádný úder, Bojové reflexy
Lovec- Dobrá muška
Kejklíř - Akrobat, Provazochodec, Hadí muž, Špeh
Mastičkář - Neobvyklé jedy, Vyjednavač
Lupič - Mordýř, Speciální výcvik, Jako blesk
[b]Vybavení:[/b]
Zlodějská kuše, dva clawy (pařáty), dlouhá dýka, nůž. Lano, lezekcká dýka, zlodějský plášť. Pár kontaktních jedů, alkohol.
[b]Příběh:[/b]
Bylo by to nadlouho, ale ve stručnosti "jak se z řadového novice assassinského řádu velitel vlastní organizace stal. Vždy byl spíš pro sebe než pro ostatní, povinnosti spojené s vlastními podřízenými co nejvíce deleguje pryč a zůstává radši v terénu. Když jsou pro někoho seberealizací ženy a boj (občas boj s ženami), do kanceláře ho nenaženete. Vyniká schopnost nechat po sobě spoustu těl a žádné stopy.