od Fafrin » 13. 9. 2013, 19:45
Jo, chtěl bych se podělit o to, že jedna moje známá skupina částečně na mechanikách DrDII postavila družinovkový larp
- Ruda Larp
Vlastně to probíhalo na třech úrovních simulace - něco bylo real: hlavolamy, vyjednávání s ostatními postavami; něco larpové: boje s ostatními hráči, kozla; a něco "doupátkem": procházení podzemím, apod.
Každá družina měla svého PJ, který s ní chodil a na lokacích doupátka odehrával.
Bylo to dost beta, ale fungovalo to a mohlo by ještě lépe - každá postava měla 1-2 povolání na celkové úrovni 3, to v larpové části určovalo počet schopností popř. sílu těch co si mohla dokoupit. V doupátku se k dvojnásobku(dvojnásobek se zruší, to byla designerská chyba) tohoto přidávalo 2k6 což se porovnávalo s 9 nebo protivníkem. Místo zdrojů byly životy odd cca 3 do cca 6ti (bestie více). Ohrožení se myslím nepoužívalo, manévry a vyčerpání jo (vždy 1). Životy se přenášeli mezi systémy a dost blbě se léčili. Povedená kouzla a útoky brali občas víc životů, byl omezený počet kouzel/užití schopností za střet. (v Larpu i doupátku.)
Kdyby byl zájem tak ten systém i sepíšu. (Byl jsem hráč, ale ORGové jsme z části na akcích vychovali my
)
Jo, chtěl bych se podělit o to, že jedna moje známá skupina částečně na mechanikách DrDII postavila družinovkový larp
- Ruda Larp
Vlastně to probíhalo na třech úrovních simulace - něco bylo real: hlavolamy, vyjednávání s ostatními postavami; něco larpové: boje s ostatními hráči, kozla; a něco "doupátkem": procházení podzemím, apod.
Každá družina měla svého PJ, který s ní chodil a na lokacích doupátka odehrával.
Bylo to dost beta, ale fungovalo to a mohlo by ještě lépe - každá postava měla 1-2 povolání na celkové úrovni 3, to v larpové části určovalo počet schopností popř. sílu těch co si mohla dokoupit. V doupátku se k dvojnásobku(dvojnásobek se zruší, to byla designerská chyba) tohoto přidávalo 2k6 což se porovnávalo s 9 nebo protivníkem. Místo zdrojů byly životy odd cca 3 do cca 6ti (bestie více). Ohrožení se myslím nepoužívalo, manévry a vyčerpání jo (vždy 1). Životy se přenášeli mezi systémy a dost blbě se léčili. Povedená kouzla a útoky brali občas víc životů, byl omezený počet kouzel/užití schopností za střet. (v Larpu i doupátku.)
Kdyby byl zájem tak ten systém i sepíšu. (Byl jsem hráč, ale ORGové jsme z části na akcích vychovali my ;) )