Ohlasy po vydání

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Ohlasy po vydání

Re: Ohlasy po vydání

od Maugir » 20. 3. 2014, 20:00

Ecthelion píše:Jako jedna kniha se to asi nevyplatí, ale chystáme teď krabici, kde by měly být všechny tři pohromadě. Tak alespoň to. $lol$
Kdy bude krabice? Mimochodem, kdyby vyšly Příběhy v pevné vazbě (a klidně všechny příručky dohromady, jak píše basilisk), bral bych je všema deseti. Zrovna minulý týden jsem si pro inspiraci ke hře konečně přečetl Příručku dobrodruha (koupenou jsem ji měl hned od vydání, ale čas na čtení dlouho nebyl) a říkal jsem si, že by bylo fajn, nemuset dávat tolik pozor, aby se neohnuly rohy;)

Re: Ohlasy po vydání

od Jarxes » 9. 1. 2014, 22:34

Musim se přiznat, že je to jen pár měsíců, co jsem se dostal ke koupi Příběhů Impéria...
Je to hodně zajímavý (zajímám se spíš o prostředí, ale aplikace Fate má taky něco do sebe), dost mě to v mnoha ohledech inspirovalo (jelikož sem Steampunku nikdy nijak moc neholdoval a tohle mě do něj uvrhlo :) , a změnil sem na tenhle žánr názor o 180%, a k dobrému samozřejmě :D ).

Ve světě samotným, asi nikdy nebudu moc hrát, abych se přiznal, ale je to spíš tím, že mám vlastnách settingů dost a jeden i s viktoriánským stylem (i když spíš Dark Fantasy nežli Steampunk, ale s pár jeho prvky).

Re: Ohlasy po vydání

od Ecthelion » 4. 1. 2014, 21:15

Nelthar píše:Tenhle systém jsem si velice oblíbil. Líbí se mi důraz kladený na stranu hraní příběhu, a perfektního navození atmosféry. Příručka je skvěle vytvořená jak obsahově, tak graficky. Za mě opravdu musím říct, že je to moc povedené a přelomové dílo!
Moc děkujeme, že jsi nám napsal i za pochvalu. Velmi si toho ceníme! :clap:

Re: Ohlasy po vydání

od Nelthar » 4. 1. 2014, 20:22

Tenhle systém jsem si velice oblíbil. Líbí se mi důraz kladený na stranu hraní příběhu, a perfektního navození atmosféry. Příručka je skvěle vytvořená jak obsahově, tak graficky. Za mě opravdu musím říct, že je to moc povedené a přelomové dílo!

Re: Ohlasy po vydání

od Ecthelion » 25. 11. 2013, 21:13

basilisk (nepřihl.) píše:tak mě napadlo - neuvažujete o tom vydat příběhy impéria + rukoveť mága + knihu dobrodružství vázané dohromady v pevné vazbě jako jednu knihu? např. k nějakému výročí
Aj, odpusť, zapomněl jsem odpovědět. :doh:

Jako jedna kniha se to asi nevyplatí, ale chystáme teď krabici, kde by měly být všechny tři pohromadě. Tak alespoň to. $lol$
Jankie píše:to ne, já si to právě koupil jednotlivě ;-)
To jsme rádi! $D

Re: Ohlasy po vydání

od Jankie » 25. 11. 2013, 13:00

to ne, já si to právě koupil jednotlivě ;-)

Re: Ohlasy po vydání

od basilisk (nepřihl.) » 7. 1. 2013, 21:39

tak mě napadlo - neuvažujete o tom vydat příběhy impéria + rukoveť mága + knihu dobrodružství vázané dohromady v pevné vazbě jako jednu knihu? např. k nějakému výročí


(chápu, je to utopie)

Re: Ohlasy po vydání

od Ecthelion » 7. 10. 2012, 10:25

Quentin píše:Ale uznávám, že přejmenovat nebo úplně vyměnit aspekt neni v Příbězích nebo jiném light fateu potíž.
Vidíš, díky za nápad - dělám si poznámku, že by možná stálo za kratší článek, jak pružně pracovat s aspekty při změnách charakteru postavy nebo jeho vývoji.
Shadowww píše:Příběhy impéria byla trefa do černého. E^2 umí psát velmi pěkné atmosferické texty plné inspirace. Výhodou PI bylo i to, že systémový základ tvoří prověřený Fate. U příběhů iméria mají u mě tvůrci za 1 a těším se na rozšíření.
Moc díky za pochvalu! Opravdu si jí ceníme! :clap:
Shadowww píše:Myslím, že systém, který použily Příběhy impéria - tedy vzít ověřený mechanický základ zahraniční hry a naroubovat na něj svůj fluff - je ideální cesta pro úspěšné české RPG.
Tady možná nesouhlasím úplně se slovem "ideální", ale určitě je to jedna z úspěšných (nebo možných) cest.

Re: Ohlasy po vydání

od ShadoWWW » 4. 10. 2012, 16:31

Příběhy impéria byla trefa do černého. E^2 umí psát velmi pěkné atmosferické texty plné inspirace. Výhodou PI bylo i to, že systémový základ tvoří prověřený Fate. U příběhů iméria mají u mě tvůrci za 1 a těším se na rozšíření.

Když to srovnám s DrD2 - tam byly taky pěkné atmosferické texty (fluff), ale bohužel systémové jádro bylo (je) velmi slabým místem. Zde si však s odstupem doby myslím, že to nebyla úplně chyba tvůrců. Zaprvé nevím, nakolik to bylo dáno spíše zadáním ALTARu, a pak si taky myslím, že v Česku prostě nemůže vzniknout odladěný mainstreamový (mechanický) systém. Souvisí to nejspíš hlavně s tím, že tu není kupní síla, která by zaplatila profi designéry a vývojáře a pak si zdejší malý trh ani nemůže dovolit velké množství (stovky, tisíce) betatesterů, jako velké hry ve světě. (Proto jsou první verze českých her vždy spíše betatesty.)

Myslím, že systém, který použily Příběhy impéria - tedy vzít ověřený mechanický základ zahraniční hry a naroubovat na něj svůj fluff - je ideální cesta pro úspěšné české RPG.

Re: Ohlasy po vydání

od Quentin » 4. 10. 2012, 12:41

Aljen: Mám dojem, že u těch systémů, kde se nevýhody přihazují rovnou do tvorby postavy a musí se vždy odehrát (savage worlds, shadowrun, gurps?), se to klidně může stát.

U těch her, kde to není takhle natvrdo, ale jsou za to nějaké rewardy (fate aspekty, BITs) je to lepší, ale zase to musí někdo trackovat, což se na našich křupkosezeních ještě nepodařilo :)

A oba způsoby celkem omezují vývoj/změnu postavy. Že je někdo na prvnim sezení čestný a obětavý kněz a na sedmém pološílený assassin, není úplně nezvyklé :) Ale uznávám, že přejmenovat nebo úplně vyměnit aspekt neni v Příbězích nebo jiném light fateu potíž.

Re: Ohlasy po vydání

od Aljen » 4. 10. 2012, 11:49

to je jedno, že jdeš zrovna zachránit svojí dceru, tady na stole jsou dvě lahve slivovice, tak si koukej hodit na will a JA GM som povedal ze musis! Cha chaaa
tento pristup vacsine ludi nevyhovuje, mnohi preto radsej RPG po prvej skusenosti nehraju vobec

Re: Ohlasy po vydání

od Quentin » 4. 10. 2012, 08:55

B) V D&D nedostaneš nič :-)
Je to o tom, že lidi většinou před hrou nevědí jaká jejich postava bude. Teprve ve hře se nějaké ty vady najdou. Někdo je chamtivý, někdo srábek, někdo pomstychtivý etc. Vždycky se to do hry nakonec dostane. Hlavní rozdíl je, že se to tam dostalo přirozeně a ne přes nějaké wtf (to je jedno, že jdeš zrovna zachránit svojí dceru, tady na stole jsou dvě lahve slivovice, tak si koukej hodit na will)

Omlouvám se ecthelionům za spam :)

Re: Ohlasy po vydání

od Lorwyn » 3. 10. 2012, 22:15

Dočetla jsem to a je to jasné, tištěnou knihu prostě musím mít :)
Napadají mě další a další postavy, místa a situace, až se trochu uklidním, začnu si je psát a skládat k sobě.
V Londýně jsem byla minulý podzim, okolí Temže na mě silně zapůsobilo, takže je jasné, kde se bude první příběh odehrávat.

A to já děkuji, díky za Příběhy...

Re: Ohlasy po vydání

od Ecthelion » 3. 10. 2012, 17:20

Lorwyn píše:Začetla jsem se do Příběhů a ztratila jsem se v nich.
Hlavou se mi valí nápady a divoké představy jako dým z komínů, jako kal v Temži, vynořují se a pak zas mizí v šeru.

Nádhera...
Lorwyn, ani nemůžu říct, jak moc nás dneska tvůj post potěšil. Moc díky za něj - taková zpětná vazba je pro nás (především déle po vydání) hrozně důležitá, abychom měli motivaci pracovat na Příbězích dál.

Opravdu moc díky! Jsme hrozně rádi, že tě anglickými mlhami protknuté Příběhy chytily.

Re: Ohlasy po vydání

od Lorwyn » 2. 10. 2012, 20:06

Na ohlas po vydání to sem píšu až moc dlouho po vydání, ale nechtěla jsem tapetovat obecnou diskuzi.

Začetla jsem se do Příběhů a ztratila jsem se v nich.
Hlavou se mi valí nápady a divoké představy jako dým z komínů, jako kal v Temži, vynořují se a pak zas mizí v šeru.

Nádhera...

Nahoru