Sajmon píše:*dlhý príspevok o schopnostiach paladina*
Zaujímavý nápad... tiež mi paladin s obojručným kladivom pripadá zaujímavejší, ako s mečom, aj keď pokiaľ viem, túto módu zaviedol práve Warcraft... tiež občas rád beriem inšpiráciu z warcraftu
U schopnosti "vycítenie zla" by som nedal pri druhom stupni žiadne "automatické vycítenie".. skôr by som od prvého po posledný stupeň dosadil vzorec na vycítenie, napríklad:
Chr (alebo akýkoľvek iný stat, to je jedno) + Stupeň archetypu Paladina + 2k6+
A potom niečo ako..
~10 = paladin vycíti zlo ( I. stupeň)
~14 = paladin vycíti smer v ktorom sa zlo nachádza ( II. stupeň )
~18 = paladin vycíti podstatu/typ zla ( III. stupeň)
(mám rád rozšírené hody na úspech, heh)
Pri aure zbožnosti by som dal bonus na ochranu zbroje. Warcraftový paladin neuhýba útokom, on ich necháva narážať do svojej zbroje, a v podstate ich ignoruje... bonus by asi nemal byť nejak veľký, čísla ochrán zbrojí v plusku nie sú nijak vysoké... napríklad +1 / +2 / +3
Ako podotýkaš, aj keď schopnosť Posvätné svetlo by nemusela byť až tak imba počas boja, keď by na ňu musel bojovník zbierať silu... mimo boja by mohol bez problémov okamžite liečiť kohokoľvek takmer neobmedzene, kedže nikto sa ho počas tých X sekúnd čo odriekáva modlitby nebude snažiť zabiť... to by nebolo dobré.. Čo keby si povedal, že schopnosť posvätné svetlo by tomu, na koho je zoslaná, zrušila jeho auru (tú Auru, s ktorou pracuje hraničiar). Tým pádom by mohol paladin vyliečiť každého člena družiny iba 1x denne... s tým že čarodejov asi ani raz. Holt, smola..
Božský štít by tiež mohol pracovať s paladinovou aurou, a paladin by ho teda mohol na seba použiť iba 1x za deň, čím by si svoju auru vypotreboval... (pravdaže jeho schopnosť "aura zbožnosti" by fungovala ďalej, kedže tá funguje na princípe duševného sveta, a nie prirodzenej (hraničiarskej) aury)
Len pár nápadov, ktoré mi zišli na um pri prečítaní toho tvojho
Ak sa ti nepáčia, nevšímaj si to