Dielna

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Dielna

Doplňky a jiné...

od Eddie » 25. 11. 2008, 15:06

Koukal sem, že se mimo jiné ptáte na různé doplňky k DrD+. Na svých stránkách něco málo mam, třeba by to někoho zaujalo... Odkaz :
http://www.eddie-drdplus.webnode.cz/

od Allwen » 11. 9. 2008, 17:26

Já souhlasím ikdyž jsem autor. :lol:
Dělal jsem to dávno a kouzlo bylo použito jen jednou a to v apokaliptickém dobrodružství o konci světa, jak to tak bývá. No nic, ale děkuji ti za názor, klidně přivítám i názorné úpravy a zeslabení kouzla.

Re: Ilias

od Thror » 10. 9. 2008, 08:34

Hm, má to niekoľko zaujímavých prvkov (hlavne posledná časť, páči sa mi že sa na kúzlo nevzťahujú bonusy majstra -> to sa v pravidlách nikde nevidí), ale možno mi to pripadá príliš silné...

Trvalá slepota... za dobu svojho trvania dá všetkým okolo seba kumulatívne 180 zranenia živlom +O... a čarodej je počas trvania virtuálne nezraniteľný, keďže ho nikto nemôže poriadne vidieť. Aj keď som za, aby čarodej na vysokých úrovniach mal vo svojom reportoári nejaké fakt ultimátne kúzla, toto mi pripadá trochu príliš... dokáže efektívne a okamžite vyradiť z boja akékoľvek povolanie špecializované na boj zblízka... možno keby sa vyvolávalo napríklad 5 kôl, a dávalo by napríklad štvrtinové zranenie aj čarodejovi, a pri zosielaní by spôsobovalo efekty, ktoré by dali každému v okolí jasne najavo, že čarodej ide zoslať niečo nebezpečné, a treba ho rýchlo zabiť... tak by to mohlo vybalancovať silu kúzla :B (keď je niečo príliš uber, netreba to hneď oslabovať, stačí k tomu pridať nejaký adekvátny nerf :) )

Tiež je veľkou výhodou kúzla, že sa proti nemu nehádže na odolanie... tak trochu imba, hm. Možno by tam mohol byť hod na odolanie, a úspech proti nemu by napríklad znížil mieru oslnenia a trochu oslabil zranenie, ktoré postava, čo odolá, dostane?

(pričom postavy, ktorým nejaká ich schopnosť prepožičiava "odolnosť na energetickú mágiu" by automaticky odolali bez potrebného hodu)

Čo myslíš?

Ilias

od Allwen » 3. 9. 2008, 21:50

Tak no, nevím co na to řeknete, dělal jsem to před dvěmi lety, když jsem asi půl roku hrál DrD+, a tak jsem si říkal, když jsem to vyhrabal ze starých zápisů, že bych to tu mohl dát na kritiku.


Světlo Illias

Magenergie: 10 [11] – Energetická magie

Náročnost: +35 Síla = + 9 +O

Vyvolání: +6 (2 kola)

Dosah: +46

Rozsah: +44 x +44

Trvání: +26 (20 kol)

Světlo Illias prosvituje i těmi nejtemnějšími mračny co mohou být. Všude září bíle paprsky mocného světla a za sebou jen zanechává zářivé stopy.

Illias je vlastně seskupení mnoha paprsků, které vytváří obrovské jasné mračno, z kterého září paprsky jasně bílého světla.

Na okolí působí jako jas o síle 60, což oslňuje všechny v blízkosti seslání kouzla, ale pro osoby na než bylo Světlo Illias sesláno působí, jako jas o síle 70. Takže oslepuje po dobu trváni všechny postižené osoby tímto kouzlem. A navíc zraňuje každé kolo stejnou silou jako popálenina světlem za 9 životu +O.

Zranění = Síla

Postihy pro boj za jasu o síle 70, se určuje jako boj ve tmě v PPH. Kdo ovšem má otevřené oči po dobu +11, tak oslepne.

Toto mocné kouzlo se zrodilo v dílnách arménské magie s názvem Ëlumié Illias. A proto ho může pouze používat mistr v energetické magii. Vlastnosti bonusů mistra se na kouzlo Světlo Ilias nevztahují.

od Thror » 8. 8. 2008, 14:48

Tiež som mal z pravidlového Rytiera dosť paladinský dojem, aj keď to teda nebol ten klasický paladin s nejakým tým Healom a Smite Undead schopnosťou. To, že si niekto chce proste vytvoriť povolanie inšpirované warcraftom by som bral, mňa skôr prekvapil ten paladin ktorý vyvíja JohnJarik oficiálne :) Ale na Alchymistu sa teším viac.

od Goran » 8. 8. 2008, 14:16

Abych byl upřímný, tak mě nikdy nenapadlo hrát paladina jinak než jako bojovníka s dominantním archetypem Rytíř, nebo jako bojově zaměřeného kněze. Z rytíře mám hodně paladinský dojem. Ale když to JohnJarik napíše jako samostatné povolání, tak to taky může mít smysl.

od Sajmon » 27. 7. 2008, 13:10

Thror: jo, nějaké tvé nápady asi použiju, to s tou aurou je snad docela dobrý řešení. a sorry, že jsem ti neodpovídal, neměl jsem teď přístup k netu

od Thror » 20. 7. 2008, 20:45

Cheche, čím to je že po mojich príspevkoch je vždy toľko dní ticho :)

od Thror » 18. 7. 2008, 16:55

Sajmon píše:*dlhý príspevok o schopnostiach paladina*
Zaujímavý nápad... tiež mi paladin s obojručným kladivom pripadá zaujímavejší, ako s mečom, aj keď pokiaľ viem, túto módu zaviedol práve Warcraft... tiež občas rád beriem inšpiráciu z warcraftu :)

U schopnosti "vycítenie zla" by som nedal pri druhom stupni žiadne "automatické vycítenie".. skôr by som od prvého po posledný stupeň dosadil vzorec na vycítenie, napríklad:
Chr (alebo akýkoľvek iný stat, to je jedno) + Stupeň archetypu Paladina + 2k6+
A potom niečo ako..
~10 = paladin vycíti zlo ( I. stupeň)
~14 = paladin vycíti smer v ktorom sa zlo nachádza ( II. stupeň )
~18 = paladin vycíti podstatu/typ zla ( III. stupeň)

(mám rád rozšírené hody na úspech, heh)

Pri aure zbožnosti by som dal bonus na ochranu zbroje. Warcraftový paladin neuhýba útokom, on ich necháva narážať do svojej zbroje, a v podstate ich ignoruje... bonus by asi nemal byť nejak veľký, čísla ochrán zbrojí v plusku nie sú nijak vysoké... napríklad +1 / +2 / +3

Ako podotýkaš, aj keď schopnosť Posvätné svetlo by nemusela byť až tak imba počas boja, keď by na ňu musel bojovník zbierať silu... mimo boja by mohol bez problémov okamžite liečiť kohokoľvek takmer neobmedzene, kedže nikto sa ho počas tých X sekúnd čo odriekáva modlitby nebude snažiť zabiť... to by nebolo dobré.. Čo keby si povedal, že schopnosť posvätné svetlo by tomu, na koho je zoslaná, zrušila jeho auru (tú Auru, s ktorou pracuje hraničiar). Tým pádom by mohol paladin vyliečiť každého člena družiny iba 1x denne... s tým že čarodejov asi ani raz. Holt, smola..

Božský štít by tiež mohol pracovať s paladinovou aurou, a paladin by ho teda mohol na seba použiť iba 1x za deň, čím by si svoju auru vypotreboval... (pravdaže jeho schopnosť "aura zbožnosti" by fungovala ďalej, kedže tá funguje na princípe duševného sveta, a nie prirodzenej (hraničiarskej) aury)

Len pár nápadov, ktoré mi zišli na um pri prečítaní toho tvojho :) Ak sa ti nepáčia, nevšímaj si to :)

od johnjarik » 18. 7. 2008, 15:19

Vallun píše:johnjarik - a uděláš, doufám, krom paladina i bladesingera a ochránce zájmů dalších ras?:)
on paladin nei jen o boji, jak by si nekdo mohl myslet.
a nejde o to, jake mas schopnosti, dovednosti, ale o to... co je tvym zivotnim cilem. K tomu slouzi cosi, cemu paladin rika ctnosti a principy. Kdyz si ty ctnosti spravne navolis a svedes to trebas na nejakou rasu, tak muzes hrat co chces.
ja jsem sto hrat paladina podle pravidel rytire, sermire, hranicare, zlodeje... carodeje i kneze. Je jedno, jaka pravidla na to pouziji. :lol:
ale jakmile budu mit co alfatestovat, tak budu hledat dobrovolniky na test. Tomu chci venovat minimalne 2 mesice.

od Sajmon » 18. 7. 2008, 15:01

psal jsem, že u mě by byly jen 2 druhy paladina a já to dělám hlavně pro sebe a naši družnu. až by vyšel paladin jako povolání, hráli bychom samozřejmě podle něj, do té doby jsem ale něco chtěl mít. tady jsem to zveřejnil spíš proto, abyste mi pomohli s tou poslední schopností nebo třeba poradili, jak by ty schopnosti mohly fungovat ve světě drd+. a kdyby to nakonec za něco stálo, přestože by to nebyl neutrální archetyp, ale jenom dobrý/zlý, mohl bych se pokusit to i zveřejnit.

od Vallun » 18. 7. 2008, 12:43

johnjarik - a uděláš, doufám, krom paladina i bladesingera a ochránce zájmů dalších ras?:)

od johnjarik » 18. 7. 2008, 12:25

Sajmon píše:johnjarik: to znamená, že opravdu bude paladin jako nové povolání? kdy to budeš mít hotové?
soukrome odhaduji ze za 10 let :)
uz na tom delam 2 roky. koncepce hotova. ted uz to jen napsat. ale mam prednejsi veci.. a nejsem zurnalista :)

a ano, paladin bude urcite nove povolani.

od Sajmon » 18. 7. 2008, 10:29

johnjarik: to znamená, že opravdu bude paladin jako nové povolání? kdy to budeš mít hotové?

od johnjarik » 18. 7. 2008, 07:38

[quote="Sajmon
Boj proti bezvěrcům - paladin dostává bonusy při boji s různými silami zla, jako nemrtví, uctívači temného boha, různými potvorami atd. na vyšších stupních bonusy rostou.
...
[/quote]
V koncepci, kterou mam nastinenou na Lopuchu bys nasel, ze se snazim Paladina psat jinym smerem. Tohle se veskrze podoba DaD3.5
Kdyz se podivam na tu svou koncepci, tak ta se vice podoba DaD4 (ne ze bych ho tak miloval, ale mam rad jednoduche mechanismy).
Chtel bych do budoucna, aby sila paladina byla v tom co nosi a cim je znam, nez to co umi.

Ale pokud chces zkusit svou verzi, tak v DrD+ je jedna zakladni myslenka. Zadne povolani neni dobre, zadne nezni zle. Proto to chce stavet neutralne. Napriklad Vycit emoci, nebo Vycit princip. Ne vsechna povolani maji totiz stejne principy, ale ty emoce ano,

A pozor. Nejde jen o to napsat balik schopnosti a hrat. Je nutne vedet, jaky to ma dopad v astralnim svete a svete dusevnim.

Neber tuto msg jako kritiku, ale jako ranni radu.

Nahoru