od Heki » 11. 2. 2014, 01:13
2jerryred: náhodou to stále někoho zajímá, zrovna jsme se rozhodli, že cca po 2 letech oživíme hraní s naší družinou, ale řešíme na jaký systém máme přejít a současně zachovat rozehrané postavy a svět, ale takhle bychom vám mohli ještě dát šanci nebo i poskytnout testing / feedback.
Jinak po dlouhodobém hraní plusek co bych změnil - samospráva (aby se obešli bez PJ) hraničáře, kněze - stejně ty mechaniky všichni už znali, akorát to zdržovalo a nebylo nic na jednom místě. Theurga udělat více user friendly a míň munchkin, protože theurgové vládnou světu, když díky vazbám ví skoro vše a o všech. Předělat mentální souboj - ten je nepoužitelný. Snížit počet hodů v boji, já dával NPC fixní hod na boj, obranu. Systém hp a zranění se mi líbilo, že životy nezávisí na lvl. Tabulka zranění byla ok, ale k ní ideálně už jen 1 jinou tabulku nebo žádnou. Výrazně bych sjednotil způsob fungování jednotlivých schopností - aby vše nepoužívalo jiný vzorec, jiné implicitné hodnoty. Aby měl PJ něke k dispozici protihodnoty např. hlavně pro zloděje a kněze (pasti, zámky, na kradení, kněz na dav atd.)
Udělat pravidla pro hromadnější bitky více postav. No jsem zvědav, jestli jsem se alespoň v něčem trefil
Pokud ne asi si zahrajeme Warrior, Rogue, Mage páč na študium Pathfindera neni čas
2jerryred: náhodou to stále někoho zajímá, zrovna jsme se rozhodli, že cca po 2 letech oživíme hraní s naší družinou, ale řešíme na jaký systém máme přejít a současně zachovat rozehrané postavy a svět, ale takhle bychom vám mohli ještě dát šanci nebo i poskytnout testing / feedback.
Jinak po dlouhodobém hraní plusek co bych změnil - samospráva (aby se obešli bez PJ) hraničáře, kněze - stejně ty mechaniky všichni už znali, akorát to zdržovalo a nebylo nic na jednom místě. Theurga udělat více user friendly a míň munchkin, protože theurgové vládnou světu, když díky vazbám ví skoro vše a o všech. Předělat mentální souboj - ten je nepoužitelný. Snížit počet hodů v boji, já dával NPC fixní hod na boj, obranu. Systém hp a zranění se mi líbilo, že životy nezávisí na lvl. Tabulka zranění byla ok, ale k ní ideálně už jen 1 jinou tabulku nebo žádnou. Výrazně bych sjednotil způsob fungování jednotlivých schopností - aby vše nepoužívalo jiný vzorec, jiné implicitné hodnoty. Aby měl PJ něke k dispozici protihodnoty např. hlavně pro zloděje a kněze (pasti, zámky, na kradení, kněz na dav atd.)
Udělat pravidla pro hromadnější bitky více postav. No jsem zvědav, jestli jsem se alespoň v něčem trefil :)
Pokud ne asi si zahrajeme Warrior, Rogue, Mage páč na študium Pathfindera neni čas ;)