od Jerson » 21. 8. 2018, 07:49
Moje poznámka byla k tomu, že pravidla DrD+ se o žádné přiblížení fyzickému světu ani nesnaží. Jediné spojení je, že číselně dvakrát silnější člověk uzvedne dvakrát těžší předmět - tedy přesněji člověk či jiný humanoid se silou o 6 vyšší uzvedne dvakrát tolik. Rozdíl proti DrDo je v tom, že v DrD+ vypití lektvaru síly znamená vždy stejný poměrový přírůstek ke zvednutému nebo nesenému nákladu. Ve starém DrD unesla slabá postava se silou 2/-4 po vypití lektvaru síly +5 pětinásobek a postava se silou 21/+5 jen o 20% víc, nebo tak nějak. V DrD+ uzvednou obě postavy po vypití lektvaru +5 asi 1.8 násobek svá základní síly.
To je vše, co by se mohlo vztahovat k realitě. Ostatní fyzické výkony postav rostou podobným stylem, což je v rozporu s realitou. A poté, kdy jsem pět let četl diskuse a stížnosti hráčů na nefunkčnost zrovna fyzikálního modelu DrD+, mě opravdu překvapuje, že zrovna tohle někdo považuje za výhodu.
Moje poznámka byla k tomu, že pravidla DrD+ se o žádné přiblížení fyzickému světu ani nesnaží. Jediné spojení je, že číselně dvakrát silnější člověk uzvedne dvakrát těžší předmět - tedy přesněji člověk či jiný humanoid se silou o 6 vyšší uzvedne dvakrát tolik. Rozdíl proti DrDo je v tom, že v DrD+ vypití lektvaru síly znamená vždy stejný poměrový přírůstek ke zvednutému nebo nesenému nákladu. Ve starém DrD unesla slabá postava se silou 2/-4 po vypití lektvaru síly +5 pětinásobek a postava se silou 21/+5 jen o 20% víc, nebo tak nějak. V DrD+ uzvednou obě postavy po vypití lektvaru +5 asi 1.8 násobek svá základní síly.
[b]To je vše, co by se mohlo vztahovat k realitě.[/b] Ostatní fyzické výkony postav rostou podobným stylem, což je v rozporu s realitou. A poté, kdy jsem pět let četl diskuse a stížnosti hráčů na nefunkčnost zrovna fyzikálního modelu DrD+, mě opravdu překvapuje, že zrovna tohle někdo považuje za výhodu.