Bestiář

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Bestiář

Re: Bestiář

od Bouchi » 28. 11. 2011, 09:07

To uz jsem zjistil taky, ted jeste najit zalohu (ta urcite je, ale po jarni vymene PC se bude hur hledat) a uploadnout ji, tentokrat primo na altar.

Re: Bestiář

od Sarsaparillos » 28. 11. 2011, 09:02

Maugir píše:Tak jsem si chtěl prohlédnout nějaké postavy a nestvůry a zdá se, že z odkazů fungují jen ty Ilgirovy. Ale třeba ty v záhlaví stránky nikoli... není to škoda? Nebo to nejde jen mně?
Ty v záhlaví z lopuchu skutečně nejedou.

Re: Bestiář

od Maugir » 27. 11. 2011, 18:34

Tak jsem si chtěl prohlédnout nějaké postavy a nestvůry a zdá se, že z odkazů fungují jen ty Ilgirovy. Ale třeba ty v záhlaví stránky nikoli... není to škoda? Nebo to nejde jen mně?

Re: Bestiář

od bexiczek » 29. 10. 2011, 23:25

supr hra!!!

Re: Bestiář

od Dileptor » 30. 7. 2010, 10:02

Diky za odpovedi
Nazarei píše:
Dileptor píše:1) Probíhá to tak, že když se nestvůře (hadovi) podaří postavu sevřít, tak se každé kolo hází, jestli se jí podaří vymanit a podle toho se nakonec určí doba sevření a výsledné zranění (pokud se teda oběti vůbec podaří vymanit se...jinak umře, to je jasné)
My to vzdycky brali takto a pripada mi to logicke, proc by se postava nemohla pokouset o vymaneni i druhe kolo.
No protože to tak v DrD+ většinou bývá. Hází se pouze jednou a změnit se mohou jenom předpoklady. Ale asi bych taky nechal házet každý kolo, páč jinak by to bylo docela vražedný :)
Nazarei píše:
Dileptor píše:3) U sevření se píše, že si postava odečítá ochranu zbroje. To mi přijde, jako docela nesmysl, pokud se nejedná o zbroj plátovou. Myslíte si, že kdyby se zbroj neodečítala, byla by schopnost příliš silná?
Proc by to mel byt nesmysl? Zpusobene zraneni je drtive, tedy ne z nedostatku vduchu, ale kvuli rozdrceni tela.
Jo je jasný, že podle pravidel je to drtivý zranění. Ale neumim si představit, jak by proti tomu mohla pomoct třeba kroužková zbroj. Had tlačí na zbroj a zbroj tlačí stejnou silou na tělo. Ale to už se dostáváme do základního nedostatku mnoha herních systémů a tj., že různé zbroje jsou dobré proti různým typů zbraní a proti jiným úplně k ničemu.

Každopádně dík za konzultaci :)

Re: Bestiář

od Nazarei » 30. 7. 2010, 00:23

Dileptor píše:1) Probíhá to tak, že když se nestvůře (hadovi) podaří postavu sevřít, tak se každé kolo hází, jestli se jí podaří vymanit a podle toho se nakonec určí doba sevření a výsledné zranění (pokud se teda oběti vůbec podaří vymanit se...jinak umře, to je jasné)
My to vzdycky brali takto a pripada mi to logicke, proc by se postava nemohla pokouset o vymaneni i druhe kolo.
Dileptor píše:1) Řekněme, že postava byla v sevření 2 kola. Jaký bonus mám za ty dvě kola brát ? 2 kola jsou totiž v rozpětí bonusů +4 až +7
Ja beru +6 (nejpresnejsi hodnota), nicmene dle pravidel mas brat nejnizsi (+4)
Dileptor píše:2) Pokud had svírá jednu postavu, může útočit tlamou na jinou? Může se škrtící had bránit? Popř. jak by se útok na hada počítal ? Hod na obranu automaticky nula? Nebo by to byla obrana s postihem?
U velkych hadu bych bral, ze muze tlamou utocit dal, ale s nizsim "dosahem". U obrany zalezi, na jakou cast chces utocit - u hlavy nejaky mensi postih, u omotane casti bud hod 0, nebo velky postih, prece jen uhybat s dalsimi 80 kg navic je problem.
Dileptor píše:3) U sevření se píše, že si postava odečítá ochranu zbroje. To mi přijde, jako docela nesmysl, pokud se nejedná o zbroj plátovou. Myslíte si, že kdyby se zbroj neodečítala, byla by schopnost příliš silná?
Proc by to mel byt nesmysl? Zpusobene zraneni je drtive, tedy ne z nedostatku vduchu, ale kvuli rozdrceni tela.

Re: Bestiář

od Dileptor » 29. 7. 2010, 12:51

Zrovna jsem narazil na věc, kterou bych si s autory nebo s někým, kdo to použil, ujasnil. Jedná se o schopnost některých nestvůr "Hadí sevření". Podobnou schopnost má i spousta myšlenkových bytostí Asterionu.
Schopnost říká:
Síla zranění (D) = Sil hada - Sil oběti + Doba sevření/2 + 2k6+ (u asterionských nestvůr se hází jenom 1k6)

a oběť se může se sevření vymanit hodem:

Sil oběti + 2k6+ proti Sil hada + 3 + 2k6+

Mám dvě verze, jak by to mohlo probíhat:
1) Probíhá to tak, že když se nestvůře (hadovi) podaří postavu sevřít, tak se každé kolo hází, jestli se jí podaří vymanit a podle toho se nakonec určí doba sevření a výsledné zranění (pokud se teda oběti vůbec podaří vymanit se...jinak umře, to je jasné)

2) Postava si hází pouze jednou a pokud se ji nepodaří vymanit se, tak zemře, pokud ji někdo jiný nevysvobodí

Je nějaká z nich správná? Popř. jak jinak to má být?

Doplňující otázky:

1) Řekněme, že postava byla v sevření 2 kola. Jaký bonus mám za ty dvě kola brát ? 2 kola jsou totiž v rozpětí bonusů +4 až +7

2) Pokud had svírá jednu postavu, může útočit tlamou na jinou? Může se škrtící had bránit? Popř. jak by se útok na hada počítal ? Hod na obranu automaticky nula? Nebo by to byla obrana s postihem?

3) U sevření se píše, že si postava odečítá ochranu zbroje. To mi přijde, jako docela nesmysl, pokud se nejedná o zbroj plátovou. Myslíte si, že kdyby se zbroj neodečítala, byla by schopnost příliš silná?

Bestiář

od Bouchi » 27. 1. 2009, 12:08

Zde můžete diskutovat o samostatném Bestiáři DrD+.
Několik odkazů:
Ukázka z Bestiáře I
Ukázka z Bestiáře II
Obr dvouhlavý
Sněhomrak
Prázdný list

od Erric » 22. 5. 2008, 20:21

Hlavne tim ze se zvysuje sila po urovnich se zvetsuje pocet zivotu jesterovi a s vyssi obratnosti se snizuje sanci na zasah. Imho jesteri kuze chrani +- porad stejne. S tim pridavanim +1 a vic bych byl opatrny, protoze kazdy bonus ma v DrD+ mnohem vetsi vahu nez v DrD. Ale taky je to reseni.

od ilgir » 6. 5. 2008, 21:19

Co je na tom k řešení? Starému ještěrovi přidám +1, velmi starému +2 a prastarému +3. :wink:

Ochrana

od Allwen » 6. 5. 2008, 20:02

Chtěl jsem se jen zeptat, jak řešíte zvyšováni ochrany u bestie. Dejme tomu ještěr s vyšším věkem, rustém (úrovněmi) se mu také zvyšuje ochrana kůže, krunýře.
Pravidlech jsme nenašel nic, co by mi pomohl z určováním této ochrany. Jak to řešíte vy?
Dík.

od Erric » 21. 1. 2008, 08:56

Pro vsechny vlastniky Bestiare celkem zasadni stranka. Najdete zde souboje ruznych korysu, pavoukovcu, stonozek a korysu - fakt to stoji za to.

http://www.gladiatorbugs.com

od zrzavec » 30. 7. 2007, 08:11

Cizí postavy přidány. zatím jsou to jen dvě, které už byly. Ale připravuje se další nová - legendární válečník Simerian. :-D Najdete je na stránkách RomiKovo družiny (http://romikh.svetjinak.net)

od zrzavec » 15. 7. 2007, 21:59

Nn, to já...Teď jsem toho rozjel tolik, že nestíhám nic a začínám z toho šílet. Až si udělám pořádek ve své hlavě, zase vše bude fungovat...:-D

od Klaghler O´Pilley » 15. 7. 2007, 21:44

Dík, už jsem se bál, že jsem úplně blbej buď já nebo můj komp...

Nahoru