Dračí Hlídka

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Dračí Hlídka

Re: Dračí Hlídka

od Paul » 1. 10. 2019, 14:31

PDF na tom asi bude stejně, jako ta od Altaru.

Tištěná kniha snad na Vánoce. :think:

Re: Dračí Hlídka

od Skenderax » 1. 10. 2019, 12:20

Vieme niečo o to, kedy bude Dračí Hlídka vydaná ako kniha alebo PDF?

Re: Dračí Hlídka

od Jarxes » 27. 8. 2019, 22:08

Pieta píše:
27. 8. 2019, 15:12
Uplatní se zloděj v boji? A jak, jako střelec, nebo má i jiné prakticky použitelné přístupy?
Jak už ti psali, od první úrovně má zloděj schopnost boje beze zbraně, a koukám že je to s bonusem +3 k hodu v případě obrany i útoku... Pak si může vzít schopnost pro boj s dýkou, vrhání dýk, boj s kuší a nějaký finty v průběhu boje jako falešný útok, omráčení nebo oko střelce (3x poškození sřelou z kuše, ale s přípravou 4 kola - tohle se může v konečný verzi změnit, myslim že někde mluvili tvůrci o tom, že to stáhnou na 2 kola).

Re: Dračí Hlídka

od Slaane$h » 27. 8. 2019, 15:39

eerieBaatezu píše:
27. 8. 2019, 14:53
Odstavce, mezery mezi nimi a tak. $D
Neznám, hrát jsem s tím nikdy nezkoušel, netvrdím ale, že to nemůže fungovat.. :P

Re: Dračí Hlídka

od Slaane$h » 27. 8. 2019, 15:34

Pieta píše:
27. 8. 2019, 15:12

Uplatní se zloděj v boji? A jak, jako střelec, nebo má i jiné prakticky použitelné přístupy?

Když říkáš "proti obtížnosti dle PJ", jsou tam i nějaká vodítka? Dá se odhadnout, jak často třeba zloděj spadne při lezení nebo bude odhalený při vybírání kapes?
V hráč vs prostředí abych pravdu řekl, tak vlastně netuším, zkusím zjistit, v hráč vs NPC/jiný hráč tam jak koukám, tak to není moc vysvětleno ( :D ) a tváří se to jako hráč vs prostředí, což mi moc nedává smysl (například čekal bych, že vybírání kapes bude zloděj a jeho dovednost vs cíl a jeho postřeh) :think:

V boji se uplatní asi jako každý jiný neválečník.... má teda ty 3 útoky za 2 kola s vrháním a bonus +2 na kuše (pokud si tyto dovednosti přibere) a boj beze zbraně, který dává +3 do do útoku i obrany v případě prázdných rukou, což je celkem praktické - je to jako mít imaginární 3/0/0 zbraň, což je zároveň to zvláštní... (proč je s dýkou horší?)

Re: Dračí Hlídka

od Pieta » 27. 8. 2019, 15:12

Slaane$h píše:
27. 8. 2019, 14:18
Skaven to na discordu spedifikoval takto "a já pak budu se zlodějem hrát ferbla, odhadovat cenu pasti na medvěda nebo vyjednávat lepší cenu na trhu..." což je celkem trefné, konkrétněji tedy ' zloděj má na 1. Úrovni: Boj beze zbraně, vybírání kapes, přesvědčování, odhad ceny a hazardní hry. ' + 3 dovednostní body, za něž si může přibrat další věci, např. Umění kočičího pohybu (OBR) = Lezení, Pád z výšky, Ohebnost (vymanění z pout)... takže každé "umění" = 3 zlodějské dovednosti (např ještě Umění šarmu = Odhad lidí, Získání důvěry, Odvedení pozornosti) + jsou i dovednosti, jako třeba "Vrhání dýk", což je 3 útoky za 2 kola vrhání malých věcí"... nebo třeba "Zákeřná kuše" což je paušální +2 bonus na kuše a podobné mechanické odpalovače... je tedy určitá míra svobody a zároveň si docela jde vybrat, IMHO to je hratelné. Chybí procenta, úspěch se ověřuje jako hod na past: stupeň dovednosti (vstupní je 3) + bonus za vlastnost + hod k10 proti obtížnosti dle PJ, takže by ta šance na úspěch měla vycházet smysluplněji, než v DrD, kde občas šly ty pravděpodobnosti snad i pod 10%, takže to nemělo žádnou váhu pro hru. V rámci téže debaty na discordu jsem se dozvěděl, že některým pravověrným hráčům DrD chybí možnost se alespoň s mizivou pravděpodobností o nějakou takovou zlodějskou schopnost (alespoň některou bude takto dovednostně pojatý zloděj oproti DrD na 1. úrovni vždy postrádat) pokusit, ačkoliv jsem se nedokázal dobrat toho, jaký to má smysl, když na tom nejde v rámci hry nijak stavět (válečník tam téměř jistě přiběhne a zabije skřeta, hraničář ho vyléčí, kouzelník se teleportuje a zloděj se pokusí odemknout zámek, ale téměř jistě to nevyjde takže... )
Uplatní se zloděj v boji? A jak, jako střelec, nebo má i jiné prakticky použitelné přístupy?

Když říkáš "proti obtížnosti dle PJ", jsou tam i nějaká vodítka? Dá se odhadnout, jak často třeba zloděj spadne při lezení nebo bude odhalený při vybírání kapes?

Re: Dračí Hlídka

od eerieBaatezu » 27. 8. 2019, 14:53

Odstavce, mezery mezi nimi a tak. $D

Re: Dračí Hlídka

od Slaane$h » 27. 8. 2019, 14:18

Pieta píše:
26. 8. 2019, 15:05
jak se autoři poprali se zlodějem, hlavně nízkolevelovým?
Skaven to na discordu spedifikoval takto "a já pak budu se zlodějem hrát ferbla, odhadovat cenu pasti na medvěda nebo vyjednávat lepší cenu na trhu..." což je celkem trefné, konkrétněji tedy ' zloděj má na 1. Úrovni: Boj beze zbraně, vybírání kapes, přesvědčování, odhad ceny a hazardní hry. ' + 3 dovednostní body, za něž si může přibrat další věci, např. Umění kočičího pohybu (OBR) = Lezení, Pád z výšky, Ohebnost (vymanění z pout)... takže každé "umění" = 3 zlodějské dovednosti (např ještě Umění šarmu = Odhad lidí, Získání důvěry, Odvedení pozornosti) + jsou i dovednosti, jako třeba "Vrhání dýk", což je 3 útoky za 2 kola vrhání malých věcí"... nebo třeba "Zákeřná kuše" což je paušální +2 bonus na kuše a podobné mechanické odpalovače... je tedy určitá míra svobody a zároveň si docela jde vybrat, IMHO to je hratelné. Chybí procenta, úspěch se ověřuje jako hod na past: stupeň dovednosti (vstupní je 3) + bonus za vlastnost + hod k10 proti obtížnosti dle PJ, takže by ta šance na úspěch měla vycházet smysluplněji, než v DrD, kde občas šly ty pravděpodobnosti snad i pod 10%, takže to nemělo žádnou váhu pro hru. V rámci téže debaty na discordu jsem se dozvěděl, že některým pravověrným hráčům DrD chybí možnost se alespoň s mizivou pravděpodobností o nějakou takovou zlodějskou schopnost (alespoň některou bude takto dovednostně pojatý zloděj oproti DrD na 1. úrovni vždy postrádat) pokusit, ačkoliv jsem se nedokázal dobrat toho, jaký to má smysl, když na tom nejde v rámci hry nijak stavět (válečník tam téměř jistě přiběhne a zabije skřeta, hraničář ho vyléčí, kouzelník se teleportuje a zloděj se pokusí odemknout zámek, ale téměř jistě to nevyjde takže... )

Re: Dračí Hlídka

od Jarxes » 27. 8. 2019, 12:23

OnGe píše:
26. 8. 2019, 10:35
Jarxes píše:
21. 8. 2019, 15:54
Podmínkou je pouze, že se stavíte až v Uhříněvsi nebo na Hájích za mým líným zadkem... ;) :D
Tak to je v prdeli
Stejně už s křížkem po funuse, nedavno sem je předal Tronarovi, fanouškovi Yorkovi Drakary.

Re: Dračí Hlídka

od Pieta » 26. 8. 2019, 15:05

Můžu se zeptat těch, co už četli betu - jak se autoři poprali se zlodějem, hlavně nízkolevelovým? Co si pamatuju, tak v DrD byl zloděj realizovaný tak, že na nízkých úrovních dostal kupu schopností, kterými byl povětšinou nebezpečnější sobě, než svému okolí, a tím to víceméně haslo...

Re: Dračí Hlídka

od OnGe » 26. 8. 2019, 10:35

Jarxes píše:
21. 8. 2019, 15:54
Podmínkou je pouze, že se stavíte až v Uhříněvsi nebo na Hájích za mým líným zadkem... ;) :D
Tak to je v prdeli

Re: Dračí Hlídka

od Jarxes » 21. 8. 2019, 15:54

Pokud by někdo stál o vypůjčení či koupi bety v Praze, můžem se dohodnout... Podmínkou je pouze, že se stavíte až v Uhříněvsi nebo na Hájích za mým líným zadkem... ;) :D

Re: Dračí Hlídka

od peca » 21. 8. 2019, 12:58

BTW, kdyby chtěl někdo kouknout do bety, tak jsem tu svoji hodil do placu na ZH https://www.zatrolene-hry.cz/bazar/96990/
Pro mě je to pasé, nakonec jsem se rozhodl pro DrD II.

Re: Dračí Hlídka

od eerieBaatezu » 2. 8. 2019, 11:04

Slaane$h píše:
2. 8. 2019, 10:52
1. IMHO by s tím šlo lépe pracovat, kdyby byl umožněn nějaký volnější převod mezi pastí, manou a některými parametry kouzla...
Aha, mluvíš konkrétně o kouzlech. Jak magie funguje v DrH nevím, tam je nějaký převod mezi těmahle věcma?
Slaane$h píše:
2. 8. 2019, 10:52
3. pokud neuspěješ v hodu na útok, můžeš snadněji pokus opakovat, pokud neuspěješ v seslání kouzla, které stojí nějakou magenergii nebo tak něco a máš jí málo na celý den, tak tě to rychle omrzí..
Mechaniku neúspěchu při sesílání kouzla celkově nějak nechápu. Myslím, že ve 100% remakerů jsme se shodli, že to patří vyhodit.
Nejenže to nedělá magii zajímavější (prostě se ti nepovede kouzlo, potřebuju vysvětlit logiku za tímhle pravidlem), ale naopak je to frustrující a opruz. Magie se dá udělat zajímavější nebo nevyzpytatelnější jinýho a zajímavými způsoby.

Re: Dračí Hlídka

od Slaane$h » 2. 8. 2019, 10:52

eerieBaatezu píše:
28. 7. 2019, 12:47
1. V čem je ten potenciál nevytěžený?
2. Proč je fatální neúspěch pro PJ zábavný?
3. Že hráče neúspěch nebaví dává smysl, jak se k tomu má to minimum zdrojů a co to znamená?
1. IMHO by s tím šlo lépe pracovat, kdyby byl umožněn nějaký volnější převod mezi pastí, manou a některými parametry kouzla...
2. sám netuším
3. pokud neuspěješ v hodu na útok, můžeš snadněji pokus opakovat, pokud neuspěješ v seslání kouzla, které stojí nějakou magenergii nebo tak něco a máš jí málo na celý den, tak tě to rychle omrzí..

Nahoru