od Hike » 22. 12. 2019, 14:03
Líbí se mi to moc, asi víc než Kouzlem a mečem, takže za mě palec nahoru ... jen bych se chtěl trošku porýpat v tom systému zranění, jako koncept super - nicméně je řečeno "hráčské postavy vydrží 2 lehká a 2 těžká zranění" a v příkladu je psáno: "když postava dostane druhé těžké, je vyřazena" ... přijde mi, že je tam chyba tj. mělo by být "když má dostat třetí těžké, je vyřazena"
Obzvlášť grimoáry s klesající kostkou při seslání kouzla, je super koncept.
Zahrnutí hodin přímo do pravidel, taky skvělé ... dává to smysl, funguje stejně jako "skill challenge", co propaguje M.Colville pro DnD.
Úplně jsem se natěšil do hry ...
Líbí se mi to moc, asi víc než Kouzlem a mečem, takže za mě palec nahoru ... jen bych se chtěl trošku porýpat v tom systému zranění, jako koncept super - nicméně je řečeno "hráčské postavy vydrží 2 lehká a 2 těžká zranění" a v příkladu je psáno: "když postava dostane druhé těžké, je vyřazena" ... přijde mi, že je tam chyba tj. mělo by být "když má dostat třetí těžké, je vyřazena"
Obzvlášť grimoáry s klesající kostkou při seslání kouzla, je super koncept.
Zahrnutí hodin přímo do pravidel, taky skvělé ... dává to smysl, funguje stejně jako "skill challenge", co propaguje M.Colville pro DnD.
Úplně jsem se natěšil do hry ...