Kouzlem a mečem

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Kouzlem a mečem

Re: Kouzlem a mečem

od Quentin » 22. 12. 2019, 17:16

Hike píše: 22. 12. 2019, 14:03jen bych se chtěl trošku porýpat v tom systému zranění, jako koncept super - nicméně je řečeno "hráčské postavy vydrží 2 lehká a 2 těžká zranění" a v příkladu je psáno: "když postava dostane druhé těžké, je vyřazena" ... přijde mi, že je tam chyba tj. mělo by být "když má dostat třetí těžké, je vyřazena"
Dík, vím o tom. V nejnovější verzi už je to opravené. Aktualizuju odkaz jen v hlavním tématu.
Úplně jsem se natěšil do hry ...
Noice!

Re: Kouzlem a mečem

od Hike » 22. 12. 2019, 14:03

Líbí se mi to moc, asi víc než Kouzlem a mečem, takže za mě palec nahoru ... jen bych se chtěl trošku porýpat v tom systému zranění, jako koncept super - nicméně je řečeno "hráčské postavy vydrží 2 lehká a 2 těžká zranění" a v příkladu je psáno: "když postava dostane druhé těžké, je vyřazena" ... přijde mi, že je tam chyba tj. mělo by být "když má dostat třetí těžké, je vyřazena"

Obzvlášť grimoáry s klesající kostkou při seslání kouzla, je super koncept.

Zahrnutí hodin přímo do pravidel, taky skvělé ... dává to smysl, funguje stejně jako "skill challenge", co propaguje M.Colville pro DnD.

Úplně jsem se natěšil do hry ...

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 19. 12. 2019, 11:45

Jekyll píše: 19. 12. 2019, 11:41
skaven píše: 19. 12. 2019, 09:40 Pravidla z betatestování dám určitě k dispozici na web, ale to co vydáme tiskem, se bude ubírat trošku jiným směrem (domnívám se, že pro daný žánr smysluplnějším)
A veď proti tomu nič, aj keď po prvom zbežnom prečítaní mám trochu problém so systémom zranení (čo bude spôsobené zvykom sťa železnou košeľou). Zároveň si ale nie som úplne istý, či je tento smer vhodný ako úvodný systém trebárs pre deti (čo tuším prvé KaM bolo). Každopádne, veľa zdaru, možno donútim vyskúšať hráčov aj toto :D
U dětí asi záleží na věku - pro děti od 4 let chystáme Arkánum, to jim bude vpodstatě šité na míru, starší těti třebas od 10ti let s Grimoárem (tak se nástupce Kam bude jmenovat) nebudou mít pimho problém.

Re: Kouzlem a mečem

od Jekyll » 19. 12. 2019, 11:41

skaven píše: 19. 12. 2019, 09:40 Pravidla z betatestování dám určitě k dispozici na web, ale to co vydáme tiskem, se bude ubírat trošku jiným směrem (domnívám se, že pro daný žánr smysluplnějším)
A veď proti tomu nič, aj keď po prvom zbežnom prečítaní mám trochu problém so systémom zranení (čo bude spôsobené zvykom sťa železnou košeľou). Zároveň si ale nie som úplne istý, či je tento smer vhodný ako úvodný systém trebárs pre deti (čo tuším prvé KaM bolo). Každopádne, veľa zdaru, možno donútim vyskúšať hráčov aj toto :D

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 19. 12. 2019, 09:40

Jekyll píše: 18. 12. 2019, 11:56
skaven píše: 7. 12. 2019, 10:59 Máme tady první veřejnou verzi pravidel hry s pracovním názvem Grimoár, která bude nástupcem původního Kouzlem a mečem. Rozhodli jsme se, že vyvíjet budeme pokud možno co nejvíce otevřeně, takže odkrýváme karty - zde je verze 0.1.3 - budeme velice rádi za vaši zpětnou vazbu!
Chápem to správne, že KaMII vo forme, ako sme tie beta pravidlá testovali nebude? :(
Pravidla z betatestování dám určitě k dispozici na web, ale to co vydáme tiskem, se bude ubírat trošku jiným směrem (domnívám se, že pro daný žánr smysluplnějším)

Re: Kouzlem a mečem

od Jekyll » 18. 12. 2019, 11:56

skaven píše: 7. 12. 2019, 10:59 Máme tady první veřejnou verzi pravidel hry s pracovním názvem Grimoár, která bude nástupcem původního Kouzlem a mečem. Rozhodli jsme se, že vyvíjet budeme pokud možno co nejvíce otevřeně, takže odkrýváme karty - zde je verze 0.1.3 - budeme velice rádi za vaši zpětnou vazbu!
Chápem to správne, že KaMII vo forme, ako sme tie beta pravidlá testovali nebude? :(

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 7. 12. 2019, 11:46

Pro novou hru máme i nové vlákno, směřujte prosím feedback tam.

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 7. 12. 2019, 11:43

Markus píše: 7. 12. 2019, 11:21 Hele, jenom jsem to prolistoval, ale... "Svíce vydrží den?" To máš nějaké supersvíčky.
https://www.hunker.com/13411124/how-lon ... andle-last

Re: Kouzlem a mečem

od Markus » 7. 12. 2019, 11:21

Hele, jenom jsem to prolistoval, ale... "Svíce vydrží den?" To máš nějaké supersvíčky.

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 7. 12. 2019, 10:59

Máme tady první veřejnou verzi pravidel hry s pracovním názvem Grimoár, která bude nástupcem původního Kouzlem a mečem. Rozhodli jsme se, že vyvíjet budeme pokud možno co nejvíce otevřeně, takže odkrýváme karty - zde je verze 0.1.3 - budeme velice rádi za vaši zpětnou vazbu!

Re: Kouzlem a mečem

od Log 1=0 » 23. 11. 2019, 21:57

skaven píše: 23. 11. 2019, 21:19
Sirien už mě taky peskoval, že měl v plánu Kobky použít :D Tak dlouho to leželo ladem a teď o ně bude pranice...
No, vzhledem k tomu, že dva ze tří rváčů vydáváš ty, to nezní jako férový boj :D

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 23. 11. 2019, 21:19

MarkyParky píše: 23. 11. 2019, 20:52
Skaven píše:Nedám! Už jsem si k nim pořídil i doménu :) Původně byla určena pro překlad Maze rats, ale u Kam II mi přišla lépe využitá.
Nojo, jdu hledat jiný název.

A příště se nebudu tak držet zpátky s publikací :)
Sirien už mě taky peskoval, že měl v plánu Kobky použít :D Tak dlouho to leželo ladem a teď o ně bude pranice...

Re: Kouzlem a mečem

od MarkyParky » 23. 11. 2019, 20:52

Skaven píše:Nedám! Už jsem si k nim pořídil i doménu :) Původně byla určena pro překlad Maze rats, ale u Kam II mi přišla lépe využitá.
Nojo, jdu hledat jiný název.

A příště se nebudu tak držet zpátky s publikací :)

Re: Kouzlem a mečem

od skaven » 23. 11. 2019, 20:19

Vito píše: 23. 11. 2019, 17:52 IMHO Nerušil bych zajetou značku. Ale pokud by to bylo formou podtitulu jako "Kouzlem a mečem: Kobky", nebo "Dračí doupě: Plus". Tak mi to nebude vadnit a produkty budou rozpoznatelné.
To by se mi asi víc líbilo:

KOBKY
kouzlem a mečem

Ale buďme realisté, značku Kouzlem a mečem zná třeba 100 lidí maximálně. Když vyšumí, neštěkne po ni ani pes.
MarkyParky píše: 23. 11. 2019, 19:21 "Kobky" prosím néééé.

Né, že bych si chtěl nějak uzurpovat obyčejná jména, ale mám rozepsané oldschoolové "Hrdiny a Kobky".
Nedám! Už jsem si k nim pořídil i doménu :) Původně byla určena pro překlad Maze rats, ale u Kam II mi přišla lépe využitá.

Re: Kouzlem a mečem

od MarkyParky » 23. 11. 2019, 19:21

"Kobky" prosím néééé.

Né, že bych si chtěl nějak uzurpovat obyčejná jména, ale mám rozepsané oldschoolové "Hrdiny a Kobky".

Nahoru