Stín meče - obecná diskuze

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Stín meče - obecná diskuze

Re: Stín meče - obecná diskuze

od NarTakat » 28. 4. 2016, 18:40

Zdravím,

dávám dohromady družinu, která by si chtěla zahrát pro zahřátí ukázkové dobrodružství vesnice Fanli a poté případně vymyslím něco dalšího. Hrálo by se formou vzkazů přes webovky, které k tomu účelu vytvářím. Časově by to tedy nemělo být na hraní moc náročné. Pokud by se chtěl někdo přidat tak napište prosím na mail nartakat@seznam.cz a domluvíme se na podrobnostech a nahození postavy.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Alef0 » 28. 3. 2011, 09:11

E-book zrejme neexistuje.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Aljen » 28. 3. 2011, 08:18

Zaujimavy pokus o avantgardnu basen s konfliktnym obsahom a umyselnym ignorovanim pravidiel rymu.
Pekna moderna, vdaka :)

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Miranu » 27. 3. 2011, 22:43

Stín meče je super hra...
avšak pro hráče to bylo trošku unavující házet furt kam (jó holt byly lamy a nepřečetli si jak zacílit)
rozdělení a zbraní a způsob boje...
no radostí sem si málem cvrnkl

je to dobrá hra, ale problém byl v tom že ji naprosto potopily...
(možná autorům moc nezaplatily a oni neměli pak náladu ani dělat další...
měli si zaplatit 2 týmy lidí co by to hráli týden v kuse a psali si vše co si o tom myslí a pak to hráli denně, určitě by toho hodně vychytali a klidně i stvořili svět co má hlavu a patu...)
kouzla by mohly být trošku tvořivější... (po přečtení všech se zdají na jedno brdo...)

dále se mi nelíbilo to, že:
postup si a... jé já už můžu používat tu a tu zbraň..., ale biják až na 10.
dle mého blbost...
aspoň ten krátkej meč měli dát na začátek

ale jinak boji není co vyčítat...
velmi se mi líbila rasa vlkena ale i jiné...
ptakohlav... nu... asi bych s ním do lidskýho města nevešel bez eskorty bodygárdů, ale tak je to i jinde s půlorky a záleží na pánu hry, jak si to nastaví...

celkově si myslím že by chtěli dodělat, ale jak již jsem napsal výše, díky marketingu - brali to jen jako další knihu a né pravidla na kterých by mohli trhnout mnohem víc

i tak bych dal 8-9 z 10

PS: zháním pravidla jako E-book prosím kontaktujte mne, rád bych si zase zahrál

Re: Stín meče - obecná diskuze

od sq » 17. 8. 2010, 15:10

Dneska jsem zahlidl jeden exemplar pravidel v LK na Andelu za 39. To jen kdyby mel nekdo zajem.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od boubaque » 9. 1. 2010, 16:09

PetrH píše:tak stin opet naaukru za 69kc:) http://www.aukro.cz/item880003457_stin_ ... ml#gallery
podle meho to vypada mozna na edici I
Druhá edice (upravené a rozšířené vydání) má něco přes 160 stran a je z roku 1997, takže tohle bude nejspíš opravdu první edice :)

Re: Stín meče - obecná diskuze

od PetrH » 9. 1. 2010, 00:13

tak stin opet naaukru za 69kc:) http://www.aukro.cz/item880003457_stin_ ... ml#gallery
podle meho to vypada mozna na edici I

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Thanathos » 9. 10. 2009, 10:40

To Basilisk: Oficiální autoři již další pokračování Stínu meče nikdy nevydají, rozešli se poměrně ve zlém (každý to viděl jinak - alespoň toliko je mi známo z oficiálního vyjádření jednoho z autorů na nějaké diskuzi)


To all: Ačkoliv jsme se snažili dosáhnout statutu pro možnost "oficiálně" testovat rozšíření a nástavby pro oficiální Stín meče, nepodařilo se nám dohledat aktuálního majitele autorských práv, tudíž ani z naší strany nedojde v dohledné době k oficiálnímu beta-testování našich "dodělků".

Přesto prosíme každého kde má zájem, aby se na naše "výplody" podíval a dal nám vědět, jestli mu zapadají do konceptu původního Stínu meče (www.stinmece.webgarden.cz)

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Lemmy » 23. 9. 2009, 11:33

BasilisK píše:zeptam se - ma tedy vyjit nejake OFICIALNI pokracovani. U povolani co jsou jen vzajemnou kombinaci bylo v minulosti (asi kolem r 1999) oznameno, ze se pry maji lisit ve vyssi verzi pravidel. tak jsem docela zvedav jak to dopadlo. pravidla by pak byla asi hodne tlusta kniha - (tak aby bylo kazde povolani unikatni). :lol:
Krátká odpověď: NE.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od BasilisK » 23. 9. 2009, 11:16

zeptam se - ma tedy vyjit nejake OFICIALNI pokracovani. U povolani co jsou jen vzajemnou kombinaci bylo v minulosti (asi kolem r 1999) oznameno, ze se pry maji lisit ve vyssi verzi pravidel. tak jsem docela zvedav jak to dopadlo. pravidla by pak byla asi hodne tlusta kniha - (tak aby bylo kazde povolani unikatni). :lol:

Re: Oživení Stínu meče

od Jerson » 14. 9. 2009, 18:01

Nakonec jsem se rozhodl poslat svůj post jako PMku, protože se už Stínu meče vůbec netýká.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Alef0 » 14. 9. 2009, 16:17

Uteseny flamewar, napodiv sa mi paci.

Lemmy, podla mna zakladna tragedia tvojich prispevkov v tom, co vystihol Peekay. Je tazke argumentovat s niekym, kto vypozoroval v hrani realny pozitivny vplyv konkretnej hry stavanej na konkretny ucel, stylom "ostatne typy aut nepoznam, ale podla mna s mojim univerzalnym autom prejdem aj dialnicu, aj offroad, aj oriem pole, aj vyhram formulu jedna, ved preco by sa to s autom nedalo, ked ma 4 kolesa a motor?"

Tvoj pocit chapem, ibaze mam neodbytny pocit, ze je nevyvratitelny prave preto, ze stavia na absolutnej vode a vysnivanych ocakavaniach -- a preto ma irituje (a sudim, ze ostatnych diskuterov tiez). Vyskusaj si Dread, vyskusaj si ine systemy zamerane zanrovo a potom sa da porovnat (ale nechcem zniet patronizujuco, zial neviem to vyjadrit inak)

Tvrdis, ze zalezi na ludoch. Vidim dve cesty: cesta jedna, kde sami prejdete trnistou cestou hladania svojskeho stylu, ktory vam vyhovuje... alebo vezmete text, ktory vam ukaze a podpori vas vo vhodnom sposobe.

Uz bajny Ronik (Ron Edwards, pozn. sadzaca) to brilantne vyjadril vo svojom clanku Na systeme zalezi
Už takmer dvadsať rokov je možné v oblasti rolových hier počuť nasledovný názor: „Na systéme, ktorý sa používa, vonkoncom nezáleží. Hra je taká dobrá, ako sú dobrí ľudia, ktorí ju hrajú a v prípade dobrých hráčov a rozprávača bude fungovať ktorýkoľvek systém.“ S týmto názorom však absolútne nesúhlasím.
„No počkať!“ poviete si „môj kamoš Jožo nemá problém s vedením akejkoľvek hry. Ak je to hra, ktorej pravidlá sú o ničom, vyhodí veci, ktoré sa mu nepáčia, a tým z nej spraví úžasnú vec.“ Dobre, v poriadku, Jožo má talent. Ale predstavte si, aký by bol dobrý, ak by nemusel stráviť kopu času pižlikaním sa s pravidlami. (Opakujem, že tu stále hovorím o systéme, teda pravidlách a nie o látke týkajúcej sa príbehu.) Dovolím si tvrdiť, že systém je taký dobrý, ako (okrem iných vecí) neoberá zbytočne Joža o čas.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Lemmy » 14. 9. 2009, 13:55

Jen dodám:

(zaraza ma sebaistota kalibru "nepoznam to, neviem vobec ako to funguje, ale som si isty, ze to iste viem dosiahnut v tomto")

Omlouvám se pokud to tak působí, podívej se na můj předchozí post (aneb "řekl bych, myslím si"... "asi máš pravdu, ale možná se i pleteš") - jsou to mé osobní názory, nikomu nic nevnucuji, ale ukazuji, proč si za nimi stojím.

Mě naopak například zařází to, že někteří uživatelé něco takového jako "je to můj názor, řekl bych..." vůbec neuvádí a rovnou vyvrací ostatním názory a interpretují ten svůj jako jediný možný ("fakt ne... omyl" atd)
:wink: Takovéto příspěvky jsou podle mě více sebejisté a více se snaží diskutujícího oponenta někam směřovat

OT:
HAWK.
Toto je diskuze myslím o Stínu meče. Ne o mém stylu diskuze. Pokud chce někdo se mnou něco ohledně mého stylu diskuze probrat, může my kdykoliv napsat.

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Lemmy » 14. 9. 2009, 13:47

Peekay píše:Celkovo mam dojem, ze v skutocnosti ani len netusis, cim su vyssie spominane hry charakteristicke, ale radsej ako by si pripustil co i len moznost, ze mozes (trebars aj z nevedomosti) zastavat nepravdive stanovisko, budes sa hadat az do zozelenania.
Tvůj dojem je v tomto správný, aneb jak jsem napsal:
"Pravidla Dirty Secrets neznám, ale řekl bych že návazat tak nebo udělat hru tak v SM, aby z ní byl stejný či podobný pocit by šlo.
A pokud jde o pravidlech atd... tak to se klidně může discussion killer řešit dohodou."

Reagoval jsem na popis, který mi byl dán v této diskuzi. A výraz "řekl bych" neznamená "je to takto", ale "osobně si myslím, že"... proto tak rád tyto a podobné výrazy (- řekl bych, myslím si, asi, snad...) rád v diskuzích používám - protože nerad beru názor někomu jinému. Radši se snažím vysvětlit své stanovisko.
A své stanovisko a proč ho zastávám jsem myslím vysvětlil docela dostatečně. Pokud ne ještě jednou zaměřím na tento příklad:
Peekay píše: radsej ako by si pripustil co i len moznost, ze mozes (trebars aj z nevedomosti) zastavat nepravdive stanovisko, budes sa hadat az do zozelenania
Lemmy:
"Možná jsem našel správná slova: "Obsah (je to na lidech) / Způsob (záleží na pravidlech)"

Obsah je pro mě daleko nad Formou, co se týká hraní.
Proto si dovoluji posuzovat i to, co jsem nehrál. Protože možnost imaginace, příběhů a snění je téměř nekonečná kdekoliv a liší se pouze forma, jak tohoto dosáhneš a jaká vodítka k tomu použiješ. Opět - výsledek může být podle mě totiž úplně stejný.

Klidně přiznám že se pletu, nemám s tím žádný problém.
V případě, že mi někdo nenapíše, že je to jeho názor, ale bude mi moje názory jenom vyvracet, je to pro mě skutečný ukazatel toho, že tomuto člověku to prostě musím vysvětlit, to je celé :)

Re: Stín meče - obecná diskuze

od Peekay » 14. 9. 2009, 13:30

Lemmy píše: Jasně, chápu. I v tom bych problém neviděl - prostě se udělá příběh, který na této bázi bude pracovat
(postavy se prubudí po nějaké pitce, jedna z nich je určitě vrah, nikdo neví která, neví to ani ona sama)...
Pravidla Dirty Secrets neznám, ale řekl bych že návazat tak nebo udělat hru tak v SM, aby z ní byl stejný či podobný pocit by šlo.
Fakt nie. Hrubo zvyraznene veci si zadefinoval dopredu, co v DS nerobis. Nejaka informacia toho druhu tam moze a nemusi figurovat a hra bude fungovat - toto nie je pravda trebars o "detektivnej" hre v SM.

Pri SM takuto nejaku informaciu potrebujes, aby si mal na com stavat hru, v DS informacia tohto druhu vobec nemusi byt celu hru relevantna, ale pritom moze. Moze sa ukazat v retrospektive, etc...

(zaraza ma sebaistota kalibru "nepoznam to, neviem vobec ako to funguje, ale som si isty, ze to iste viem dosiahnut v tomto")

Nahoru