Přicházím s návrhem, jak udělat Styx trošku taktičtější. I když ve finále opravdu není cílem Styxu být vyloženě taktickým systémem. Styx by měl podporovat svobodnou tvorbu postavy, její ozvoj a hraný příběh.
Nicméně. Trocha taktičnosti:
Lepší používání dovedností. Tj, změna pohledu na speciální dovednosti - bonus +3 by mohl zůstat, ale klidně by se dali zavést vyloženě speciální akce, které budou proveditelné jen díky speciální dovednosti.
Tohle promyslím - nově bych rád zapracoval koncept obranných a útočných akcí - leckterá postava si bere různé obrany a systém je zatím nijak neřeší. Takže tohle změním - což přidá na taktice.
Přicházím s dalším návrhem na malinkou změnu pravidel:
Jedná se o zkušenosti. Co nechat hodnotit pouze hráče hráči, zvýšit rozmezí na 1 - 4 body, ale cena nové dovednosti, speciálky a všeho by byla pouze jeden bod? Navíc, pokud by si hráč chtěl koupit novou dovednost, speciálku nebo zvýšit atribut, musel by to mít podložené hrou?
Příklad:
Budu chtít zvýšit Chytrost, ale celý příběh jsem nemyslel, jen rubal, hledal a ukecával tak prostě nebudu moci.
Příklad:
během boje se mi podaří useknout ruku protivníkovi. tak si po herním sezení dám speciálku sekání rukou...
Naoki: Styx jako takový nemá být vyloženě taktický. Navíc, v deseti hráčích to opravdu nelze...A myslíš, že někdo z družiny odejde aby udělal pohodlí ostatním? Osobně bych na to nevsázel
Zamyslete se nad těmi zkušenostmi, já promyslím jak řešit obranné a útočné dovednosti. Zapracuji je do systému a získáme více taktiky. Ale znovu upozorňuji, že na tohle Styx neklade hlavní důraz.
Přicházím s návrhem, jak udělat Styx trošku taktičtější. I když ve finále opravdu není cílem Styxu být vyloženě taktickým systémem. Styx by měl podporovat svobodnou tvorbu postavy, její ozvoj a hraný příběh.
Nicméně. Trocha taktičnosti:
Lepší používání dovedností. Tj, změna pohledu na speciální dovednosti - bonus +3 by mohl zůstat, ale klidně by se dali zavést vyloženě speciální akce, které budou proveditelné jen díky speciální dovednosti.
Tohle promyslím - nově bych rád zapracoval koncept obranných a útočných akcí - leckterá postava si bere různé obrany a systém je zatím nijak neřeší. Takže tohle změním - což přidá na taktice.
Přicházím s dalším návrhem na malinkou změnu pravidel:
Jedná se o zkušenosti. Co nechat hodnotit pouze hráče hráči, zvýšit rozmezí na 1 - 4 body, ale cena nové dovednosti, speciálky a všeho by byla pouze jeden bod? Navíc, pokud by si hráč chtěl koupit novou dovednost, speciálku nebo zvýšit atribut, musel by to mít podložené hrou?
Příklad:
Budu chtít zvýšit Chytrost, ale celý příběh jsem nemyslel, jen rubal, hledal a ukecával tak prostě nebudu moci.
Příklad:
během boje se mi podaří useknout ruku protivníkovi. tak si po herním sezení dám speciálku sekání rukou...
Naoki: Styx jako takový nemá být vyloženě taktický. Navíc, v deseti hráčích to opravdu nelze...A myslíš, že někdo z družiny odejde aby udělal pohodlí ostatním? Osobně bych na to nevsázel :-D
Zamyslete se nad těmi zkušenostmi, já promyslím jak řešit obranné a útočné dovednosti. Zapracuji je do systému a získáme více taktiky. Ale znovu upozorňuji, že na tohle Styx neklade hlavní důraz.