Styx 2.0

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Styx 2.0

Re: Styx 2.0

od zrzavec » 24. 1. 2009, 13:22

Upraveno, díkec za upozornění :)

Re: Styx 2.0

od Markus » 23. 1. 2009, 16:04

První příspěvek pořád odkazuje na Styx 1.0, doporučuji aktualizovat. :wink:

EDIT: Tohle mě rozveselilo!
Naším prvořadým cílem bylo vytvořit co možná nejuniverzálnější a nejjednodušší plavidlový systém pro hru.
$lol$

Re: Styx 2.0

od zrzavec » 8. 1. 2009, 20:31

HOdil jsem na web novou verzi Styxu. Myslím, že je lepší než ta první. Alespoň mě se líbí více. Co myslíte?

zatím je jazykově hrozná - skoro celou jsem ji udělal za dnešek. Když najdete nějaké zádrhele, nebo nesrozumitelný text, šup sem s tím :)

Edit
Doplnil jsem dokument o obraných dovednostech, na který jsem zapoměl.

od zrzavec » 24. 11. 2008, 19:14

Paušální bonus by měl mít na něco, co se pokoušel dělat. U speciálek je jasné, že to budechtít vyloženě trénovat a snažit se o činnost, která má být specializací reprezentována.

U obecných to bude jednodušší - na první stupeň stačí trocha tréninku - pokus o něco podobného, teorie a podobně. čím vyšší stupně, tím vyšš ípraxi by mělo být potřeba :-)

od Naoki » 24. 11. 2008, 19:09

V tom případě nemám námitek (bude ale platit, že pro ziskání nové dovednosti musí se ji pokusit provést, nebo stačí když použije aspoň podobnou dovednost?)

od zrzavec » 24. 11. 2008, 18:56

Na druhé straně přibírat další hráče dané situaci nepomůže.
To máš pravdu. Nepochopil jsem tě špatně. Všichni se bavíme a to je hlavní - ono, kromě hraní je naše skupina pro nás významná i tím, že se nás schází obrovská skupina přátel a kamarádů.

K přibrání nového hráče mám důvod. Kdybys ho věděl, byl by jsi pro, na to tě znám :-)
Určitě, ale chce se ti zase s každým hráčem řešit postup?
Ano chce. Pokud budou hráči spolupracovat dosáhne se tím ještě větší provázanosti hry, rozvoje postavy a mé zainteresovanosti do kampaně jako takové. Protože ucítím, že i hráči mají zájem...a tedy se budu snažit o dobrou kampaň :-)

od Naoki » 24. 11. 2008, 18:22

Naoki: Styx jako takový nemá být vyloženě taktický. Navíc, v deseti hráčích to opravdu nelze...A myslíš, že někdo z družiny odejde aby udělal pohodlí ostatním? Osobně bych na to nevsázel
Jestli si z mého postu pochopil, že jsem pro vychození hráčů, tak si mě pochopil špatně. Na druhé straně přibírat další hráče dané situaci nepomůže.
Co nechat hodnotit pouze hráče hráči, zvýšit rozmezí na 1 - 4 body, ale cena nové dovednosti, speciálky a všeho by byla pouze jeden bod?
Vyzkoušíme, ohodnotíme.
Navíc, pokud by si hráč chtěl koupit novou dovednost, speciálku nebo zvýšit atribut, musel by to mít podložené hrou?
Určitě, ale chce se ti zase s každým hráčem řešit postup?

od zrzavec » 24. 11. 2008, 11:23

Mezi tímto a dosavadním rozdělováním EXPů není žádný rozdíl. Stejně si připíše stejný počet dovedností. Mě se víc líbí ten nynější.
Rozdíl mezi tím v podstatě není. Proto jsem to vymyslel. Ale je to mnohem jednodušší na vysvětlení i použití :-)

Pokud bych přidal malinko taktický prvek na souboje, bylo by to vhodnější. Ale je to jen takový nápad -)

od Kafe » 24. 11. 2008, 11:13

Navíc, pokud by si hráč chtěl koupit novou dovednost, speciálku nebo zvýšit atribut, musel by to mít podložené hrou?


No jasně, řešilo se to tak dříve, proč v tom nepokračovat.
Co nechat hodnotit pouze hráče hráči, zvýšit rozmezí na 1 - 4 body, ale cena nové dovednosti, speciálky a všeho by byla pouze jeden bod?


Mezi tímto a dosavadním rozdělováním EXPů není žádný rozdíl. Stejně si připíše stejný počet dovedností. Mě se víc líbí ten nynější.

Ale kladení důrazu na zvýšení nějaké dovednosti ze hry je dobré.

od zrzavec » 24. 11. 2008, 08:01

Přicházím s návrhem, jak udělat Styx trošku taktičtější. I když ve finále opravdu není cílem Styxu být vyloženě taktickým systémem. Styx by měl podporovat svobodnou tvorbu postavy, její ozvoj a hraný příběh.

Nicméně. Trocha taktičnosti:

Lepší používání dovedností. Tj, změna pohledu na speciální dovednosti - bonus +3 by mohl zůstat, ale klidně by se dali zavést vyloženě speciální akce, které budou proveditelné jen díky speciální dovednosti.

Tohle promyslím - nově bych rád zapracoval koncept obranných a útočných akcí - leckterá postava si bere různé obrany a systém je zatím nijak neřeší. Takže tohle změním - což přidá na taktice.

Přicházím s dalším návrhem na malinkou změnu pravidel:

Jedná se o zkušenosti. Co nechat hodnotit pouze hráče hráči, zvýšit rozmezí na 1 - 4 body, ale cena nové dovednosti, speciálky a všeho by byla pouze jeden bod? Navíc, pokud by si hráč chtěl koupit novou dovednost, speciálku nebo zvýšit atribut, musel by to mít podložené hrou?

Příklad:
Budu chtít zvýšit Chytrost, ale celý příběh jsem nemyslel, jen rubal, hledal a ukecával tak prostě nebudu moci.

Příklad:
během boje se mi podaří useknout ruku protivníkovi. tak si po herním sezení dám speciálku sekání rukou...

Naoki: Styx jako takový nemá být vyloženě taktický. Navíc, v deseti hráčích to opravdu nelze...A myslíš, že někdo z družiny odejde aby udělal pohodlí ostatním? Osobně bych na to nevsázel :-D

Zamyslete se nad těmi zkušenostmi, já promyslím jak řešit obranné a útočné dovednosti. Zapracuji je do systému a získáme více taktiky. Ale znovu upozorňuji, že na tohle Styx neklade hlavní důraz.

od Naoki » 19. 11. 2008, 23:07

Tak po dlouhé době přicházím s další kritikou...

Styx mi příjde málo (až vůbec) taktické. Možná je to dané špatnými zkušenostma z velké družiny, kdy se taktika raději moc neřeší protože souboje by se staly nepřehledné a zdlouhavé (zkušenost z jiných systému), možná to ani nepatří do základního konceptu styxu, ale mě (a několika dalším hráčům) tohle celkem chybí...

od Naoki » 10. 11. 2008, 16:12

Já jsem pro :P

od zrzavec » 9. 11. 2008, 16:31

Další nutná úprava pravidel, která už byla dříve, ale nerozvážně jsem ji zrušil.

Předpoklady jedné postavy pro jeden hod nemohou překročit +15 /výjimka reprezentovaná situačním bonusem/ potvrzuje pravidlo.

Mějaké názory, ohlasy?

Pracuji na nové, textově upravené verzi Styx :)

od zrzavec » 27. 10. 2008, 11:22

+1

Ano, tohle se mi opravdu líbí.

od Naoki » 27. 10. 2008, 11:15

Ještě u těch dovedností:

Možná by nebylo od věci, kdyby DC závisel na tom, jak konkrétně se jmenuje dovednost.
Příklad: pokud by se zloděj snažil otevřit zámky dveří přes dovednost "zlodějina" (thievery z DnD4) mohl by mít DC např. 15, pokud by ale měl dovednost "otevirání zámků dveří" pak bych se nebál dát DC 9.

Co vy na to?

Nahoru