od Sosacek » 1. 1. 2013, 14:30
Fritzs píše:Sosacek: Mě šlo o to, že začínající Shadowrunner podle 4té edice může mít upgrady odpovídající 6+ refreshům. Vylepšování ware je mi volné, obešel bych se bez něj.
No to nemuze, protoze tolik upgradu tu nemam
(ok, troll se vsema upgradama by se nevesel)
Priznam se, ze mi reflexy I, reflexy II, a reflexy III nepripadaji moc dulezite. Mel jsem tohle procitnuti kdyz jsem pred nekolika lety hra Mass Effect, scifi hru kde zacnete jako clen elitni jednotky, a nekdo tam (uplne bezduvodne) nacpal dndkismus/wowkismus ve stylu "a mas utocnou pusku +1 az utocnou pusku +10 a padaji ti z nepratel porad". WTF?
Pieta: s tim krytem bych se toho nebal, protoze je to aspekt, takze za nej dostanes bonus jenom poprve, a pozdeji to stoji FP, takze te to sice muze zachranit, ale nepocitej s tim, ze to potrva dlouho.
...
Dalsi napady:
- nevim jestli tu bych nemel pyramidu rozsirit. Takhle ma postava 10 dovednosti, ale tri z nich jsou ty zakladni obrany, ktere by mel mit kazdy (react, resist, endure, tady rychlost, telo, vule), a dalsi dve jsou veci ktere by mel umet kazdy shadowrunner, vnimani a nenapadnost. Pak ma postava jen 5 dovednosti na seberealizaci, a z povahy pyramidy plyne, ze v aspon pulce z nich nebude postava moc dobra. Tahle vec se mi moc nelibi.
Kdyz ji pridam dalsi patro, tak sice pridam pet skillu, ale ty budou o 4 horsi nez to v cem je postava nejlepsi, a jako takove nebudou prilis uzitecne (nezapomenme, ze ve Fate jdou hody i dolu, takze dovednost 3 znamena ze obvykle hodim 3, ne ze 3 je pekne minimum od ktereho se odpichuji). Muzu ji ale rozsirit do strany, neboli pridat patro a uriznout vrsek. To by vypadalo nejak takhle:
4: skill, skill
3: skill, skill, skill
2: skill, skill, skill, skill
1: skill, skill, skill, skill, skill
To dava vic prostoru na seberealizaci (v zakladu se mi ta pyramida libi, shadowrunneri maji, navzdory tomu ze jde o skill system, docela silne rozdelena "povolani" a kazdy by mel mit specialitu), aniz by postava nutne musela byt spatna v nejakych vecech.
Nechcete si nekdo zkusit vytvorit postavu?
Jinak je fakt, ze v tomhle pripade by taky nenapadnost a vnimani byly mnohem mene duelzite nez v originalni hre.
EDIT: jo, a chtel bych taky nejakym zpusobem pritlacit na freeform skilly, ktere jsou samozrejme mozne a ocekavane, jako nahrada knowldge skillu, i proto ze jsou awesome. Umi vase postava varit? Hrat na kytaru? Atd. Pokud uz nevite co za skilly poridit, pridejte tyhle a napiste je kurzivou. Nemusite s nimi hazet, ale dodaji zajimavy charakter vasi postave.
[quote="Fritzs"][b]Sosacek:[/b] Mě šlo o to, že začínající Shadowrunner podle 4té edice může mít upgrady odpovídající 6+ refreshům. Vylepšování ware je mi volné, obešel bych se bez něj.[/quote]
No to nemuze, protoze tolik upgradu tu nemam $D (ok, troll se vsema upgradama by se nevesel)
Priznam se, ze mi reflexy I, reflexy II, a reflexy III nepripadaji moc dulezite. Mel jsem tohle procitnuti kdyz jsem pred nekolika lety hra Mass Effect, scifi hru kde zacnete jako clen elitni jednotky, a nekdo tam (uplne bezduvodne) nacpal dndkismus/wowkismus ve stylu "a mas utocnou pusku +1 az utocnou pusku +10 a padaji ti z nepratel porad". WTF?
Pieta: s tim krytem bych se toho nebal, protoze je to aspekt, takze za nej dostanes bonus jenom poprve, a pozdeji to stoji FP, takze te to sice muze zachranit, ale nepocitej s tim, ze to potrva dlouho.
...
Dalsi napady:
- nevim jestli tu bych nemel pyramidu rozsirit. Takhle ma postava 10 dovednosti, ale tri z nich jsou ty zakladni obrany, ktere by mel mit kazdy (react, resist, endure, tady rychlost, telo, vule), a dalsi dve jsou veci ktere by mel umet kazdy shadowrunner, vnimani a nenapadnost. Pak ma postava jen 5 dovednosti na seberealizaci, a z povahy pyramidy plyne, ze v aspon pulce z nich nebude postava moc dobra. Tahle vec se mi moc nelibi.
Kdyz ji pridam dalsi patro, tak sice pridam pet skillu, ale ty budou o 4 horsi nez to v cem je postava nejlepsi, a jako takove nebudou prilis uzitecne (nezapomenme, ze ve Fate jdou hody i dolu, takze dovednost 3 znamena ze obvykle hodim 3, ne ze 3 je pekne minimum od ktereho se odpichuji). Muzu ji ale rozsirit do strany, neboli pridat patro a uriznout vrsek. To by vypadalo nejak takhle:
4: skill, skill
3: skill, skill, skill
2: skill, skill, skill, skill
1: skill, skill, skill, skill, skill
To dava vic prostoru na seberealizaci (v zakladu se mi ta pyramida libi, shadowrunneri maji, navzdory tomu ze jde o skill system, docela silne rozdelena "povolani" a kazdy by mel mit specialitu), aniz by postava nutne musela byt spatna v nejakych vecech.
Nechcete si nekdo zkusit vytvorit postavu? 8)
Jinak je fakt, ze v tomhle pripade by taky nenapadnost a vnimani byly mnohem mene duelzite nez v originalni hre.
EDIT: jo, a chtel bych taky nejakym zpusobem pritlacit na freeform skilly, ktere jsou samozrejme mozne a ocekavane, jako nahrada knowldge skillu, i proto ze jsou awesome. Umi vase postava varit? Hrat na kytaru? Atd. Pokud uz nevite co za skilly poridit, pridejte tyhle a napiste je kurzivou. Nemusite s nimi hazet, ale dodaji zajimavy charakter vasi postave.