[2e] pocet hracu a delka sezeni?

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [2e] pocet hracu a delka sezeni?

od Quentin » 11. 4. 2008, 08:38

malinko mi zacina vychazet

pocet hracu (vyjimaje DM) = pocet hodin

od Joe » 15. 11. 2007, 09:10

Antharon píše: mozno napisem aj nejaky zaznam :P
Nie že možno! :>;o) Určite!
Najlepšie by bolo, ak by si aj uviedol niečo z mechaník, teda ako ste používali aspekty/schopnosti a hlavne dodať postavy.

od Antharon » 15. 11. 2007, 02:05

mno, tak musim sa pochvalit, prve sedenie mame za sebou, stalo nas to sice hodne sil, ale stihli sme za ten cas celu jednu "poviedku"

bolo to podla jedneho hororu (taky horor s catherine zeta-jones, o strasidelnom dome, je podla neho spravene scary movie2), akurat, ze trosicku viac psychadelicke, a aj ked sa to kvoli postavam zvrhavalo casto do humoru, som celkom spokojny... aby som to upresnil, postavy boli: schizofrenicky alkoholik s tazkym detstvom adoptovany vplyvnou rodinou, zidovsky financnik, ktory nenavidi zidov, seba a trpi stavmi uzkosti a nakoniec mexicky emigrant, ktory trpel paranojou, ze po nom ide mexicka tajna policia.

tento dom bol ovladany dusou hodnostara SS, ktory tam veznil duse mucenych zidovskych deti a svojej 12-rocnej manzelky

skratka ideal.......
mozno napisem aj nejaky zaznam :P

od Bifi » 13. 11. 2007, 09:39

Antharon píše:tak urobil som nieco rychle s minimom magie, bez moznosti pokracovania, cize do takych dvoch sedeni sa snad zmestim, nechce sa vam spravit nam vo stvrtok vecer odborny dozor?
No myslím, že aj hej.

od Tafif » 12. 11. 2007, 19:56

Peekay: Ale jistě, diváci mají vstupné poměrně levné... To víš, žádná komedie není zadarmo.

No, Vlasák vždy naplánoval hru na takové tři hodiny a pravdou je, že déle jak šest hodin se potom nikdy nehrálo. Holt rychlost hráčů...

Se soubojem je hlavní problém při první hře, než všichni pochopí, jak se to vlastně hraje. Ale zkrácení souboje na čtyři políčka je myslím velice účelné.

od Peekay » 12. 11. 2007, 19:42

Antharon píše:nechce sa vam spravit nam vo stvrtok vecer odborny dozor?
Ooooh! Mozem aj ja? Nie som sice autorita na FATE, ale... rad sa pozeram :oops:

od Antharon » 12. 11. 2007, 19:26

tak urobil som nieco rychle s minimom magie, bez moznosti pokracovania, cize do takych dvoch sedeni sa snad zmestim, nechce sa vam spravit nam vo stvrtok vecer odborny dozor?

od Markus » 12. 11. 2007, 17:20

Se soubojem má Sosáček pravdu. Souboje ve Fate dokáží být pekelně dlouhé, klidně půl hodiny (což je v porovnání s ADnD pořád nic, ale...). Minulý týden jsem to zažil v praxi - hráli jsme velkou bitvu, celkem čtyři postav (tj. čtyři oddělené minisouboje), celkem asi dvě hodiny. Než člověk proškrtá všechna políčka až k "vyřazen", dost dlouho to trvá, kord s neustálým používáním aspektů, bodů osudu, atd. (prodlužují to).

Nicméně dlouhý boj ve Fate mi osobně přijde o hodně "kvalitnější" než dlouhý boj např. v ADnD(*). Zatímco v ADnD trávíš tu dlouhou dobu počítáním čísel, THAC0, postihů, bonusů a čekáním, než na tebe dojde řada, ve Fate během vteřinky hodíš a tu dlouhou dobu strávíš popisováním (a používáním + popisováním aspektů). Mechanické řeči je tam dost málo... vlastně se to hodně podobalo třeba Wushu $D

Družiny skoupé na popisy mohou mít souboje odehrané fakt rychle. Nicméně pro účely naší hry jsem osekal tabulky zranění ze 7 políček jen na 4, aby to bylo rychlejší.

--

Jak říkal Bifi, hraní ve Fate je obecně svižnější, protože nemůžeš zabíjet čas řešením takových věcí jako počítání postihů, bonusů, hledáním pravidel, případně nakupováním vybavení, počítáním zlaťáků, čtením a memorizováním kouzel, atd... Tyhle činnosti (které nám v klasickém DrD / ADnD vždycky braly dost času) Fate prostě neumožňuje, takže musíš řešit... ehm... příběhovější věci.

A za jak dlouho se dá stihnout jednorázové dobrodužství? To záleží, jak sis ho připravil $D Pod čtyři hodiny čistého hraní (tj. bez přípravy postav, atd.) bych nešel, ale od čtyř hodin dále to jde.





----
* Omlouvám se za neustálé přirovnání k ADnD, ale snažím se mluvit jen o hrách, které jsem sám hrál. Není to myšleno zle, ADnD mám moc rád.

od Sosacek » 12. 11. 2007, 14:08

Uspet o pet nad souperem nemas sanci, pokud mate podobnou dovednost. Leda bys hodin ++++ on ---- a on nemel moznost skrtnout si aspekt a hodit si znovu, zadne body osudu a tak.

Obvykle vyhrajes nanejvys o tri, a ten souboj v podstate skonci az jednomu z vas dojdou body osudu a aspekty (nebo se rozhodne je nepouzivat), pokud nebude jeden mit extremni stesti a zaroven ten druhy extremni smulu.

od Joe » 12. 11. 2007, 14:01

V podstate ide o mieru úspechu pri boji - teda ak máš dvakrát za sebou úspech o 5 alebo 6 nad súperom, má dve ťažké zranenia a ďalšie ťažké zranenie neprežije (upadne do bezvedomia) a podobne.

Zbrane a zbroj väčšinou pridávajú k hodu bonusy podľa svojej sily a podobne, takže môžeš ľahšie spôsobiť vážnejšie zranenia.

od Sosacek » 12. 11. 2007, 13:40

tech policek je sedm, a dela to dost dlouhe souboje. teda, ne dlouhe v tom smyslu ze bys stravil pul hry zbytecnou administrativou (ala dnd), ale ze se budete prohanet sem tam. dokonale to simuluje filmy ala "tri musketyri" a tak, ale u prestrelek bych si tim nebyl jisty.

od Joe » 12. 11. 2007, 11:52

Antharon píše:ono, mne ten subojovy system pride nejak tak, ze padne vystrel, a bud ta niekam postrelia, alebo si vyradeny :P
popripade ti menej kvalitni netrafia :P
Zalezi ci hras fakt smrtelne (jeden vystrel a si out) alebo na zaznamnik zraneni (je tam asi 10 policok a postupne ich odskrtavas).

od Antharon » 12. 11. 2007, 11:44

ono, mne ten subojovy system pride nejak tak, ze padne vystrel, a bud ta niekam postrelia, alebo si vyradeny :P
popripade ti menej kvalitni netrafia :P

od Joe » 12. 11. 2007, 09:02

Jo jo, vo FATE vyriešiš boj omnoho rýchlejšie, keďže nemusíš hádzať všelijaké útočné/obranné hody, k tomu prípadne ešte na použitie mágie, nemusíš robiť také dôkladné "účtovníctvo" s denníkom postavy a väčšinu boja (okrem zásadných hodov a ich počtu podľa použitého spôsobu riešenia celého konfliktu/scény/výmeny - čiže 1 / ~3 / ~10 - berte veľmi orientačne) odrozprávajú hráči a Pán hry.

od Bifi » 11. 11. 2007, 18:03

Vo FATE sa toho za jedno sedenie obvykle udeje až niekoľkonásobne viac, než pri klasickejšom combat-heavy RPG. Dodnes som nezabudol, ako sme vo FATE (prostredie Warhammer) odohrali hru, ktorá mala fíling epickej kampane, a (ak pominiem zo desať poviedok, ktoré v jej priebehu ako súčasť hry boli hráčmi napísané) trvala reálne len tri hracie sedenia.

Nahoru