Světy pro Fate (HotB, SotC, ...)

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Světy pro Fate (HotB, SotC, ...)

od jonka » 25. 3. 2008, 16:15

HotB

John Wick dal před pár dny k dispozici "prohlídkovou" verzi pravidel Houses of the Blooded, pokud máte zájem můžete se na ni podívat stáhnutím zde: Houses of the Blooded - Chapbook

od Izarias » 29. 11. 2007, 18:22

Ve fázi testování se teď tuším nalézá také Dresden Files. Je to pravidlová adaptace na knihy stejného jména. Hodně se to podobá world of darkness od White Wolfů ve smyslu nadpřirozeného světa, který je pouhým smrtelníkům utajen. Střet bytostí z NeverNever a lidských bytostí...

od Joe » 27. 11. 2007, 13:58

Update

Starblazer Adventures (sci-fi opera vo FATE 3.0, vytvorená na základe anglických DC komixov) je vo fáze playtestingu (ktorého sa zúčastňujem aj ja, síce nie ako priamy hráč, ale čítam jednotlivé kapitoly a dávám späť svoje pripomienky k textu, pravidlám a ostatným veciam), prvé vydanie sa plánuje na prelome rokov (Pre-Release v obmedzenom náklade), oficiálne vydanie v Marci (Březnu) budúceho roka.

od Joe » 3. 8. 2007, 19:32

Doplním malú odbočku - pripravuje sa aj Starblazer (pre Fate 3) - Sci-fi Opera (pre nás fanúšikov tohoto žánru).

Teším sa, teším! 8)

od jonka » 30. 7. 2007, 22:42

Markus: takhle to celé začlo. Je to jako motivace udělat hru, kde by věci, které jinde nehrají větší roli než color měly podstatný vliv, třeba barva oblečení...
HotB asi (určitě) nebude "klasický fantasy" setting..
Fritz píše:To je demonstrace správného RP v DnD
jj : )

od Fritzs » 30. 7. 2007, 21:02

Markus: To je demonstrace správného RP v DnD $D

Ale Fighter se mě jako postava líbí... byl by použitelnej jako dobrý NPC (PC :-)= ) v N.O.S.u... takovej "muž" bez jakýchkoliv vlastností je strašně kchůl mutant!

od Markus » 30. 7. 2007, 18:59

Moment, jestli House of the Blooded je antlantská civilizace... pak čeho se týká ten DnD výjev v prvním příspěvku?

od jonka » 30. 7. 2007, 11:43

John Wick před nějakou dobou oznámil, že House of the Blooded by mělo vyjít v podobné podobě jako Spirit of the Century, tzn pravidla by byla zdarma pod open licencí a lehce upravená pravidla + fluff (život Ven-ů) by se prodával. Teda snad jsem to dobře pochopil.

O čem je HotB? V zásadě největší inspirací je atlantická civilizace. Podobně jako v Legends of Five Rings hrajete za jednotlivé klany soupeřící o císařský trůn v HotB hrajete za domy/rody soupeřící o pozici v senátu. Setting má ještě další klíčové prvky jako je pomsta, intriky, specifická ekonomika nezaložená na penězích ale na postavení a povinnostech.. atd.
Předběžné datum uvedení je listopad/november tohoto roku.

Světy pro Fate (HotB, SotC, ...)

od jonka » 23. 5. 2007, 20:54

Bifi píše:John Wick pripravuje vo FATE fantasy hru Houses of the Blooded a zatiaľ dáva všelikeré interesantnosti na svoj blog: http://wickedthought.livejournal.com/612127.html
Dneska jsem se na to koukal (probehl) a vypada to dobre. Funy je puvodni myslenka settingu udelat to jako inverzi k DnD. Zabavne a to co me oslovilo (podobny zazitek) bylo hlavne tohle:
I've played a lot of D&D. Probably more than I should have. I took a long, cold, objective look at it, found the things I thought were missing, and went at it.

...

I played in a weekend of RPGA events with a character named "Fighter." (Pronounced "Fite-Or.") Fighter was a Thief. (Not a rogue. I hate rogues.) Fighter's gender was "thon." An old White Wolf April Fool's Day joke. Fighter spoke in third person (like Cerebus and The Rock) so I never had to refer to Fighter's gender at all. And whenever we encountered anything that was threatening, Fighter killed it and took its stuff.

I played in a whole series of RPGA events this way. Not once did anyone say anything about my character's oddities or behavior... because they were never an issue. Not once. Fighter was a nameless, sexless killing machine with no past, no friends, no family, no history. And Fighter thrived.

...

The money we acquired had nothing at all to do with the economy. In fact, the world had no economy. Just piles and piles and piles of gold. And it seemed we had all of it. As soon as Fighter acquired enough gold to buy a castle (by the end of one weekend of gaming), I said, "Fighter retires." The rest of the group looked at me strangely. "Fighter takes Fighter's gold, buys land, builds a castle around some farms, and declares himself King of Fighterland."

There was no system in place to handle this choice. The other players just looked at me strangely. But I had enough gold to last the rest of my life and no real need to put myself in physical danger ever again. Fighter retired to the Bahamas and was never seen again.
Uz je tamtoho materialu vic, tak to stoji za shlednuti.

Nahoru