od Jerson » 7. 11. 2018, 00:24
Základní myšlenka byla, že je to malý roztomilý critter, který nic nedělá. Jen jejich počty se chovají, jako kdyby měly špatně nastavené znaménko u celkového množství ve hře - záporné místo kladného. Takže když nulíčka zabiješ nebo jinak odstraníš z aktuální scény s postavami, odečte se jeden z celkového počtu, a protože se počítají záporně, tak tam najednou jsou dva. Přidat je nějakým sčítáním nebo jinou matematickou operací není jak - stejně jako si nemůžeš z ničeho přidat třeba meč nebo psa. A sami o sobě se nerozmnožují, tak jako se v hrách sami od sebe nerozmnožují psi nebo meče.
To hromadné umírání bylo odvozeno z toho, že to jsou živí tvorové, kteří nemůžou přežívat pod hromadou těl svých druhů, takže umírají, tím se dál odečítají ze hry, a tím přibývají (v té hromadě, nebo prostě na scéně).
Řešení si úplně nepamatuju, už je to přeci jen patnáct let, jen si matně vzpomínám na nějaké činnosti s absolutní hodnotou. A podobnost jejich názvu s nulou je spíše shoda náhod, v prvé řadě šlo o název, který bude evokovat roztomilost, aniž by bylo třeba nějakého popisu (protože v naší hře je nikdo nikdy konkrétně nepopsal).
Základní myšlenka byla, že je to malý roztomilý critter, který nic nedělá. Jen jejich počty se chovají, jako kdyby měly špatně nastavené znaménko u celkového množství ve hře - záporné místo kladného. Takže když nulíčka zabiješ nebo jinak odstraníš z aktuální scény s postavami, odečte se jeden z celkového počtu, a protože se počítají záporně, tak tam najednou jsou dva. Přidat je nějakým sčítáním nebo jinou matematickou operací není jak - stejně jako si nemůžeš z ničeho přidat třeba meč nebo psa. A sami o sobě se nerozmnožují, tak jako se v hrách sami od sebe nerozmnožují psi nebo meče.
To hromadné umírání bylo odvozeno z toho, že to jsou živí tvorové, kteří nemůžou přežívat pod hromadou těl svých druhů, takže umírají, tím se dál odečítají ze hry, a tím přibývají (v té hromadě, nebo prostě na scéně).
Řešení si úplně nepamatuju, už je to přeci jen patnáct let, jen si matně vzpomínám na nějaké činnosti s absolutní hodnotou. A podobnost jejich názvu s nulou je spíše shoda náhod, v prvé řadě šlo o název, který bude evokovat roztomilost, aniž by bylo třeba nějakého popisu (protože v naší hře je nikdo nikdy konkrétně nepopsal).