od Black Adder » 28. 10. 2018, 23:07
začnu střelbou:
Schopnost trefit, ale nazvěte si to jak chcete - nějakej hod, nemá to vazbu na sílu ani obratnost, což skutečná střelba taky nemá. Vidí-li mne cíl, může se pokusit uhnout (jsme hrdinové, ne) - hod na tu obratnost -> nepovede se - zásah. Síla zbraně (u luku možná i +síla střelce) - odolnost cíle (odolnost + zbroj)= zranění.
Určitě by se hodily různé lokace - zásah do hlavy je skoro jistá smrt, do ruky - upustí zbraň, apod.
Schopnost boje zblízka - nějakej hod, určitě to nemá vazbu na sílu, možná na obratnost, ale já osobně jsem proti. Cíl může vykrývat (hod na schopnost boje), bonusy dle štítu, zbraně. Nebo uhnout úderu - hod na obratnost (čím těžší zbroj tím hůře). Cíl je zasažen - (síla útočníka + síla zbraně) - (odolnost cíle + zbroj) = zranění. Opět lokace.
Tenhle systém vám vyhodí skvělé elfí šermíře v lehkých zbrojích, kteří porazili tisíce nepřátel či naopak obr orky, které musíte opravdu trefit do krku, jinak ho v podstatě ani nepropíchnete.
Rytíř v těžké zbroji bude těžko zranitelný, ale relativně snadno zasažitelný. A ten elfí šermíř padne po první ráně, jen ho trefit.
základní taktiky:
jednoduchý úder - padne-li dobře bonus ke zranění
rychlý útok - čím lépe padne tím více zásahů
obraný postoj - + k obraně, - k útoku
útočný postoj - naopak
obrana - neútočím, ++ k obraně
finta - protivník se nemůže bránit
vyražení zbraně - co dodat
omráčení - jasný ne
zatlačení/poražení - čím lépe padne tím dále ho zatlačím/dám navíc damage
opuštění souboje - nepadne-li protivník dá auto hit
Je to výcuc z několika systémů. Když tomu dáte nějaký jednoduchý vyhodnocování úspěchů, bude to i velice rychlý.
začnu střelbou:
Schopnost trefit, ale nazvěte si to jak chcete - nějakej hod, nemá to vazbu na sílu ani obratnost, což skutečná střelba taky nemá. Vidí-li mne cíl, může se pokusit uhnout (jsme hrdinové, ne) - hod na tu obratnost -> nepovede se - zásah. Síla zbraně (u luku možná i +síla střelce) - odolnost cíle (odolnost + zbroj)= zranění.
Určitě by se hodily různé lokace - zásah do hlavy je skoro jistá smrt, do ruky - upustí zbraň, apod.
Schopnost boje zblízka - nějakej hod, určitě to nemá vazbu na sílu, možná na obratnost, ale já osobně jsem proti. Cíl může vykrývat (hod na schopnost boje), bonusy dle štítu, zbraně. Nebo uhnout úderu - hod na obratnost (čím těžší zbroj tím hůře). Cíl je zasažen - (síla útočníka + síla zbraně) - (odolnost cíle + zbroj) = zranění. Opět lokace.
Tenhle systém vám vyhodí skvělé elfí šermíře v lehkých zbrojích, kteří porazili tisíce nepřátel či naopak obr orky, které musíte opravdu trefit do krku, jinak ho v podstatě ani nepropíchnete.
Rytíř v těžké zbroji bude těžko zranitelný, ale relativně snadno zasažitelný. A ten elfí šermíř padne po první ráně, jen ho trefit.
základní taktiky:
jednoduchý úder - padne-li dobře bonus ke zranění
rychlý útok - čím lépe padne tím více zásahů
obraný postoj - + k obraně, - k útoku
útočný postoj - naopak
obrana - neútočím, ++ k obraně
finta - protivník se nemůže bránit
vyražení zbraně - co dodat
omráčení - jasný ne
zatlačení/poražení - čím lépe padne tím dále ho zatlačím/dám navíc damage
opuštění souboje - nepadne-li protivník dá auto hit
Je to výcuc z několika systémů. Když tomu dáte nějaký jednoduchý vyhodnocování úspěchů, bude to i velice rychlý.