[Blog] 2k6 goblinů

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [Blog] 2k6 goblinů

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Markus » 13. 3. 2020, 21:03

Oddělil jsem rozjetou diskuzi o Trossu.

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Quentin » 14. 1. 2020, 13:00

Klidně sem :)

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od York » 14. 1. 2020, 12:33

Quentine, chceš poznámky a dotazy k Trossu sem, do novýho tématu, nebo vůbec?

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Bifi » 9. 1. 2020, 14:58

Fajne, Quentine, pekne!

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Quentin » 8. 1. 2020, 15:23

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Markus » 8. 1. 2020, 13:55

Chtěl bych si to pustit jako podcast na iPhonu, protože se mi to nechce poslouchat na počítači, ale nejsi uvedený mezi podcasty. Je to moc velká práce to tam přidat? Nechci tě zbytečně zatěžovat, ale jestli je to pro tebe klikání na pár minut, tak bych to ocenil. :)

Viz třeba tady

https://help.podbean.com/support/soluti ... -to-itunes

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Quentin » 8. 1. 2020, 11:44

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Quentin » 13. 7. 2019, 22:55

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Bifi » 2. 5. 2019, 12:15

Jáj, ja že to je prezývka pirátov alebo názov encounteru. Face Palm.

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Log 1=0 » 29. 4. 2019, 19:58

Tučně vedle čísel tabulky.

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Bifi » 29. 4. 2019, 19:50

A mená lodí sú kde?
Inak - super...

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Quentin » 25. 3. 2019, 23:45

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Quentin » 13. 3. 2019, 09:31

Ecthelion píše:
12. 3. 2019, 17:16
:arrow? Skvělá věc, na kterou se při tvorbě zapomíná a nemělo by se jsou příbuzní/rodina. Pokud je družina plná sirotků bez jakýchkoli příbuzných a přátel, tak je dost těžké donutit je, aby se o něco zajímali, protože nemají k ničemu pořádný vztah... je těžší házet na ně zápletky a háčky. Ty postavy jsou prostě o dost plošší.
Tohle jsem myslel tím, že má být postasva ukotvená ve světě, respektive přinést si sebou materiál pro vypravěče. Jen jsme se v příkladech hrozně věnovali cechům a organizacím :)

:arrow? Nemám rád přesvědčení. $D Deformuje postavy na karikatury. V Drakkaru 48 jsem k tomu házel i článek, kdyby někdo chtěl nakouknout. Je tam i možnost, jak použít alignment (což není ta samá věc jako přesvědčení).
Nemyslel jsem přesvědčení jako "Lawful good," ale třeba "Bohatí si své zlato nezaslouží," nebo "Dokud bude žít Král pod horou, tak skřeti nikdy nepřestanou."

Karotka píše:
13. 3. 2019, 07:07
Taky je super, když se pak vztahy mezi postavama (hráčskýma nebo k NPC) nějak vyvíjí.
Jop.
Věnovali jsme se jen tvorbě postavy, tak nám šlo o to, aby tam vůbec nějaké vztahy byly :)

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Karotka » 13. 3. 2019, 07:07

Taky je super, když se pak vztahy mezi postavama (hráčskýma nebo k NPC) nějak vyvíjí.
AŤ už pomalu: týpek kterýmu se moc nevěří získává důvěru, týpka s nějakou divností ostatní začínají chápat,...
Nebo skokově: ten kokot, co všechny okrádá se pak v nějaké opravdu kritické situaci zachová jako férák a pravej hrdina a zachrání někomu život nebo toho pro někoho hodně obětuje. A pak se na něj ostatní začnou dívat jinak.
Nebo jeden milenec nebo bratr zradí druhého. A tak.

Re: [Blog] 2k6 goblinů

od Ecthelion » 12. 3. 2019, 17:16

Já jsem vzorný, už mám doposloucháno. $D
Za mě moc pěkné, zmínili jste spoustu dobrých bodů, zkusím téma rozšířit o dvě krátké poznámky:

:arrow? Skvělá věc, na kterou se při tvorbě zapomíná a nemělo by se jsou příbuzní/rodina. Pokud je družina plná sirotků bez jakýchkoli příbuzných a přátel, tak je dost těžké donutit je, aby se o něco zajímali, protože nemají k ničemu pořádný vztah... je těžší házet na ně zápletky a háčky. Ty postavy jsou prostě o dost plošší.

Pokud jedna postava pochází z kupecké rodiny dole z Elste, kde na několika kogách převáží sůl z Půlnoční země... další má sestru v hlavním městě a čtyři malé neteře, kterým posílá peníze, aby vyžili a píše jí dopisy alespoň jednou týdně... otec dalšího je vanatrijský diplomat a rodina se stěhovala co chvíli na nová diplomatická umístění... a posledního našel jako batole šaman orckého kmene, který ho vychoval jako vlastního a poté, co jen nožem zabil vlka se sám stal členem kmene, než odešel zjistit, jak žijí lidé... cítíte sami ten rozdíl? Postavy to nějakým způsobem dál definovalo, prohloubilo a pro takové postavy je pak ale hrozně snadné nahodit zajímavé zápletky (z hlediska Vypravěče jim komplikovat život). Protože zatímco dřív jim mohlo být u zadku, že na hlavní město táhne vanatrijská armáda posílená a kmeny divokých orků... tak najednou to znamená, že obchodní stezky do Elste jsou přerušeny (a postava neví, jak to vypadá s jeho rodinou, která může přijít kvůli válce na buben), znamená to taky, že rodina sestry další z postav je ohrožena a uvízne v obleženém městě, znamená to, že na Vanatrijce se všichni dívají jako na nepřítele a znamená to, že kmen poslední z postav může být v útočícím vojsku spolu s jeho adoptivním otcem. Přibuzní a rodina jsou takové špendlíky, které postavu víc připnou k settingu. :wink:

:arrow? Nemám rád přesvědčení. $D Deformuje postavy na karikatury. V Drakkaru 48 jsem k tomu házel i článek, kdyby někdo chtěl nakouknout. Je tam i možnost, jak použít alignment (což není ta samá věc jako přesvědčení).

Nahoru