Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od skaven » 6. 8. 2018, 00:50

Zdravím a pozdravuji. Vytvořil jsem fantasy RPG pro děti. Jmenuje se Arkánum a k mání je na skaven.cz/arkanum. Zatím jsme ve fázi testování, ale dětí mám fůru, takže se tomu asi teď pár let budeme věnovat. Budu rád za jakoukoli zpětnou vazbu!

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od kubicak » 17. 7. 2018, 22:19

čiarka u útoku? Mali by tam mať 0 - to by znamenalo, že nemôžu daným spôsobom útočiť. Napríklad mystik nemôže útočiť zblízka (síce viem, že na to niekto povie, že je to hlúposť, no deťom to vôbec nevadí) . Idem sa pozrieť, kde sa stala chyba a je tam len čiarka.
Ostatné veci, čo si napísal už riešim. Musím vymyslieť, ako to bude s rytierom a jeho útekom z boja. Napríklad, by mohol z boja odísť, až keď ujdú ostatní (lenže či by to pre deti nebolo komplikované). Alebo zruším rytierovu nemožnosť úteku.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od Paul » 17. 7. 2018, 15:06

Jo a ještě:

Když má povolání čárku u útoku, znamená to, že nemůže bojovat?

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od Paul » 15. 7. 2018, 18:41

Tak, za mě:

1) To s tím nasměrváním na předem připravený příběh mě překvapilo, na strranu druhou já s dětmi RPG nehrál a nevím, jak to vypadá, a nejsem cílovka.

2) Rytíř prý nemůže utéct z boje. Jak moc to je myšleno? Jakože nemůže vůbec opustit boj, nebo jen zbaběle prchnout a nechat tam kamarády?

3) Plete se ti tam tulák a bard.

4) Elf Khumar je dobrý nápad

5) Líbí se m tam ty aktivity s kreslením a podobně.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od kubicak » 13. 7. 2018, 20:24

Konečne som pochopil, ako to York myslel :) Ale najskôr tam nechám dve možnosti. Inak povedané - ak má protivník rovnaký alebo menší level než hráčska postava, hodí sa kockou. Ak padnú nízke čísla, protivníka zachváti hrôza a ujde. Ak padnú vysoké, začne boj.
Ak protivník ujde, hráč nemusí bojovať - vyhral
Ak protivník neujde - hráč musí bojovať a snažiť sa vyhrať boj.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od York » 12. 7. 2018, 22:13

Log 1=0 píše: 12. 7. 2018, 22:04A kubicak myslí, že ty další možnosti dají do hry zajímavou scénu.
V reakci na tohle:
kubicak píše: 12. 7. 2018, 20:24ibaže ak k boju dôjde tak je nakoniec hráč nútený hodiť kockou o 1x viac
Jsem nabídl možnost, tak udělat to samé a nemít tam hod navíc. Možná se to hodit bude, možná ne.

Maucta.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od Log 1=0 » 12. 7. 2018, 22:04

York píše: 12. 7. 2018, 21:55

Ano, ale když bude bojovat, tak se to pak vždycky rozpadne na další možnosti.
A kubicak myslí, že ty další možnosti dají do hry zajímavou scénu. A jako mi ten systém přijde trochu zbytečně combat-centrický, tak skrouhnutí na jeden hod je nejspíš až moc. Některá děcka mají rády násilí.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od York » 12. 7. 2018, 21:55

kubicak píše: 12. 7. 2018, 21:53 Tu ide o to, či k boju dôjde alebo nie. To znamená, či nepriateľ utečie, alebo začne bojovať - iba dve možnosti.
Ano, ale když bude bojovat, tak se to pak vždycky rozpadne na další možnosti. Však si ten hod, co jsme popsal, vyzkoušej:

Hodíš 3: Nepřítel utekl, nebojuje se.
hodíš 5: Nepřítel neutekl, bojuje se. A dařilo se ti, takže jsi vyhrál.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od kubicak » 12. 7. 2018, 21:53

Tu ide o to, či k boju dôjde alebo nie. To znamená, či nepriateľ utečie, alebo začne bojovať - iba dve možnosti.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od York » 12. 7. 2018, 20:24

kubicak píše: 12. 7. 2018, 07:53Ak majú rovnakú alebo menšiu úroveň, hráč hodí kockou. keď hodí 6,5,4 , potom nedôjde k boju. Nepriateľ sa zľakne a utečie. Hod 3,2,1 znamená, že k boju dôjde. Myslím, že to nie je zle myslené, ibaže ak k boju dôjde tak je nakoniec hráč nútený hodiť kockou o 1x viac (ten prvý hod na zistenie, či nepriateľ ujde alebo nie)
Dva hody můžeš sloučit do jednoho, např.:

1-2: porážka
3-4: nepřítel utekl
5-6: vítězství

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od kubicak » 12. 7. 2018, 19:57

To o tých krokoch mi ani nenapadlo! Budem to musieť vyriešiť. Uvažujem, že kroky vynechám, len či sa tým nepokazí celý bojový systém. Uff, mám nad čím rozmýšľať.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od Log 1=0 » 12. 7. 2018, 18:29

kubicak píše: 12. 7. 2018, 07:53 Zkoušels vyhodit gird? Nebo alespoň nechat zaútočit někoho, kdo přijde k nepříteli?


Pridal som nepriateľom úrovne. Ak majú rovnakú alebo menšiu úroveň, hráč hodí kockou. keď hodí 6,5,4 , potom nedôjde k boju. Nepriateľ sa zľakne a utečie. Hod 3,2,1 znamená, že k boju dôjde. Myslím, že to nie je zle myslené, ibaže ak k boju dôjde tak je nakoniec hráč nútený hodiť kockou o 1x viac (ten prvý hod na zistenie, či nepriateľ ujde alebo nie)
To sníží frekvenci bojů, což je OK, ale neřeší to, že boje jsou dlouhé a nudné.
A myslím si, že popojít o dva kroky k nepříteli a pak čekat, než odehrají všichni ostatní, je nudné. Ani mi nemusí být pět.

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od kubicak » 12. 7. 2018, 07:53

Zkoušels vyhodit gird? Nebo alespoň nechat zaútočit někoho, kdo přijde k nepříteli?


Pridal som nepriateľom úrovne. Ak majú rovnakú alebo menšiu úroveň, hráč hodí kockou. keď hodí 6,5,4 , potom nedôjde k boju. Nepriateľ sa zľakne a utečie. Hod 3,2,1 znamená, že k boju dôjde. Myslím, že to nie je zle myslené, ibaže ak k boju dôjde tak je nakoniec hráč nútený hodiť kockou o 1x viac (ten prvý hod na zistenie, či nepriateľ ujde alebo nie)

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od Log 1=0 » 12. 7. 2018, 00:08

v Parhfinderovi to nie je o nič kratšie
To mi nepřipadá jako dobré měřítko pro dětskou hru.
Neviem, ako to urobiť, aby to dobre a rýchlo fungovalo.
Zkoušels vyhodit gird? Nebo alespoň nechat zaútočit někoho, kdo přijde k nepříteli?

Re: Kniha čarovných dobrodružstiev (prac.názov)- RPG pre deti

od kubicak » 11. 7. 2018, 23:10

Ďakujem. Draka som vynechal. Čo sme hrali, ani raz sa nám ho nepodarilo poraziť a akosi sa mi nechcelo mu znížiť schopnosti. Predsa len, je to drak - nechcem ho degradovať na jaštericu :D Ale nebude problém vrátiť ho späť (a trocha ho upraviť). Vlk - určite ho pridám ako pomocníčka každej postave. Chcel som ho dať iba lovcovi ako bonus, aby som toto povolanie odlíšil od ostatných. Ale bonusov má viac než dosť.
Neviem, či upíra a ježibabu nenechám ako čisto záporné postavy. Deti sa rady boja - a nech sa majú čoho báť. Podobne je na tom aj kreslenie - hral som s deckami, čo vôbec nevedeli kresliť, no čmárali jedna radosť. A tá obezita :) - uff Mea maxima culpa!
Problém mám napr. s bojom. Zdá sa mi príliš zdĺhavý (Aj keď ani v DrD2 alebo v Parhfinderovi to nie je o nič kratšie - skôr naopak). Neviem, ako to urobiť, aby to dobre a rýchlo fungovalo. A bojím sa, že nemám dobre vyvážené povolania. Malým hráčom sa napr. vôbec nechce hrať za tuláka alebo mystika (a preto ich neviem otestovať)

Nahoru