[Drakkar] Domy Ravnburghu

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [Drakkar] Domy Ravnburghu

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Ecthelion » 20. 12. 2017, 12:51

Jojo, já to svoje PDF ještě mám, link zase nahodím... ale dneska už to bohužel nestihnu, moc se omlouvám. :oops:

EDIT: Jen bleskový fix - na té stránce ty jméne a příjmení jsou: jména a příjmení

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od crowen » 20. 12. 2017, 12:48

Z tej linky sa da dostat aj na zoznam priezvisk

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Hike » 20. 12. 2017, 12:44

No, tohle jsou jenom křestní jména, v tom pdf byla i příjmení (asi tak 10 stran A4).

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od crowen » 20. 12. 2017, 11:40

Inac tie mena sa daju nast v linke za nefungujucim odkazom na pdf = https://www.s-gabriel.org/names/christi ... names.html

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Vallun » 20. 12. 2017, 10:46

Hike - to mne napadlo taky...:)

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od crowen » 20. 12. 2017, 10:35

Presne na ten zoznam mien som myslel dnes rano, ze ho neviem najst

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Hike » 20. 12. 2017, 10:23

Přidal jsem svůj příspěvek, jsem otevřen návrhům na změny. Je to na poslední chvíli a ušité horkou jehlou, ale když už jsem to slíbil ...

Btw. v původním tématu (Společná tvorba města) zmizel z dropboxu soubor se jmény, zvažte reupload, je to užitečný zdroj jedotících prvků pro všechny popisy. Dík

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Hike » 20. 12. 2017, 10:19

Komenda řádu rytířů Modré růže

Popis místa a osob

Komenda je mohutná kamenná stavba, ale je viditelně zašlá a zanedbaná. Veřeje vstupních vrat jsou rozklížené a nenamazané panty skřípají s každým pohybem.
Ve vstupní hale sedí za masivním stolem starý shrbený muž, Thomas Every, majordomus.
Řád rytířů Modré růže je jen stínem své bývalé slávy. Tam, kde před padesáti lety, když byl řád založen byly desítky stoupenců, má dnes řád posledních dvanáct členů, nejpočetnější je právě ravnburghská komenda se čtyřmi rytíři Modré růže. Tam, kde před lety členové řádu byli zváni na významné dvory a mocní jim popřávali sluchu, dnes zůstává Edric Compton, tajemník ravnburghské komendy, s kontakty na knížecím dvoře. Tam, kde před půlstoletím stály přetékající truhlice zlata a dveře s movitými mecenáši se netrhly, se dnes na pracovním stole komtura Barholomewa Clarksona hromadí dlužní úpisy.
Jediné, co zůstalo neměnné, je Modrá růže z Levanty. Tajemná květina, která dala jméno celému řádu, již věky kvete v temnotě v podzemní svatyni ve sklepení komendy, kde ji střeží Marion Whiteová.

Co je Modrá růže zač? Jde o zosobnění mocné magie, která dokáže přinášet nesmrtelnost. Tajemnou formuli, která dokáže sílu živoucího artefaktu rozpoutat, ale nikdo z rytířů řádu nezná. Snad mudrc Astanor, který prý žije na bájné hoře Marakulo, v zemi Vycházejícího slunce, by ji měl znát.

Co se může stát?

Modrá růže zmizela a komtur je v bezvědomí
V osmiúhelníkové svatyni stojí kamenný piedestal a nádoba s Modrou růží je pryč. V kamenné stěně je provalená díra a vyhrabaný tunel ústí do kanalizace. Komtura Clarksona našli v jeho pracovně ležet v bezvědomí bez vnějších známek zranění. Marion Whiteová nutně potřebuje dokázat svou nevinu. Jako strážkyně svatyně si měla všimnout probíhajících výkopových prací za zdmi podzemní komnaty a jako milenka Clarksona měla přístup do jeho pokojů.

Tajemník má s řádem velké plány
Edric Compton intrikuje proti ostatním zbývajícím rytířům, má ambici stát se komturem a skrze své známosti pak zajistí přísun peněz a tedy i nové krve, aby jeho postavení v řádu mu přineslo významné místo i u dvora.
Teď shání kompromitující materiál na Clarksona, aby vrazil klín mezi nerozlučné přátele komtura a Everyho. A kdyby nebyla žádná špína, co se dá vyhrabat, určitě by pomohlo nějakou narafičit.

Majordomus umírá na úbytě
Zdraví starého rytíře je podlomeno, souchotiny si vybírají svou daň a dny se mu krátí. Modrá růže by mu mohla vrátit zdraví, ale formuli prý nikdo nezná. Marion Whiteová ale tráví mnoho času v rozsáhlé knihovně v kapitule sv.Leonarda a vypadá na svůj věk podezřele zdravě a mladě.

Do města přijeli rytíři soupeřícího řádu
V hostinci u Zlomené hnáty se ubytovala trojice cizinců. Jsou tu inkognito, ale informátoři komtura Clarksona je jasně rozpoznali jako členy řádu Beraní hlavy z Dayhavenu. Dayhavenský filiální dům Modré růže byl uzavřen již před lety, poslední členové zemřeli za záhadných okolností. Je potřeba vyzvědět, co mají za lubem a pokud plánují nějaké akce proti Modré růži, bylo by dobré, kdyby se jim stala nějaká nehoda.

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od PetrH » 17. 12. 2017, 21:27

Tady je videt, ze kdyz to dela nekdo, kdo to umi tak se povede minimalne do vice zanru. Tohle je dum i super jako zaklad pribehu v PI

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Sarsaparillos » 17. 12. 2017, 20:42

Chuť orientu

Veřejná vývařovna nabízející po celý den skvěle kořeněná teplá jídla zcela zdarma. Ovdovělá provozovatelka Romana Foginsová tímto způsobem uctívá památku svého nebožtíka manžela, známého cestovatele Williama Foginse.

Jak se postavy do domu mohou dostat
- Pátrají po zmizelém měšťanovi a stopy vedou do vývařovny.
- Hledají kontakt mezi Ravnburgskou spodinou, která se slézá zejména v době oběda a večeře ve vývařovně.
- Shání exotické suroviny, artefakty nebo trofeje a dostanou tip na vdovu po známém cestovateli.
- Prostě mají hlad a dozví se, že se v domě nedaleko rozdává výtečné teplé jídlo zadarmo.

Vzhled domu
Vývařovna je dvoupodlažní kamenné stavení s velkými prostornými místnostmi. Na ulici před domem stojí několik stolů a lavic, které skrz dvoje široká vrata plynule přecházejí dovnitř do přízemní jídelny. Dobrá dvacítka dřevěných stolů je z rozmanitého dřeva a je vidět, že je majitelé posbírali, kde se dalo. V zadní části jídelny se nachází masivní výdejní pult, za kterým je těžkými dubovými dveřmi oddělená dobře vybavená kuchyně. Celé přízemí intenzivně voní horkým jídlem a exotickým kořením.

Do horního patra se lze dostat po schodišti, které je s ohledem na soukromí umístěno až za výdejním pultem. V patře se nachází obytné prostory paní domu: Dvě lusuxní ložnice, pracovna, knihovna, soukromá jídelna a koupelna. Většina přepychové výbavy na první pohled nepochází z Ravnburghu. Na stěnách visí obrazy zachycující daleké země, z polic návštěvníky zdraví vycpaná exotická zvířata, každý volný kousek nábytku je zaplněn nejrůznějšími soškami, knihami psanými prapodivnými písmy a dalšími pestrými suvenýry z cest.

Situace ve vývařovně
Dům dlouhá léta sloužil jako krámek známého Ravnburghského obchodníka a cestovatele Williama Foginse. Ten ze svých dalekých výprav dovážel nejrůznější vzácné zboží a jeho specialitou bylo cizokrajné koření. Po Williamově smrti nechala vdova Romana Foginsová spodní část domu přebudovat na rozsáhlou vývařovnu, ve které každý den nabízí teplá jídla všem kolemjdoucím. A to zcela zadarmo. Sama filantropka zůstává většinu času v ústraní a o chod vývařovny se stará několik dobře placených sloužících. Krom těch lze ve vývařovně téměř celý den narazit na spousty žebráků, sirotků, válečných veteránů a dalších chudých strávníků. Objevují se zde ale také poutníci, dobrodruhové nebo lakomí měšťané ze střední třídy, kterým ušetřený dukát stojí za strpení jinak opovrhované společnosti. Ale zejména – místní guláše, placky i kaše chutnají zcela jedinečně a nemají ve městě obdoby. Někteří sousedé jen kroutí hlavou nad Romaninou ochotou takto utrácet nebožtíkovo našetřené jmění, vůbec ale nechápou její plýtvání tím nejlepším kořením pro tak opovrženíhodné strávníky.

O co tu jde
William Fogins není tak úplně mrtvý. Přežívá jako ghúl v zatemnělé půdě domu, která je přístupná přes stopní poklop v jeho bývalé ložnici. Sžírá ho neukojitelný hlad po lidském mase, ale protože je William mužem vytříbeného vkusu, potrpí si na řádně kořeněné porce. Romana proto udržuje desítky spokojených strávníků a několikrát do měsíce vypustí v noci svého muže do ulic Ravnburghu. Pro nemrtvého Williama není žádný problém vyčmuchat si v okolí vývařovny nic netušící oběti vykrmené jeho milovaným kořením a osobně si vybrat krutou cenu za předcházející obědy zadarmo.

Bangy
- Skupinka obědvajících žebráků v jedné z postav pozná bohy slíbeného mesiáše. Postavu obklopí a očekávají zázraky. Je zajímavé, že jeden z žebráků má u sebe velmi povedenou podobiznu postavy.
- Do vývařovny přichází stráže vyšetřující záhadné vraždy. Chtějí konfrontovat vdovu Romanu, personál je ale odmítá pustit nahoru za svou paní.
- Jednu z postav po návštěvě vývařovny v noci napadne William Fogins.
- Romana Foginsová se dozví o možném léku pro svého muže a hledá dobrodruhy, které by mohla pověřit delikátním úkolem.

Nemagická varianta
William není ghúl, má jen nějakou hodně, ale hodně zvláštní exotickou nemoc.

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Paul » 16. 12. 2017, 17:36

O pár scrollů výš je můj dům. Mělo to být dopněno ještě o mapu, ale čas zatlačil a tohle je prozatím výsledná podoba.

Pokud si najdu čas, snad to skončí jako větší dung pro Drakkar. Snad...

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od PetrH » 14. 12. 2017, 13:13

verze 0.2
edit: neudělá někdo přehled v záhlaví na jednotlivé posty s domy ? :clap: :think:

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Ecthelion » 9. 12. 2017, 20:28

Dům U Stříbrných nůžek
V domě U Stříbrných nůžek je vetešnictví, které má svá nejlepší léta dávno za sebou a které má ve sklepě dost výbušné tajemství…

Jak se postavy mohou do domu dostat
- Postavy se do domu mohou dostat náhodou, když je někdo pošle na špatnou adresu („Třetí dům v Plátenické ulici… ale vlevo nebo vpravo? A od kterého konce? Proklatý skrček…“).
- Někdo pro postavy něco u vetešníka nechá, aby si to později vyzvedly, až se dostanou do města… zatímco on musí odcestovat.
- Dozví se, že přestože většina toho v obchodě je skutečně veteš, vetešník by měl mít i nějaký předmět, který by se jim hodil.

Situace v domě
Když postavy vstoupí do ztemnělého obchodu, zaskočí je ticho v domě. Dům je zatuchlý, voní starou kůží, vlhkostí, plísní a starobou. Všude kolem nich jsou regály, stoly a skříně plné nejpodivnějšího ošuntělého zboží, zrezlých nářadí a záplatovaných a vyspravovaných kusů oblečení. Na vaše zavolání nikdo nereaguje a celý obchod vypadá opuštěný. Když se postavy rozhlédnou kolem, zahlédnou otevřené dveře do sklepa a tlumené hlasy odněkud zespodu. Celý dům je jinak tichý a prázdný.

Pokud usoudí, že vetešník jen pro něco zašel do sklepa a zamíří pro něj, pak poté, co sejdou do sklepa, pohled, který se před nimi naskytne, je donutí, aby se okamžitě ukryli za některým z regálů u schodů. V jedné ze stěn sklepa ční ohromná díra, za kterou následuje tunel vedoucí někam pryč z domu. Všude kolem se válí hromady vykutané hlíny a kopáčské nástroje. Uprostřed místnosti je asi tucet sudů s černým střelným prachem a podle všeho jich tam stálo mnohem víc. Skupina mužů v černých pláštích a maskách na obličejích, stěhovala sudy do tunelu, zatímco jeden další připravoval doutnákovou šňůru a dva další se o něčem hádali (to byl ten tlumený rozhovor, který postavy slyšely nahoře).

O co tu u všech ďasů jde?
Skupina maskovaných mužů si vybrala dům kvůli jeho poloze. Uplatili starého vetešníka, jehož obchody šly od desíti k pěti, aby se díval jinam a nikoho nepustil do sklepa. Vetešník ale toho dne potřeboval odejít na nějakou obchůzku a nechal obchod (kam stejně nikdo nezavítal, jak byl den dlouhý) nestřežený a nezamčený. Díky tomu se postavy staly svědky toho, jak dokončují svůj zákeřný plán. Jejich tunel ústí v jiném sklepení, kam nyní nosí dost střelného prachu, aby to srovnalo se zemí skoro celý blok… a podle připraveného doutnáku ho chtějí brzy zapálit a nechat explodovat.

Kdo jsou tajemní muži?
To záleží na vaší konkrétní hře a tom, jakou scénu byste rádi viděli. Několik nápadů:

- muži jsou agenti Rudé perly, vyzvědačské sítě ve službách Dayhavenu, hlavního rivala Ravnburgu, a připravují se vyhodit do povětří zasedání městské rady, kde by měl promluvit i zástupci Lochbearerů…
- muži jsou žoldnéři, kteří dostali skrze prostředníka zaplaceno, aby vyhodili do povětří průčelí Domu u Dvou srdcí… prostředník jim to zatajil, ale cílem je, osvobodili to, co se ukrývá uvnitř z bezvěkého vězení…
- muži jsou hansovní agenti a chtějí vyhodit do povětří městské sídlo Lochbearerů ve chvíli, kdy se tam odehrává výroční ples, a prakticky všichni členové rodu jsou přítomni…
- stejný ples má motivaci vyhodit i Geoffrey Sibbel, mladý šlechtic a zhrzený milenec Henry Lochbearea, dědice rodu, který jej odkopl ve prospěch ještě mladšího jinocha… ale to se přepočítal, protože Geoffrey využil otcových peněz a připravil ďábelskou odvetu…
- spiklence vede Gregory Lochbearer, který chce vyhodit do povětří hanzovní síň a zabít většinu cechmistrů; v různých úkrytech ve městě jsou připraveni ozbrojenci ve službách rodu, aby provedli ve městě převrat a obsadili ho, než vyjde slunce…
- …

Bangy!
- Jeden z mužů v maskách je zahlédl!
- Na schodech se ozval dusot škorní! Vrací se vetešník? Dorazili další spiklenci! Za několik okamžiků zůstanou postavy uvězněny mezi oběma skupinami!
- Jakmile vyšli ven z budovy, sesypali se na ně městské stráže, které je považují za spiklence!
- Jedna z luceren osvětlující scénu se převrhla! Zaslechli jste syčení, jak se vznítil rozsypaný střelný prach. Máte jen okamžik, než to celé vyletí do povětří!

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Paul » 9. 12. 2017, 17:37

Elfův dvůr

Před necelým čtvrtstoletím přišel do města podivný cizinec- elf a navíc i mistr temných nauk. Koupil si patrový dům a byl mu udělen status měšťana. Nikdy se neangažoval ve společenském životě a nikdo o něm nevěděl, kde bere peníze na tajemné pokusy, které prováděl za kamennými zdmi svého domu. O těchto pokusech ale věděli všichni. Za úplňku se za skleněnými okny rudě blýskalo, noční chodci občas z otevřeného okna zaslechli podivný nelidský hlas. Když už toho sousedi měli dost, požádali městskou radu, aby zakročila. Elf byl krátce souzen a druhého dne upálen. S jeho smrtí však potíže sousedů neskončily, ba právě naopak. Od té doby se v okolí domu občas zjevují ohniví raraši a za nocí ulicí drkotá černý povoz. A vše se ještě zhoršilo, když přišel ten nový majitel…
Novým majitelem se podle účetních knih na radnici stal jakýsi Frederik z Ostenstadtu. Nikdo ho ve městě neznal a byl viděn snad jen jednou. Od té doby se v okolí domu dějí podivné věci s ještě větší intenzitou- černé spřežení drkotá s železnou pravidelností při každém novu a úplňku, raraši už málem zapálili jeden dům a jejich noční reje už zranily mnoho pozdních chodců. Nakonec se kolem Elfova dvora utvořil okrsek neobývaných domů.

Jak se postavy mohou dostat do domu
- při nočním podniku se dostanou do spárů skupinky impů a vrata do dvora budou náhodou otevřená. -postavy se stanou vlastníky jednoho z domů v okolí, který koupily od bývalého majitele hluboko pod cenou, nedbaje jeho děsuplných historek. Události je pak donutí jednat.
-sousedi si řeknou, že toho bylo dost a požádají městskou radu, aby zjednala bezpečí. No jo, ale koho tam poslat, abychom neriskovali život vlastních chlapů?

Okolí Elfova dvora
-v okolí se každou noc zjevuje 2k4 ohnivých rarachů. Metají okolo sebe ohnivé koule a poletují vzduchem. Vypadá to, že jsou spíš zvědaví, než že b chtěli někoho cíleně zabít.
-za úplňku a novu se v ulicích dá potkat černé spřežení vyjíždějící ze tmy. Je taženo párem černých koní. Nikdo neví, odkud se tento vůz bere, je ale jisté, že své noční vyjížďky končí právě ve dvoře.

Dům samotný
Dům je patrová kamenná budova s okny do ulice v prvním patře, mázhausu tedy nejsou okna do ulice žádná, jen do dvora. Dům je orientován delší stranou do ulice. Zhruba uprostřed domu je brána do dvora. V domě jsou následující místnosti, ve vaší podobě se pak mohou objevit místnosti i další. Za domem je ještě dvůr ohraničený zdí.

Dvůr- dva stromy, studna a dvě kůlny. V jedné je všelijaké haraburdí, v druhé pak 2k3 prasat.
Kuchyně- dvě ženy připravují jídlo. Nemluví a očividně se bojí. V rohu jsou kamna, na dřevěné desce pod okny pak na několika talířích stydne maso.
Chodba- schody vedoucí nahoru a dolů, v prvním patře pak pouze dolů. Na půdu se ale nějak musí dát dostat…
Ložnice (1. patro)- velká postel, komoda a lustr s nyní vyhaslými svíčkami jsou jediné vybavení této místnosti
Knihovna (1. patro)- obsahuje velké množství titulů, od historie přes biologii až po magii.
Předsíň (sklep)- komoda s pár svazky.
Jídelna (sklep)-stůl pro sedm lidí, tři židle na každé straně, jedna v čele. Trojice kultistů právě jí.
Noclehárna (sklep)-na zemi leží nějaké madrace a povlečení. Devět kultistů si potichu povídá, jí a odpočívají.
Místnost s démonem (sklep)-vrchní kultista, zjevně pán domu rozmlouvá s démonem stojícím v pentagramu. Ptá se ho na různé otázky, většinou bez odpovědi. Pokud je pentagram narušen, démon se z něj může dostat do naší sféry. Pokud se tak stane, útočí od pohledu. Démon byl právě vyvolán, je tedy ještě slabý, ale vinou nezkušenosti vyvolávače rychle nabírá sílu. Potom pro něj nebude ani pentagram zábranou…

Komplikace a události po odehrání
-Vůdce kultistů byl vysoce postavený měšťan. A teď tam leží na zemi a z hluboké rány mu uniká život. Co teď? Pohodit jeho mrtvolu někde, aby se ráno našla a nikdo se tak nic nedozvěděl? A co udělají Páni Citadely, když se k jejich uším dostane tato děsivá zvěst?
-Co se stane, když nebude dům řádně zbaven prokletí? Odkud se brali ti podivní ohniví raraši? A co se stane, pokud bude proveden příslušný rituál a i přesto se podivné věci nepřestanou dít?
-Krátce po událostech se v okolí zase začne objevovat tajemné černé spřežení. Odkud se bere a kam jezdí?
-Určité důkazy nasvědčují, že kultisté byli napojeni na Rudou perlu a tedy i na město Dayhaven (lze kombinovat s komplikací č 1)
-Kam vlastně zmizely všechny ty knihy a pomůcky k provádění temných rituálů?

Re: [Drakkar] Domy Ravnburghu

od Quentin » 9. 12. 2017, 11:17

61 Jednak jsem z toho nepochopil, že přidat se k nim a posílit jejich řady o pár zkušených dobrodruhů je legitimní "zásah", ale OK, vlastně to dává smysl.
Jednak, proč by to tak mělo být? U mě jsou všichni konzervativci lpící na tradicích po zásluze potrestáni a takový nekonvenční čin bývá cestou k úspěchu. A ano, asi bych měl jako uživatel hodit znovu, ale to by mě nenapadlo, protože je to ve skutečnosti zapadající zápletka. Jen ta neodůvodněná predikce mi tam vadí.
Chápu, kde ten problém nastal - jak je to napsané, tak to implikuje, že odejití z města je automaticky zkažení života. Tak jsem to nemyslel. Chtěl jsem jen jako fakt nastavit, že konkrétně těmhle se to bez pomoci postav nepodaří. Přeformuloval jsem to.

Nahoru