od Quentin » 5. 1. 2017, 14:32
Mám jen velmi omezenou zkušenost, ale prozatím jsem získal tenhle dojem:
Pokud hrajete jen dva a máte alespoň vzdáleně sexuálně kompatibilní postavy, tak něco bude. Možná ne hned crazy monkey sex, ale nějaké napětí tu hru bude doprovázet, i kdyby byla o něčem úplně jiném. Zejména, pokud se krapet rozepisujete. Třeba jako jsme to dělali tady na fóru při hraní DW. Běžný příspěvek má 2-4 odstavce, to je dost místa nejen na shrnutí situace a popis budoucí akce/záměru, ale i myšlenkových pochodů a pocitů postavy.
A je to skvělé. Ten romatický oblouk (nebo jiné napětí mezi postavami), který má cool dobrodružství (nebo jiný žánr) jako backdrop je awesome. Dobře se to hraje ve dvou bez pravidel i vypravěče, protože skutečný konflikt je beztak jen mezi hlavníma postavama. Problém je, že sotva to dají dohromady, tak má být polibek, západ slunce, zatmívačka a titulky. Protože, pokud chcete v dobrodružství pokračovat, potřebuje vypravěče a ideálně rovnou i pravidla. Hrát spojence, kteří zápasí proti vnější výzvě bez toho, aby jim někdo ty překážky předhazoval, působí prázdně. Všechno napětí jakoby se s uzavřením romance vypařilo.
Krom tohodle jsem velký rozdíl s PBP, jak je známe, nenašel. Je to trošku jiné než u stolu, ale pořád dostatečně zábavné, rozhodně bych to nepovažoval za horší zábavu nebo zabitý čas. Ale asi jsem toho nevyzkoušel dost, protože zatím bych si dál troufal tvrdit, že místo manuálu na hraní ve dvou potřebují spíš návod, jak dělat vypravěče a vést "klasickou" hru.
Ale možná jsem už jen moc zvyklý na svůj styl hry.
Mám jen velmi omezenou zkušenost, ale prozatím jsem získal tenhle dojem:
Pokud hrajete jen dva a máte alespoň vzdáleně sexuálně kompatibilní postavy, tak něco bude. Možná ne hned crazy monkey sex, ale nějaké napětí tu hru bude doprovázet, i kdyby byla o něčem úplně jiném. Zejména, pokud se krapet rozepisujete. Třeba jako jsme to dělali tady na fóru při hraní DW. Běžný příspěvek má 2-4 odstavce, to je dost místa nejen na shrnutí situace a popis budoucí akce/záměru, ale i myšlenkových pochodů a pocitů postavy.
A je to skvělé. Ten romatický oblouk (nebo jiné napětí mezi postavami), který má cool dobrodružství (nebo jiný žánr) jako backdrop je awesome. Dobře se to hraje ve dvou bez pravidel i vypravěče, protože skutečný konflikt je beztak jen mezi hlavníma postavama. Problém je, že sotva to dají dohromady, tak má být polibek, západ slunce, zatmívačka a titulky. Protože, pokud chcete v dobrodružství pokračovat, potřebuje vypravěče a ideálně rovnou i pravidla. Hrát spojence, kteří zápasí proti vnější výzvě bez toho, aby jim někdo ty překážky předhazoval, působí prázdně. Všechno napětí jakoby se s uzavřením romance vypařilo.
Krom tohodle jsem velký rozdíl s PBP, jak je známe, nenašel. Je to trošku jiné než u stolu, ale pořád dostatečně zábavné, rozhodně bych to nepovažoval za horší zábavu nebo zabitý čas. Ale asi jsem toho nevyzkoušel dost, protože zatím bych si dál troufal tvrdit, že místo manuálu na hraní ve dvou potřebují spíš návod, jak dělat vypravěče a vést "klasickou" hru.
Ale možná jsem už jen moc zvyklý na svůj styl hry.