Business modely D&D

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Business modely D&D

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 3. 11. 2023, 07:50

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 27. 10. 2023, 13:38

Když máš prodeje např.:
Rok 2022: červen: 10 M, červenec: 7 M, srpen: 8M, září: 10M, říjen: 15 M, listopad: 20 M, prosinec: 30 M
Rok 2023: červen: 10 M, červenec: 6 M, srpen: 7M, září: 9 M, říjen: 11 M
Tak u nějaké takové statistiky si umím představit, že se investoři začali zbavovat akcií, protože si představují vývoj: listopad: 15 M, prosinec: 20 M, což je třeba hluboko za jejich očekáváním, když akcie kupovali/drželi loni. Čekali, že Vánoce budou vývar, který zachrání zbytek roku (protože odložená spotřeba v průběhu roku), ale už říjen naznačuje, že nebude (protože lidi šetří jako trend a nehodlají se ho ani na Vánoce vzdát), tak se jich masově zbavují.

Re: Business modely D&D

od Antharon » 27. 10. 2023, 13:32

Ale nie je to hlupost? Idu vianoce, teraz by mal trh s hrami najviac rast

Re: Business modely D&D

od Corny » 27. 10. 2023, 13:23

Takhle jak to popisuješ mi to připadá asi jako běžný každoroční vývoj a pak asi úplně nechápu, proč by to měl být nějaký výjimečný propad který by někdo neměl přežít. Nebo je za tím něco víc?

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 27. 10. 2023, 13:01

Nejsem žádný expert na tento tržní segment, ale nejspíš tak, jako u ostatních segmentů v tuto dobu. Q4 je celé o dárcích na Vánoce, které lidi začínají ve velkém pořizovat každoročně od října. Takže ten odhad téměř jistě vychází z říjnových tržeb, tedy rozdílu mezi letošním a loňským říjnem při srovnání tržeb s ostatními měsíci.

Re: Business modely D&D

od Log 1=0 » 27. 10. 2023, 12:04

Proč se čeká, že lidi nebudou kupovat hračky?

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 27. 10. 2023, 11:47

Tak je to kvůli pesimistické předpovědi na prodeje hraček v Q4 2023. Mattel má podobný sešup, i když o něco lepší.

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 27. 10. 2023, 11:41

Jo daily za posledních 7 měsíců. Co za tím stojí, to nevím. Hasbro moc nesleduju. Ale je to nářez. Nepochybuju, že o tom v příštích dnech a týdnech ještě uslyšíme.

Re: Business modely D&D

od Passingby » 27. 10. 2023, 10:37

ShadoWWW píše: 27. 10. 2023, 06:20 Wow. Jestli Chris Cocks toto přežije, tak je to bizár. Ztratit za den 12 %, to se jen tak někomu nepodaří. :vamp:
A stojí za tím nějaké konkrétní události?

Jinak ten graf je za posledních 7 měsíců? Třeba se jenom čirou náhodou sešly předem nahlášené a s ničím nesouvisející prodeje akcií, co vlastní insideři, s pravidelnými optimalizacemi portfolia, které provádějí velké fondy :P

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 27. 10. 2023, 06:20

Wow. Jestli Chris Cocks toto přežije, tak je to bizár. Ztratit za den 12 %, to se jen tak někomu nepodaří. :vamp:
.
hasbro.jpg

Re: Business modely D&D

od Vitus » 13. 8. 2023, 19:07

Markus píše: 13. 8. 2023, 18:31 Já předvídam za pet let sedmou edici pojatou jako nabrat k tradici :)
Začínáš v těch edicích čout nějaký pattern v tom sudá-lichá, co ? :>;o) I ty jeden kujóne. $lol$

EDIT: Ale abych je nekibicoval, tak to vidím takto:
- DnD 6e bude zcela virtuální a elektronické, naprosto pokrokově (ehm)
- jenže se strašně rozjede cool business s "print-on-demand" knihami, navíc v různých (customatizovatelných) verzích (nápověda: podívejte se na grafy prodejnosti LP desek, ty byly taky přes deset let na nule)
- WOTC alias Hasbro to vůbec nechytí a začnou na tom vydělávat hlavně ti, co umí levně v malých nákladech tisknout a flexibilně měnit tištěné (zdravím tímto Gramofonové závody Loděnice, které se staly nejvytíženějším LP výrobcem na světě, protože když půvocní LP business zkrachoval, tak neměli ani na to odmontpovat a odprodat výrobní linku do sběru, takže když se z LP stal hipsterský divat na n-tou, tak jim stačilo odkrýt mašiny z pod plachty a zapnout)
- licence na tištěné produkty bude postavena tak blbě, že aby WOTC z toho mohlo nějak vycouvat, tak bude muset udělat DnD 7e (poznámka: doufám, že někde v zázemí ČR dřímají nějaké flexibilní tiskárny, co se budou umět přesně na tohle probudit, papíren tu máme dost $lol$ )
- než skočí do DnD 7e a rozjedou svůj vylepšený "print-on-demand", tak hipsterská vlna bude pryč, všichni budou ujíždět na kartovo-modulárních elektroplugonových neuro-modulech, ale to WOTC zase nechytí...

Re: Business modely D&D

od Markus » 13. 8. 2023, 18:31

Já předvídam za pet let sedmou edici pojatou jako nabrat k tradici :)

Re: Business modely D&D

od Fritzs » 13. 8. 2023, 18:29

ShadoWWW píše: 11. 8. 2023, 22:55 Chris Cocks měl během Gen Conu pravidelný každoroční meeting s akcionáři. Ti mu vyčetli, že nový DnD film měl v kinech špatnou návštěvnost, daleko za očekáváním (očekával se druhý Marvel).
Ti musej bejt hodně hloupí. Myšlenka že by se to mohlo rovnat Mervelu je úplně mimo.
ShadoWWW píše: 11. 8. 2023, 22:55 Co se týče tištěného DnD, s příchodem nové edice vyjde omezený knižní náklad. Důraz ale bude na to virtuální 3D DnD. Do budoucna se s tištěným DnD a hraním u stolu už vůbec nepočítá. Tento podle nich v budoucnu skomírající segment přenechají konkurenci. Budoucnost DnD je plně virtuální.
Konečně se zbavíme D&D a na uvolněném místě se budou moci uchytit jiné květiny. Jenom doufám, že to všechno nevyžere Paizo. Já se tak těším!

Re: Business modely D&D

od ShadoWWW » 11. 8. 2023, 22:55

Chris Cocks měl během Gen Conu pravidelný každoroční meeting s akcionáři. Ti mu vyčetli, že nový DnD film měl v kinech špatnou návštěvnost, daleko za očekáváním (očekával se druhý Marvel).

Cocks oponoval, že film byl jen třešničkou na dortu. Hlavním záměrem DnD jsou licence na počítačové hry a VTT. Baldurs Gate 3 trhá rekordy a VTT je v tuto chvíli úspěšný DnD Beyond, s příchodem nové edice příští rok to bude plně 3D virtuální herní prostředí a ve vzdálenější budoucnosti by pak DnD mělo plně přejít na mobilní telefony.

Co se týče tištěného DnD, s příchodem nové edice vyjde omezený knižní náklad. Důraz ale bude na to virtuální 3D DnD. Do budoucna se s tištěným DnD a hraním u stolu už vůbec nepočítá. Tento podle nich v budoucnu skomírající segment přenechají konkurenci. Budoucnost DnD je plně virtuální.

Re: Business modely D&D

od sirien » 9. 8. 2023, 18:44

York: stranou toho, že to nikdo netvrdil, ty dobrodružství vydávalo stejně tak malý Paizo jako velký Wizardi. A TSR před nima. A Pelgraine stejně jako White Wolf. Efektivně každej druhej napříč velikostma, žánrama a systémama.

ShadoWWW: dobrodružství co de projít bez boje (ale neni to nutný) je na napsání docela snadný (jedno sem dělal pro jiný GMy zrovna letos, takže mám docela čerstvou zkušenost o čem mluvim).

A nikdo nikomu nebrání psát dobrodružství jen pro část DnD publika, ono to v důsledku má nějaké aspekty co můžou způsobit že prodejnost může bejt prakticky stejná (...se asi netýká Wizardů s jejich aktuální politikou jedné velké věci jednou za věčnost, ale to je zase taky special case).

Nahoru