RPG Dílna 2014 - I. edice

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: RPG Dílna 2014 - I. edice

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od PetrH » 3. 2. 2016, 17:04

Tak kolo je taky jedno a přitom odlišné:) nebál bych se toho

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Sparkle » 25. 11. 2015, 15:32

Koukám že zmenšení do mraveniště je oblíbený nápad všude na světě :)

http://www.drivethrurpg.com/product/167 ... lider_view

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od PetrH » 3. 8. 2015, 21:24

ted mám do jednoho one shootu pripraven motiv ze strážců pokladů, dříve jsem použil příspěvek od Aleše jako startovací dungeon do minitažení na 4 díly v KaM.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Sparkle » 3. 8. 2015, 17:54

York píše:Dotaz do pléna: Využil jste někdo (kromě autorů a Beldena) některý z příspěvků do této soutěže ve své hře?

edit:
BTW ono to možná trochu zapadlo, tak jen připomenu, že RPG dílna má docela hezkou webovou stránku.
Vojtovu knihovnu jsem použila ve své kampani.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od York » 3. 8. 2015, 11:16

Dotaz do pléna: Využil jste někdo (kromě autorů a Beldena) některý z příspěvků do této soutěže ve své hře?

edit:
BTW ono to možná trochu zapadlo, tak jen připomenu, že RPG dílna má docela hezkou webovou stránku.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Belden » 29. 10. 2014, 16:21

Tak jsme dneska hráli mravenčí dobrodružství z RPG Dílny :)
Ono to vlastně krásně sedlo do současného epizodického hraní Dungon Worldu, kde se hráči rozhodli, že budou vyšetřovatelé různých magických neobvyklostí, tak jsem jim to tam hodil :)

Po poměrně dlouhém pokukování kolem, získávání informací, plnění osobních cílů, kdy zloděj zlodějoval a bard bardoval, se vydali k portálu – motivovala je jednak odměna od správce nedaleké vesnice, který si nepřál pověst místa, kde se ztrácejí lidi, ale také slíbená odměna od místních lapků (z větší conspiracy-and-shit organizace), kteří toužili po učencových zápiscích. Dostali jsme se rovněž k tomu, že portál postavila elfská civilizace, která prozkoumávala přírodu, a také to, že když se kolem něj bude dlouho šaškovat (ničit stromy a tak), tak z něj něco může vylézt i opačným směrem – což se také stalo.

V samotném mraveništi to probíhalo, alespoň ze začátku, hladce. Zatímco zloděj plánoval, jak velké sklíčko by potřeboval na zapálení mravenců, všehoznalý bard se potřel feromony z mrtvého mravence a infiltroval se dovnitř, jsa následován zlodějem. Řídivše se klubkem provázku, které za sebou učenec zanechal, dostali se až do lepivé místnosti (zde jsem pomeranč nahradil malinou, prostě mi tam neseděl), kde našli první učencovy stopy. Poté stopovali známky panického útěku až do chodby, která se táhla svisle dolů – do ní jsem umístil houbu, ovšem problém byl, že při změně velikosti by ty spóry byly tak velké, že by se nedaly jen tak vdechnout – tak jsem jí přidal zdraví nevhodný plyn. Po jejím překonání nalezli napůl zmutovaného učence. Zatímco bard s ním vedl rozhovory o studiu mravenců a o tom, proč není dobrý nápad pokoušet se oplodnit královnu, zloděj jej okradl o druhý deník a dvakrát se jej pokusil zabít s tím, že taokvá zrůda nemůže žít – tomu bard pokaždé zabránil.

Následovaly dva krásné hody.

Nejdřív hodil zloděj 6- na Discern Realities, z čeho jsem vyvodil, že plyn houby na něm nějak ulpěl, následně jej zmutovaný učenec vyhodnotil za vetřelce a povolal na něj stráž.
Následně se zloděj rozhodl použít magické kladivo, které, když jím člověk udeří v hněvu, odhodí všechny okolostojící. Opět 6- a mraveniště se začalo hroutit. Následovala krásná scéna, kdy se bojovalo s mravenci a utíkalo, to vše v kulisách horutícího se mraveniště, do kterého navíc prší. Bard mezitím zbavil učence bludů o mravencích ("you shake their mind clear of one enchantment" – i když to úplně enchantment nebyl) a prožil ten aha-moment, že mravenci nejsou zvětšení, ale oni jsou zmenšení – právě v ten správný čas v příběhu :)
Nakonec byl portál zničen, učencovi se zastavila mutace, ale zůstal již bláznem blábolícím o mravencích a královně, a zloděj prodal zápisky lapkům, netuše, co v nich vlastně je – takže skvělý materiál na další sezení :)

Jedinou věc jsem hodně upravil, a to rozlehlost mraveniště a roztroušenost různých předmětů. Přišlo mi, že by tak hra hodně ztratila na tempu.

Ale každopádně díky za materiál pro krásné sezení – i hráči vzkazují, že to bylo dobré :clap:

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Sparkle » 28. 10. 2014, 22:29

Za mě klidně zveřejněte.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od PetrH » 28. 10. 2014, 19:54

A pokud by souhlasila, nezverejnime?

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Belden » 28. 10. 2014, 18:50

Jerson píše:Docela by mě zajímalo, kolik lidé hlasovalo, ale ještě víc, zda někdo plánuje nějaké z dobrodružství použít ve své hře.
Použito 8)
Konkrétně to bylo mraveniště od Sparkle, jelikož se hodilo do současné epizodické kampaně, co hrajeme. Spokojenost byla a podrobnější hodnocení již bylo zasláno autorce

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Jerson » 24. 10. 2014, 18:28

Docela by mě zajímalo, kolik lidé hlasovalo, ale ještě víc, zda někdo plánuje nějaké z dobrodružství použít ve své hře.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Pepa » 22. 10. 2014, 10:31

Jerson: Tak to zaklikni v tom hlasování nahoře :wink:

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Jerson » 22. 10. 2014, 00:40

Hlasuju pro tyto autory: Tomáš, Vojtěch, Sparkle

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od PetrH » 21. 10. 2014, 19:25

a finale, pojdme hlasovat - kazdy ma 3 hlasy - vitez dostane dobry pocit, my vsichni ostatni jiz jej mame.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od Pepa » 20. 10. 2014, 12:40

Sparkle píše:Mně se nějak nechce hlasovat, přijde mi že každý dung je úplně jiný, je vidět že každý autor klade důraz na úplně jiný věci který očekává od herní pomůcky vystavený na netu, přijde mi že porovnávat to číselným hodnocením by bylo srovnáváním hrušek s jabkama.
Tak jako jistě. Ale ono i v RPG Kuchyni jsou všechny hry úplně jiné, každý autor klade důraz na úplně jiné věci a přesto se to tam nějak hodnotí. Takže žádné vymlouvání a do toho! :)

Mě se dungeony moc líbí a konkrétně k nim něco napíšu ještě až dočtu ten od Nekry.

Re: RPG Dílna 2014 - I. edice

od PetrH » 20. 10. 2014, 12:30

Ano souhlas dalsi edice /v planu mam vanocni/ bych rad vyladil, preci jen to cse s jersonem delame poprve:)

Nahoru