Gamebook k testování / opět na scéně

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Gamebook k testování / opět na scéně

Re: Gamebook k testování / opět na scéně

od mvocet » 13. 7. 2013, 16:16

Diky, no mam to jako umysl, nebot vim, ze kdyz zemres tak se na to vykasles a hrajes dal. Ne od znova, alespon neznam nikoho twkkoveho :) proto se to dozvis az na konci jak jsi dopadl, podle zpusobu hrani budou mozne asi 4 konce vcetne smrti.

Re: Gamebook k testování / opět na scéně

od dinoasaur » 13. 7. 2013, 10:33

Gamebook je super, ale vadilo mi, že se tam nedá zemřít (když se v gamebooku dá zemřít je pak mnohem napínavější). Jinak ten systém hádanek mi přijde dost originální a zábavný.

Re: Gamebook k testování / opět na scéně

od mvocet » 8. 5. 2013, 15:03

kopiník> jj, kdyz jsem tenhle svuj nesmysl pouzival dal, tak jsem na to taky narazil, ale oprava az ve finale;) i tak dik za pripomenuti

Re: Gamebook k testování / opět na scéně

od Belden » 8. 5. 2013, 14:32

Gamebook jsem nečetl, jen prolétl. Jediná věc – správně je kopiník, nikoliv kopitník (pokud to tedy nemá být kostlivec kopytník :))

Re: Gamebook k testování / opět na scéně

od mvocet » 7. 5. 2013, 18:54

diky vse se hodi, nepresnosti v navaznostech vim, pokud ne o vsech tak se to stejne bude muset projit.
zajimava je tva prvni poznamka, ale tusim ze tam slapes do kopce, tak proto, jako ze mines houbu a pak si sednes ka konci kopce.
jinak testni, pokud mas chut, jeste tohle, to je to podzemi
http://martinvocet.com/ostatni/Podzemi_4.pdf

btw. nechapu "autor snad presne vi jak udelat dobry gamebook :-)" :) jinak je fakt ze se nekdy az moc zapletam do popisku, to je fakt. jinak ted mam rozepsany pribeh uz asi v 85%, ted me ceka jedno konecne podzemi a pak konec.

Re: Gamebook k testování / opět na scéně

od Lukman » 7. 5. 2013, 17:12

četl jsem gamebook a dělal sis zároveň poznámky. k něčemu možná budou ale jsou psány v rychlosti tak se za ně neručím. :)


zvlastnim zpusobem se premistuju po mape. napr. zvolim u houby ze ji ochutnavat nebudu a najednou si sedam udychany k odpocinku

autor snad presne vi jak udelat dobry gamebook :-)

pozor na prilis podrobne popisky. hraci jsou prece jenom hraci, ale zalezi kdo co uprednostuje

chyba z odkazu 83 pouziju klic a odkaz 109 uz nedava smysl

sled odkazu mi nedava moc smysl 86 - 87

108 uz nepokracuje

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od morech11 » 16. 1. 2013, 21:42

[POSSIBLE SPOILER]
podľa mňa by bolo lepšie zmeniť jún na máj. je to zaužívanejšie
[/POSSIBLE SPOILER]

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od ilgir » 16. 1. 2013, 21:33

Já jsem na to zatím nepřišel (po dnešním běžkovacím vypětí není divu). Zítra se na to zkusím mrknout znovu.

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od morech11 » 16. 1. 2013, 09:42

dobrá správa je, že som zvolil správnu techniku, takže to rozhodne nie je neriešiteľné :)

inak je to tak klasicky gamebookovité - občas nejaký ten zásah vyššej sily, občas opis situácie, ktorý mi vveľmi nevyhovuje, občas nezmyselné odkazovanie sa cez tri odseky. nič čo by sa dalo gamebooku vytknúť :D
(nie vážne... príde mi to ako dungeon crawl táto pasáž, čo nie je celkom moja šálka kávy, je to gamebook, čo nie je celkom moja šálka kávy, ale v zásade tomu nie je veľmi čo vytknúť, lebo je to spracované tak dobre, ako to len môže byť [vzhľadom na to, čo to je])

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od mvocet » 16. 1. 2013, 09:34

reseni mas v poste..
jinak ta sit by se tam mohla naznacit, ale ten obrazek bude klasicky stinovanej takze by tam stejne zanikla.
pocitam s tim, ze ma clovek u sebe tuzku tak si s ni muze pomoci.
ale co jinak, jak se ti to zamlouvalo jako principem. :)

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od morech11 » 16. 1. 2013, 09:22

slnečný meč mi príde dosť jednoznačný, ale nevedel som si dať rady s tým júnom (aj keď som sa raz dostal veľmi blízko...), možno by pomohlo naznačiť vo finálnom obrázku súradnicovú sieť
trochu som podvádzal a nešiel som si príslušnú pasáž (takú, ktorá nekončí pascou) po otvorení dverí, ale buď som stále niekde spravil chybu, alebo mi to riešenie fakt nedochádza :D (možno tuším, ale to by som to musel mať vytlačené a odmeraz si vzdialenosti a prekontrolovať to so sieťou)
(inak máš zle spravenú linku - tá diakritika sa tam nepáči a nefunguje to s ňou :))

Navrat!

od mvocet » 16. 1. 2013, 08:33

Zdravím všechny,
po roce, kdy jsem přešel s prací na OVSČ a dělám tak na volné noze grafiku, jsem tempu již přivykl a tak přepisuju věci co jsem do Gamebooku měl hotové. Jsem rozhodnut, že jej konečně dopíši!

1) děkuji všem, kteří jste mi doposud psali a přispívali tak výbornými nápady k jeho zlepšení (některé jsem použil, nebo chci použít)
2) teď opět začnu řešit věci kolem knihy a tak vás prosím zase o nějaké postřehy

Abych dokázal, že si nevymýšlím, tak tady přikládám kratší průchod kryptou a zajímá mě váš názor na hádanku zakomponovanou v obrázku (ten není hotový, jen naznačený:) )

http://martinvocet.com/ostatni/Podzemi_4.pdf

Opět, k vyhledávání používejte "~" a číslo, je to rychle a přesně :)

Díky, čekám zde na vaše reakce.
P.S. Hrubky, určitě najdete, buďte prosím shovívaví. :)

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od OnGe » 9. 3. 2012, 16:47

Tak co, nejaky pokrok? :)

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od Maugir » 12. 1. 2012, 17:08

1) První zmínku o číselných parametrech vlka bych vynechal. Jsou tam zbytečné. Za prvé je vysvětluješ teprve poté, za druhé je máš znovu v příhodnějším místě.
2) Sluch však nemá žádný/a tak bývá zrádný: Pomineme-li, že souvislost mezi absencí sluchu a zrádností je diskutabilní, nesedí tu jeden fakt: hadi mají sluch. Co jim chybí, jsou vnější sluchové orgány, střední ucho je redukováno, ale vnitřní funguje normálně -> hadi slyší. Pokud chceš zůstat v rovině sluchu, můžeš tam dát "boltec nemá žádný" ( :wink: ), ale předpokládám, že to se Ti líbit nebude. Pak se nabízí poukázat na nepřítomnost končetin (až na zanedbatelné rudimenty u jistých druhů, ale do toho už nikdo šťourat nebude) ve smyslu "to stvoření zrádné/nohy nemá žádné" (žádný básnický klenot, ale zato fakticky přesnější [nehodláme-li diskutovat o zrádnosti hadů;)]). Nebo to taky můžeš nechat tak, jak to je, ale budeš řadu lidí mást.
3) květy, kteréé ohlásí/když můj konec nadchází: jestli tam chceš zachovat tento rým (a zároveň to mít správně z hlediska jazyka), je asi nejjednodušší "bílé květy ohlásí/že můj konec nadchází" (barva je odkaz na sněženky a bledule, které si lidé většinou asociují s koncem toho, co je odpovědí na hádanku).
4) Prošel jsem scénou s nemrtvým spojencem (Olmer), čímž jsem se dozvěděl, kde je. Pak jsem prohrál boj s nějakým travním blivajzem a po chvíli bloudění přišla scénka s žebrákem. Když už vím, že Olmer je mrtev, stálo by za to dát do výběru možností i nějakou, v níž bych z žebráka netahal, kde najdu Olmera. Takto jsem musel zaplatit za mylnou informaci, přestože jsem tu správnou dávno znal. (Doufám, že to není tím, že jsem si spletl číslíčka a skočil na špatný odstavec, ale procházel jsem si to dvakrát, tak snad ne.)
5) Ta pravopisná editace bude potřeba, ale to už víš:) Jinak možnost neumřít pokaždé, když nepadnou kostky je veliké plus.
6) Zombii jsi přepsal na umrlce jen v odkazech, v textu je pořád zombie.

Re: Gamebook k testovani / navrhy zvl. predmetu

od PetrH » 10. 1. 2012, 08:22

no kdyz by to bylo vcera tak by bylo to uper:) s napetim cekamm, novou verzi

Nahoru