od Goblin » 17. 10. 2010, 08:53
Musí být odolnost proti zranění procentuální? Celé je to nastavené dost minimalisticky, ale ta procenta to prostě kazí. Co kdyby existoval prostě práh zranění, který by se od každé rány odečítal? Musely by se upravit hodnoty zranění u zbraní (směrem dolů, takže tím správným směrem
), ale ve výsledku se počítání dost zjednoduší a navíc se nemusejí zvyšovat hit pointy. Některé dovednosti by se mohly při krytu užít ke zvyšování této odolnosti (zpravidla zbraňové, při krytí se před danou zbraní, ale i třeba zálesák při skrývání se v porostu), takže součtem zbroj, kryt (nejvyšší relevantní dovednost) +přirozená odolnost a drogy, by se dalo dosáhnout pro danou postavu relativního bezpečí (s tím, že critical hodnotu krytu vždy obejde).
tak třeba pistole má dmg 5 (všimni si, že odpadá kostka) a leather armor má zbroj 2, prosté zásahy budou procházet za tři, ale critical může udělat až 13 (5x3-2), pokud se cíl kryje a má v lehkých zbraních alespoň tři, tak ho obyčejné zásahy netrefí, ale proti criticalu ho to stejně neochrání. Chladné zbraně mají tu výhodu (kromě toho, že zpravidla nepotřebují munici), že žádný kryt neuznávají (pokud cíl také nebojuje chladnou zbraní). Příležitost ke krytu samozřejmě musí být dána na mapě. Proti lehkým zbraním se stačí krýt za vrak auta, ale proti těžkým zbraním se lze ukrýt snad jen za žb. stěnou.
Je Velice nepravděpodobné zranit obyčejnou pistolí přes kevlarovou zbroj (7).
Radiace se taky pohybuje v příšerných číslech. Vyděl ty hodnoty stem a bude to podrobné až až. Ve FO jsou postavy vystavené radiaci v jednom kuse a cokoliv menšího než 50-149 (převedeno a zaokrouhleno 1) je prostě zanedbatelné.
Btw. při oboustranném úspěchu při vyjednávacím konfliktu, by mělo dojít ke vzájemnému kompromisu. Jednostranný critical=jednostranný úspěch, oboustranný critical=nalezení optimálního řešení pro všechny zůčastněné.
Perk: Stahování Geckonů- šupinatá kůže je opět v módě!
...v případě možnosti ochočovat geckony by šlo asi spíš o rys (+1 do zálesáka, ale nelze ochočovat geckony
)
Musí být odolnost proti zranění procentuální? Celé je to nastavené dost minimalisticky, ale ta procenta to prostě kazí. Co kdyby existoval prostě práh zranění, který by se od každé rány odečítal? Musely by se upravit hodnoty zranění u zbraní (směrem dolů, takže tím správným směrem :) ), ale ve výsledku se počítání dost zjednoduší a navíc se nemusejí zvyšovat hit pointy. Některé dovednosti by se mohly při krytu užít ke zvyšování této odolnosti (zpravidla zbraňové, při krytí se před danou zbraní, ale i třeba zálesák při skrývání se v porostu), takže součtem zbroj, kryt (nejvyšší relevantní dovednost) +přirozená odolnost a drogy, by se dalo dosáhnout pro danou postavu relativního bezpečí (s tím, že critical hodnotu krytu vždy obejde).
tak třeba pistole má dmg 5 (všimni si, že odpadá kostka) a leather armor má zbroj 2, prosté zásahy budou procházet za tři, ale critical může udělat až 13 (5x3-2), pokud se cíl kryje a má v lehkých zbraních alespoň tři, tak ho obyčejné zásahy netrefí, ale proti criticalu ho to stejně neochrání. Chladné zbraně mají tu výhodu (kromě toho, že zpravidla nepotřebují munici), že žádný kryt neuznávají (pokud cíl také nebojuje chladnou zbraní). Příležitost ke krytu samozřejmě musí být dána na mapě. Proti lehkým zbraním se stačí krýt za vrak auta, ale proti těžkým zbraním se lze ukrýt snad jen za žb. stěnou.
Je Velice nepravděpodobné zranit obyčejnou pistolí přes kevlarovou zbroj (7).
Radiace se taky pohybuje v příšerných číslech. Vyděl ty hodnoty stem a bude to podrobné až až. Ve FO jsou postavy vystavené radiaci v jednom kuse a cokoliv menšího než 50-149 (převedeno a zaokrouhleno 1) je prostě zanedbatelné.
Btw. při oboustranném úspěchu při vyjednávacím konfliktu, by mělo dojít ke vzájemnému kompromisu. Jednostranný critical=jednostranný úspěch, oboustranný critical=nalezení optimálního řešení pro všechny zůčastněné. :D
Perk: Stahování Geckonů- šupinatá kůže je opět v módě!
...v případě možnosti ochočovat geckony by šlo asi spíš o rys (+1 do zálesáka, ale nelze ochočovat geckony :) )