od MarkyParky » 11. 8. 2020, 20:45
20.3.1996 - FidoNetová zpráva od Hynka tátovi.
Kód: Vybrat vše
From: 2:240/10.115
To: 2:240/10.126
Topic: ASCII ART
Ahoj tati,
posilam ascii art prvniho prijezdu autobusu do Muzejni vesnicky.
Nezapomen si zapnout ANSI barvy, abys ho videl.
- AsciiOut.PNG (58.04 KiB) Zobrazeno 1763 x
Kód: Vybrat vše
Husty, co?
Zkusim ti poslat i scan te fotky v sestnactibarevnem BMP,
ale ma skoro sedesat kilobytu.
Tak nevim jestli to modem zvladne na BBSku nahrat.
2.4.1994 - Fax od Jarmily, když chce od táty poradit ohledně semestrální práce:
A. Rychlovlak Thalys PBKA
Cena: 327M Kč
Hmotnost: 82t
Rychlost: 300 km/h
Výkon: 8,95 MW
Tažná síla: 695 kN
Provozní cena: 18,0M Kč
Kapacita: 377 cestujících/souprava
Přinesl by zásadní zrychlení rychlovlaků - a koleje na něj jsou připraveny nebo máme schválený program rozvoje železničních tratí.
Rozhodněte, zda nasadit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC na následujících tratích:
1) Shinkansen Series E1 Max (240 km/h, 7,64 MW, 1,71 MN, 1200 cestujících/souprava) - čerstvě koupené - jezdí jako "Rychlovlaky"
2) Shinkansen Series 0 (210 km/h, 2,98 MW, 1,09 MN, 400 cestujících/souprava) - jezdí jako "Kašparova hvězda", "Lázeňský express" a "Plamen odboje"
3) ER200 (200 km/h, 3,81 MW, 838 kN, 512 cestujících/souprava) - jezdí jako "Lázeňský express" (nojo, Královy Varle, to jsou samí vodkští turisté a mafiáni, tak se tam ještě jezdí Vodkským rychlovlakem)
4) Závod letadly, kde jezdí zvláštní zkrácené soupravy ... Shinansenů 0 a ER200.
29.4.1996 - Emailové Popichnuti od Vilema z Bourboniky
From: vilembrauer@aol.com
To: brauej8@vsup.cz
Subject: Novorocni pozdrav
Jarmilo,
vyrid tatovi, ze tady v Bourbonice je znacka vsechno. Pivonske Aerolinie muzou mit tisickrat skvely safetyrecord, ale pokud si tech sedych letadel nikdo nevsimne, tak zakaznika nenalakas. Jestli ty nove A340 nemaji byt uplne ztratove, potrebuji obsadit. A to bez moderniho loga a barev neudelas. Rekni tatovi, ze PSA potrebuji rebrandig. A rovnou mu neco navrhni, jsi na to studovana, ne?
Pozdravuj vsechny
Vilem
- Prázdná A340 odlétá z Malého Kašparova
B. Už máme většinovou kontrolu nad aerolinkami, čas na změnu zbarvení.
Jaké bude?
1) Stejné jako u autobusů. Agresivní žlutá.
2) Stejné jako u vlaků. Šedomodrá (Najbrt).
3) Historická porevoluční bílá s červenomodrými prvky.
4) Něco jiného - navrhněte?
[i]20.3.1996 - FidoNetová zpráva od Hynka tátovi.[/i]
[code]From: 2:240/10.115
To: 2:240/10.126
Topic: ASCII ART
Ahoj tati,
posilam ascii art prvniho prijezdu autobusu do Muzejni vesnicky.
Nezapomen si zapnout ANSI barvy, abys ho videl.[/code]
[attachment=2]AsciiOut.PNG[/attachment]
[code]Husty, co?
Zkusim ti poslat i scan te fotky v sestnactibarevnem BMP,
ale ma skoro sedesat kilobytu.
Tak nevim jestli to modem zvladne na BBSku nahrat.[/code]
[i]2.4.1994 - Fax od Jarmily, když chce od táty poradit ohledně semestrální práce:[/i]
[attachment=1]FAX.jpg[/attachment]
[b]A. Rychlovlak Thalys PBKA[/b]
Cena: 327M Kč
Hmotnost: 82t
Rychlost: 300 km/h
Výkon: 8,95 MW
Tažná síla: 695 kN
Provozní cena: 18,0M Kč
Kapacita: 377 cestujících/souprava
[img]https://www.finnmoller.dk/rail-be/thalys/sncb-thalys4304-02.jpg[/img]
Přinesl by zásadní zrychlení rychlovlaků - a koleje na něj jsou připraveny nebo máme schválený program rozvoje železničních tratí.
Rozhodněte, zda nasadit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC na následujících tratích:
1) Shinkansen Series E1 Max (240 km/h, 7,64 MW, 1,71 MN, 1200 cestujících/souprava) - čerstvě koupené - jezdí jako "Rychlovlaky"
2) Shinkansen Series 0 (210 km/h, 2,98 MW, 1,09 MN, 400 cestujících/souprava) - jezdí jako "Kašparova hvězda", "Lázeňský express" a "Plamen odboje"
3) ER200 (200 km/h, 3,81 MW, 838 kN, 512 cestujících/souprava) - jezdí jako "Lázeňský express" (nojo, Královy Varle, to jsou samí vodkští turisté a mafiáni, tak se tam ještě jezdí Vodkským rychlovlakem)
4) Závod letadly, kde jezdí zvláštní zkrácené soupravy ... Shinansenů 0 a ER200.
[i]29.4.1996 - Emailové Popichnuti od Vilema z Bourboniky
From: vilembrauer@aol.com
To: brauej8@vsup.cz
Subject: Novorocni pozdrav
Jarmilo,
vyrid tatovi, ze tady v Bourbonice je znacka vsechno. Pivonske Aerolinie muzou mit tisickrat skvely safetyrecord, ale pokud si tech sedych letadel nikdo nevsimne, tak zakaznika nenalakas. Jestli ty nove A340 nemaji byt uplne ztratove, potrebuji obsadit. A to bez moderniho loga a barev neudelas. Rekni tatovi, ze PSA potrebuji rebrandig. A rovnou mu neco navrhni, jsi na to studovana, ne?
Pozdravuj vsechny
Vilem[/i]
[center][attachment=0]1996-05-04.gif[/attachment][/center]
[b]B. Už máme většinovou kontrolu nad aerolinkami, čas na změnu zbarvení.[/b]
Jaké bude?
1) Stejné jako u autobusů. Agresivní žlutá.
2) Stejné jako u vlaků. Šedomodrá (Najbrt).
3) Historická porevoluční bílá s červenomodrými prvky.
4) Něco jiného - navrhněte?