od Pieta » 25. 11. 2023, 03:09
Firewatch. Je léto a vy, tak trochu na útěku před vlastním životem, vezmete práci požární hlídky v národním parku. Hlídková věž uprostřed divočiny, dva dny chůze od nejbližší silnice, minimum turistů, a vlastně lidí vůbec; jen vy, spousta stromů, a ve vysílačce hlas hlídky ze sousední věže.
Stylem je to trochu Don't Nod (Tell Me Why), trochu Fullbright (Gone Home, Tacoma). Je to napínavý/strašidelný takovým tím způsobem, jakým jsou strašidelné hry, kde nemůžete umřít, takže vás hra ani nevytrhne z atmosféry tím, že by vám ukázala loading screen; a kde stejně panikaříte z divných zvuků a z rozhodnutí, která musíte udělat.
Firewatch. Je léto a vy, tak trochu na útěku před vlastním životem, vezmete práci požární hlídky v národním parku. Hlídková věž uprostřed divočiny, dva dny chůze od nejbližší silnice, minimum turistů, a vlastně lidí vůbec; jen vy, spousta stromů, a ve vysílačce hlas hlídky ze sousední věže.
Stylem je to trochu Don't Nod (Tell Me Why), trochu Fullbright (Gone Home, Tacoma). Je to napínavý/strašidelný takovým tím způsobem, jakým jsou strašidelné hry, kde nemůžete umřít, takže vás hra ani nevytrhne z atmosféry tím, že by vám ukázala loading screen; a kde stejně panikaříte z divných zvuků a z rozhodnutí, která musíte udělat.