Diskuzní server věnovaný stolním RPG hrám
Přejít na obsah
od acestealman » 26. 2. 2016, 02:10
od acestealman » 29. 1. 2016, 12:37
od Tadeas » 23. 1. 2016, 19:53
od acestealman » 23. 1. 2016, 18:21
Tady je spíš na místě otázka "proč" než "jak". Tajné spínače bývají zdrojem zákysů, jejichž jediným řešením je buď náhodný objev, nebo vyhledání řešení na internetu. Jako herní prvek nic moc. Jako easter egg, nebo nějaký bonus navíc - proč ne. V každém případě je lepší možnost 2, pokud dialog nebude bránit ve hýhledu a nezpůsobí tak, že mi mezitím někdo urazí kebuli.
od OnGe » 23. 1. 2016, 16:59
acestealman píše:Hlavně je ale malinko nefér srovnávat šachy se soubojem 1 proti 1 ... v šachách máš 16 proti 16. Kdybych proti sobě nechal AI bojovat 16 potvor proti 16 tak bude každý souboj vypadat uplně jinak .. veškeré nahodilosti se tam pak násobí (včetně rozhodování o agru a podobně). Šachy s jednou figurkou by moc variability taky neskýtaly )) Třeba bílý střelec proti černému
acestealman píše:Akorát pracuju na nějakých interaktivních prvcích (aby šlo goblinům krást dřevo, nebo prase z rožně atd ..) mimo jiné bych rád udělal něco jako "skrytý ovládací prvek" .. třeba tlačítko na aktivaci portálu ale tak, aby na mapě nebylo na první pohled vidět a postavě se zpřístupnilo až když vstoupí na nějaké políčko ..
od acestealman » 23. 1. 2016, 13:41
od acestealman » 23. 1. 2016, 12:24
Pokud nerozeznám detaily postav na 15palcovém notebooku, jak je mám poznat na 4palcovém mobilu?
Hmm, z toho, co jsem viděl, mi tak nepřišlo. Nějaký prvek náhody jsem nepozoroval a jediné, co mohou dělat, je mydlit jeden druhého. Pokud mají pořád stejné vlastnosti, tak by mělo o vítězi rozhodnout, kdo dá první ránu. Jaká rozhodnutí způsobí, že jednou vyhraje ten a podruhé ten?
od OnGe » 23. 1. 2016, 11:37
acestealman píše:Co se týče měřítka tak to je jaké je .. celou hru kvůli tomu předělávat nemohu, relativně malé ty obrázky jsou. Je to mimo jiné i kvůli mobilům s menší obrazovkou .. kdyby políčka a tím i postavy byly větší .. na mobilu bys měl malý rozhled a hra by tak na něm byla nehratelná.
acestealman píše:Když necham proti sobě bojovat svého summona (automat) proti goblinovi (automat) tak taky dřív nebo později jeden vyhraje a nemusí to být pokaždé ten samý, takže uplně nechápu co jsi tim chtěl říct.
od acestealman » 23. 1. 2016, 00:05
od Ecthelion » 22. 1. 2016, 20:09
od Vallun » 22. 1. 2016, 19:02
od acestealman » 22. 1. 2016, 18:38
Tadeas píše:v tom pripade by bylo dobre kdyby ta penalizace byla vypsana i v atributech postavy at to nepusobi tak zmatecne a "wtf napsany mam dmg 70 a delam za 35!" napriklad za utokem cervenym "-35 atk pro nedostatecny skill".
od acestealman » 22. 1. 2016, 18:16
Co se ti na tom nelíbí? Šachy nejsou o lidském faktoru. Můžou je proti sobě hrát dva automaty a dříve či později jeden vyhraje. Jsou oblíbeným pískovištěm pro strojové učení. Mimo to, je to skvěle navržená hra.
od OnGe » 22. 1. 2016, 18:05
acestealman píše: Kde jsem napsal "když vyloučíš lidský faktor" ty zmíníš šachy .. to snad nemyslíš vážně.
od Tadeas » 22. 1. 2016, 18:04
acestealman píše:"difficulty" .. což je obtížnost, pokud vezmeš do ruky zbraň s vyšší obtížností než je tvůj skill Archery (když jde o luk) jsou tam penalizace na damage odpovídajcí rozdíl u mezí tvým skillem a skillem, který potřebuješ.
Nahoru