Might & Magic X

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Might & Magic X

Re: Might & Magic X

od Vallun » 16. 10. 2014, 08:18

Jak přeložit, rozumně, název města Pierpoint (hlavní město elfů v MM VII) do češtiny?

Pier- molo, můstek; point - bod, odkaz na to, že většina města je vybudována na můstcích přes bažinu...

Mne napadlo třeba Vysuté město, ale raději bych jendoslovný název..Mostov?

Re: Might & Magic X

od Vallun » 10. 4. 2014, 22:26

Tak Pod Win 7 sice člověk poměrně snadno rozběhá i Might and Magick VII, ale přestal fungovat save editor:(

Re: Might & Magic X

od Vallun » 24. 1. 2014, 06:38

Tak MM Xby již údajně mělo být od včerejška na trhu.

Určitě si to zkusím sehnat, pokud to bude za rozumnou cenu. Přeci jen MM VI až VIII jsou srdcovky největší:)

Že chybí jakákoliv osobnost a historie jednotlivých postav (netýká se MM8), to bych nepovažoval za vadu - domýšlet a dotvářet si jí mne vždycky bavilo na hře nejvíc...Ostatně MM 7 jsme se pokoušel přepsat do povídky, žel to krachlo na tom, že mi delší čas nefachaly na hlavním PC.

Re: Might & Magic X

od Tindo » 24. 8. 2013, 16:01

Já jsem to hrál tedy jen ve dvou. Ano, souboje se v tahovém režimu odehrávají podle toho, čí postava je na řadě a ten pak hraje. A po krajině se chodí podle domluvy.

Re: Might & Magic X

od eerieBaatezu » 24. 8. 2013, 13:50

M&M hot seat? To jako jeden s partou chodí po městě a když začne boj, tak se všichni sesednou k myši a jeden po druhém odehrává své postavy, jo? :D

Re: Might & Magic X

od Tindo » 24. 8. 2013, 12:53

Já naopak mám rád hry s více postavami. Samotného už mne hraní přestalo bavit a když hraji, tak jen hry umožňující hot seat, které jsou jakousi variací deskových her na počítači. A might and magic se dá považovat za hot seat rpg, protože v tahovém režimu se můžou postavy rozdělit mezi dva nebo více hráčů.

Jinak z desítky mám strach, že to moc nevyjde a bude to další hřebík už nejspíše do druhé rakve mé oblíbené série a další pokračování, které by mohli být víc jako moje oblíbené MM6-MM8 už nebudou.

Re: Might & Magic X

od eerieBaatezu » 22. 8. 2013, 08:19

Taky bych raději viděl využití něčeho, co vyšlo z módy (třeba z technických důvodů), ale ve své podstatě bylo dobré a zábavné.
Ta samoúčelnost je účelná v tom, že 1. je to podobné Grimrocku, 2. autoři si v článku sami zdůvodnili, proč je víc super chodit po čtverečcích, lepší přehlednost combatu, je to přímočařejší pro nové hráče a já nevím co. Rozhodně je to pro ně jednodušší na vývoj. Dokonce ale prohlásili, že pokud budou dělat další díly, tak už je možná udělají s volným pohybem jako byl v novějších M&M. Je to celé takové... uvidíme, co z toho vyleze.

Re: Might & Magic X

od Eleshar_Vermillion » 21. 8. 2013, 22:10

Nejsem si jist, jestli old-school znamená samoučelné využívání zastaralých mechanik, spíš bych řekl, že je to využití něčeho, co vyšlo z módy (třeba z technických důvodů), ale ve své podstatě bylo dobré a zábavné, což mi zrovna čtverečkování nepřipadá.

S postavami vím, že je to tradice, proto mi právě připadá lepší série TES, kde máš takovou postavu jen jednu, takže jí tu osobnost můžeš nějak vtisknout... a variabilita je tam v podstatě stejná, rozvíjet se lze směrem k "might" i "magic" současně (jen by asi stálo za to rozpracovat nějaké propojení, aby vzájemně lépe synergisovaly) a kolový systém boje by se do toho určitě taky dal zapracovat.

Jako jsem všemi desíti pro dávání lepšího kabátku starým legendám, ale ty se vesměs vyznačují i poměrně inteligentním (někdo by možná řekl geniálním) systémem, který potřebuje třeba jen vyleštit (viz diskuse k MoO2), ale netřeba ho od základu přebudovávat. U MM ale hlavním tahákem (alespoň pro mě) nebyl geniální systém, nýbrž velký a na svou dobu otevřený svět, ve kterém se dalo volně pohybovat, což tu už je a s lepším systémem (co se týče mechanik, patrně hratelnosti, svobody, ale zejména pak imerse). Jako netvrdím, že si to nové M&M nemůže najít příznivce, ale cosi mi říká, že tudy cesta nepovede.

Re: Might & Magic X

od eerieBaatezu » 21. 8. 2013, 21:35

Kdyby to alespoň udělali tak, že je pohyb přes ty čtverečky plynulý a ne, že se kamera pořád kývá při průchodu z jednoho na druhý.
Eleshar_Vermillion píše:navíc maníků nejspíš zcela navržených hráčem a tedy postrádajících jakoukoliv osobnost nebo příběh a hlavně vzájemnou dynamiku (vlastně jde o 4 různé extense jednoho avatara způsobující, že hráč má oproti příšeře 4x víc akcí za kolo).
Tohle je zajímavé. Vzájemnou dynamiku bych viděl v herní interakci skillů a abilit, ale jinak je to tak jak popisuješ. Ty postavy jsou vlastně bez minulosti, osobnosti, atd. Ale tak je to v M&M tradicí, ne?

Re: Might & Magic X

od Jaster Mereel » 21. 8. 2013, 21:26

Protože "old-school"
Pravdu díš.

Já na to nahlížím z čisté nostalgie, kterou se evidentně povedlo vývojářům převléci do šlušivého moderního hávu (ne jako v případě hrozných MM IX).

Akorát HW požadavky má můj aktuální note na minimu, takže trochu váhám...

...jestli ho upgradovat. $D

Re: Might & Magic X

od eerieBaatezu » 21. 8. 2013, 20:47

Eleshar_Vermillion píše:ale uniká my smysl té simulace technických limitací
Protože "old-school" Grimrock vydělal hafo peněz. (Přestože o kvalitách té hry můžeme dost úspěšně pochybovat.)

Re: Might & Magic X

od Eleshar_Vermillion » 21. 8. 2013, 20:42

Hmm... jak tak na to koukám... přemýšlím, co to může nabídnout třeba oproti Skyrimu. Když se nad tím zamyslím, tak MM6,7,8 byl vlastně takový prekursor z technicky limitovanější doby, který ale přinesl solidně velký, relativně otevřený svět. Velký, otevřený svět zůstává atraktivním, ale uniká my smysl té simulace technických limitací - čtverečkový pohyb, soudím že i prostorová omezenost (se čtverečkovým pohybem se asi těžko bude využívat nějaké komplexní 3D prostředí s různými patry či krajinami atd., ve kterém se při určité kombinaci schopností postavy, úsilí a kreativity dá dostat skoro odkudkoliv kamkoliv a získat tím třeba taktickou výhodu), skupina 4 maníků splácnutá na jednom čtverečku... navíc maníků nejspíš zcela navržených hráčem a tedy postrádajících jakoukoliv osobnost nebo příběh a hlavně vzájemnou dynamiku (vlastně jde o 4 různé extense jednoho avatara způsobující, že hráč má oproti příšeře 4x víc akcí za kolo).

Re: Might & Magic X

od Jaster Mereel » 21. 8. 2013, 19:32

Re: Might & Magic X

od eerieBaatezu » 7. 7. 2013, 09:41

Popravdě se přiznám, že moc nechápu to jejich hlasování. Jakože se vezou na vlně "the devs are listening", ale o co vlastně jde je, že hlasujete, jak bude vypadat jeden dungeon ve hře. Čili žádný dopad na hru jakou takovou. Navíc to hlasování je o ničem, když se pořádně neví, jak budou vypadat ostatní dungeony.

Re: Might & Magic X

od eerieBaatezu » 12. 6. 2013, 18:07


Nahoru