od Eleshar_Vermillion » 21. 8. 2013, 22:10
Nejsem si jist, jestli old-school znamená samoučelné využívání zastaralých mechanik, spíš bych řekl, že je to využití něčeho, co vyšlo z módy (třeba z technických důvodů), ale ve své podstatě bylo dobré a zábavné, což mi zrovna čtverečkování nepřipadá.
S postavami vím, že je to tradice, proto mi právě připadá lepší série TES, kde máš takovou postavu jen jednu, takže jí tu osobnost můžeš nějak vtisknout... a variabilita je tam v podstatě stejná, rozvíjet se lze směrem k "might" i "magic" současně (jen by asi stálo za to rozpracovat nějaké propojení, aby vzájemně lépe synergisovaly) a kolový systém boje by se do toho určitě taky dal zapracovat.
Jako jsem všemi desíti pro dávání lepšího kabátku starým legendám, ale ty se vesměs vyznačují i poměrně inteligentním (někdo by možná řekl geniálním) systémem, který potřebuje třeba jen vyleštit (viz diskuse k MoO2), ale netřeba ho od základu přebudovávat. U MM ale hlavním tahákem (alespoň pro mě) nebyl geniální systém, nýbrž velký a na svou dobu otevřený svět, ve kterém se dalo volně pohybovat, což tu už je a s lepším systémem (co se týče mechanik, patrně hratelnosti, svobody, ale zejména pak imerse). Jako netvrdím, že si to nové M&M nemůže najít příznivce, ale cosi mi říká, že tudy cesta nepovede.
Nejsem si jist, jestli old-school znamená samoučelné využívání zastaralých mechanik, spíš bych řekl, že je to využití něčeho, co vyšlo z módy (třeba z technických důvodů), ale ve své podstatě bylo dobré a zábavné, což mi zrovna čtverečkování nepřipadá.
S postavami vím, že je to tradice, proto mi právě připadá lepší série TES, kde máš takovou postavu jen jednu, takže jí tu osobnost můžeš nějak vtisknout... a variabilita je tam v podstatě stejná, rozvíjet se lze směrem k "might" i "magic" současně (jen by asi stálo za to rozpracovat nějaké propojení, aby vzájemně lépe synergisovaly) a kolový systém boje by se do toho určitě taky dal zapracovat.
Jako jsem všemi desíti pro dávání lepšího kabátku starým legendám, ale ty se vesměs vyznačují i poměrně inteligentním (někdo by možná řekl geniálním) systémem, který potřebuje třeba jen vyleštit (viz diskuse k MoO2), ale netřeba ho od základu přebudovávat. U MM ale hlavním tahákem (alespoň pro mě) nebyl geniální systém, nýbrž velký a na svou dobu otevřený svět, ve kterém se dalo volně pohybovat, což tu už je a s lepším systémem (co se týče mechanik, patrně hratelnosti, svobody, ale zejména pak imerse). Jako netvrdím, že si to nové M&M nemůže najít příznivce, ale cosi mi říká, že tudy cesta nepovede.