od eerieBaatezu » 4. 11. 2019, 13:54
V tom gameplayi od Rhykkera to vypadá fakt dost hezky. Z toho gamaplay teaseru jsem tu atmosšku hodně podcenil. Když to vidím takhle naživo, tak to vypadá moc hezky a vůbec ne cartoonově jak trojka. I ta Sorceressčina kouzla jsou vizuálem hodně old-schoolová a ne jako disko ohňostroj, ten Blizzard třeba vypadá skvěle. A ten medvědodlak (taková potvora ohromná) a vlkodlak (ty vypelichaný pracky, fakt vypadá, jak kdyby měl vzteklinu) mají designy úplně boží.
Ale Kim tam řekl, že to je de facto všechno, co zatím mají, což je teda dost málo. Jedna lokace + asi 3 dungeony jsou tam. Takže zatím spíš ve stádiu hotových koncept artů, než že jsou ty věci už ve hře. Z hlediska designu teda asi mají classy docela hodně vymyšlený, ale dost skillů ještě není v herní podobě, nemaj animace, efekty, atd.
Osobně doufám, že zůstanou u těžkého konzervatismu a zbylé dvě classy budou taky předělávky ze dvojky.
Líbí se mi ty runy, jedna runa říká "když se stane X" a druhá "spustí se tohle", takže si člověk může udělat ve vybavení efekty odpovídající jeho skillům nebo stylu hraní.
Jsem taky natěšenej, ale viděl bych to na těch 5 let do vydání, podle těch rozhovorů. IMO hodně zamakali na hratelném, solidně vypadajícím demu proto, aby měli na Blizzcon něco, čím přerazí ten průšvih s mobilovým Diablem.
V tom gameplayi od Rhykkera to vypadá fakt dost hezky. Z toho gamaplay teaseru jsem tu atmosšku hodně podcenil. Když to vidím takhle naživo, tak to vypadá moc hezky a vůbec ne cartoonově jak trojka. I ta Sorceressčina kouzla jsou vizuálem hodně old-schoolová a ne jako disko ohňostroj, ten Blizzard třeba vypadá skvěle. A ten medvědodlak (taková potvora ohromná) a vlkodlak (ty vypelichaný pracky, fakt vypadá, jak kdyby měl vzteklinu) mají designy úplně boží.
Ale Kim tam řekl, že to je de facto všechno, co zatím mají, což je teda dost málo. Jedna lokace + asi 3 dungeony jsou tam. Takže zatím spíš ve stádiu hotových koncept artů, než že jsou ty věci už ve hře. Z hlediska designu teda asi mají classy docela hodně vymyšlený, ale dost skillů ještě není v herní podobě, nemaj animace, efekty, atd.
Osobně doufám, že zůstanou u těžkého konzervatismu a zbylé dvě classy budou taky předělávky ze dvojky.
Líbí se mi ty runy, jedna runa říká "když se stane X" a druhá "spustí se tohle", takže si člověk může udělat ve vybavení efekty odpovídající jeho skillům nebo stylu hraní.
Jsem taky natěšenej, ale viděl bych to na těch 5 let do vydání, podle těch rozhovorů. IMO hodně zamakali na hratelném, solidně vypadajícím demu proto, aby měli na Blizzcon něco, čím přerazí ten průšvih s mobilovým Diablem.