od York » 25. 1. 2021, 11:48
Quentin píše: ↑25. 1. 2021, 11:18
Největší challenge bude je tam nasypat uvěřitelně, aby to nebyl moc velký immersion break.
Na tomhle nejspíš něco bude. U tý sudoku je problém v tom, že tam sice stylově celkem sedne, ale není integrální součástí hry. A navíc jsme to hráli po netu, kde jsou snadno dostupný nástroje na automatický řešení - kdyby ji dostali na papíře u stolu, jak bylo původně v plánu, možná by se jim do toho chtělo trochu víc. Ale možná taky ne, hráči jsou mi schopni za hry mobilem fotit mapy a poznámky, takže by je to spíš nezastavilo
Pokud by ale ten puzzle byl fakt součástí dungeonu, třeba bys tam přesouval kamenný bloky v bludišti, měnil tím jeho topologii a odkrýval tím nestvůry, poklady a tajný místnosti, imho by s tím probém neměli.
Markus píše: ↑25. 1. 2021, 11:37
Ale to je obecně problém dobrodružství koncipovaných jako lineární sekvence událostí, které se
musí stát.
Zrovna jednoduchá sudoku jako roadblock mi přijde v pohodě. Hráči ji skoro určitě vyřeší a když ne, tak se holt dál nedostanou - je to rozhodně lepší, než když by je zastavil nízkej hod kostkou.
Každopádně moje pointa je, že bych rozhodně neobhajoval puzzly pro hráče tím, že odemykají volitenej obsah. Buď hráče baví, ve hře je chtějí a pak je ok, že tam jsou, nebo je nebaví a pak je lepší hrát moduly, kde vůbec nejsou.
[quote=Quentin post_id=609886 time=1611569882 user_id=2199]Největší challenge bude je tam nasypat uvěřitelně, aby to nebyl moc velký immersion break.[/quote]
Na tomhle nejspíš něco bude. U tý sudoku je problém v tom, že tam sice stylově celkem sedne, ale není integrální součástí hry. A navíc jsme to hráli po netu, kde jsou snadno dostupný nástroje na automatický řešení - kdyby ji dostali na papíře u stolu, jak bylo původně v plánu, možná by se jim do toho chtělo trochu víc. Ale možná taky ne, hráči jsou mi schopni za hry mobilem fotit mapy a poznámky, takže by je to spíš nezastavilo :)
Pokud by ale ten puzzle byl fakt součástí dungeonu, třeba bys tam přesouval kamenný bloky v bludišti, měnil tím jeho topologii a odkrýval tím nestvůry, poklady a tajný místnosti, imho by s tím probém neměli.
[quote=Markus post_id=609889 time=1611571029 user_id=3]Ale to je obecně problém dobrodružství koncipovaných jako lineární sekvence událostí, které se [i]musí stát.[/i]
[/quote]
Zrovna jednoduchá sudoku jako roadblock mi přijde v pohodě. Hráči ji skoro určitě vyřeší a když ne, tak se holt dál nedostanou - je to rozhodně lepší, než když by je zastavil nízkej hod kostkou.
Každopádně moje pointa je, že bych rozhodně neobhajoval puzzly pro hráče tím, že odemykají volitenej obsah. Buď hráče baví, ve hře je chtějí a pak je ok, že tam jsou, nebo je nebaví a pak je lepší hrát moduly, kde vůbec nejsou.