Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Bifi » 28. 10. 2019, 14:17

My teraz ideme playtestovať trocha vypimpovanú verziu riadkového systému, podrobnosti tu: https://divneuhorsko.blogspot.com/2019/ ... hlost.html

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Pieta » 26. 8. 2019, 13:27

Přidal bych se k těm, co říkají, že omezený inventář je dobrý, protože (a tehdy, když) to je zábava. Což je samozřejmě individuální. A platit to může i pro všelijaké abstraktnější inventáře.

Nedávno jsme třeba hráli Lancer, což je mechárna. Každý stroj má, v závislosti na svém šasí a schopnostech pilota, omezené množství systémů, které dokáže instalovat. Řešeno je to jednoduše, máte rozpočet několika málo bodů a utrácíte ho za systémy, které jsou ceněné podle velikosti a složitosti. A kolik se okolo hry vyrojilo debat o tom, jak si kdo staví konfiguraci, a jak spokojený jsem po hře byl s tím, že se mi téměř pro všechno, co jsem naložil, porařilo najít praktické využití... A neříkejte mi, že tohle není systém naložení inventáře, jen v jiném žánru. (-;


Ještě bokem k tématu, kolik místa zabere jídlo - nevím, jestli to mám z dračáku nebo starých D&D, ale já měl vždycky za to, že na výpravy s sebou hrdinové berou železné zásoby, tj. jídlo po vojensku upravené tak, aby bylo co nejhutnější a nejskladnější. Čili to nemají moc chutné, přežívají na nějaké kombinaci sušených nebo solených mas, tvrdých obilných placek, možná tvrdého sýra a tu a tam nějaké zeleniny (brambory, mrkev).

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od MarkyParky » 22. 8. 2019, 10:31

York píše: Poklady většinou jen průběžně sbíráš a pak je někde najednou prodáš. V ten moment bys ty lístečky vysypal a rozbalil.
Tak to je taky otázka.
V DoMM je třeba minihra s tím, že obchodníci a NPCčka dávají lepší a horší ceny podle toho, jaký druh lootu mu prodáváš. Nebo třeba mění své chování podle toho, co máš u sebe/dáš jim jako dar.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od York » 22. 8. 2019, 09:49

Vito píše:
22. 8. 2019, 07:26
Já spíš myslel že "equip" by se normálně psal do deníku a mince by zaznamenávali opravdu pouze jakésy "měšce" s hotovostí, drahokamy, pruty a podobně. Lístečky mi přijdou nepraktické v případě že chceš najít jeden konkrétní. To je lepší mít na papíře pěkně na očích.
Poklady většinou jen průběžně sbíráš a pak je někde najednou prodáš. V ten moment bys ty lístečky vysypal a rozbalil.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Vito » 22. 8. 2019, 07:26

York píše:
21. 8. 2019, 10:36
Možná by šlo, psát ty věci na lístečky, ty pak složit a nacpat je do krabičky.
Já spíš myslel že "equip" by se normálně psal do deníku a mince by zaznamenávali opravdu pouze jakésy "měšce" s hotovostí, drahokamy, pruty a podobně. Lístečky mi přijdou nepraktické v případě že chceš najít jeden konkrétní. To je lepší mít na papíře pěkně na očích.

Mě spíš šlo o to eliminovat položky které se často přepisují, gumují, škrtají atd. Ono i na tom deníku to po čase dělá bordel.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od York » 21. 8. 2019, 10:36

Vito píše:
21. 8. 2019, 07:39
- ten co horí je pochodeň.
- ten co je ostrý je munice.
- ten co se dá jíst je jídlo.
- ten který je mince jsou peníze.
No to jo. U jídla to třeba problém nebude. Nebo u šípů, pokud nemáš jinou munici. Když ale v dungeonu najdeš zláté náušnice, stříbrnou korunu (o které navíc nevíš, že je magická), žezlo, stříbrný ingot a velkou klenotnici vykládanou polodrahokamy, tak jsou to jednak různě velké věci a pak nevíš, co z toho je která mince v krabičce. Můžeš maximálně zkontrolovat, že ti sedí počet, ale pokud jste třeba před půl rokem rozhodli, že náušnice jsou tak malé, že je nebudete počítat, a ty na to zapomeneš, tak ti to nebude sedět. To už je pak lepší omezenej počet řádků na deníku, do kterých to musíš zapsat.

Možná by šlo, psát ty věci na lístečky, ty pak složit a nacpat je do krabičky.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od MarkyParky » 21. 8. 2019, 10:32

Pche, párátek.
Jsou snad čepele a hroty zbraní ze dřeva?

Navrhuji jehly. Nebo alespoň špendlíky...

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Vito » 21. 8. 2019, 07:39

York píše:
20. 8. 2019, 14:23
Nápad s krabičkou od sirek se mi hodně líbí, ale dokážu si to představit jen na nějakém oneshotu, protože po pár týdnech by asi hráči zapomněli, co který token reprezentuje...
Ani ne imho je to intuitivní:
- ten co horí je pochodeň.
- ten co je ostrý je munice.
- ten co se dá jíst je jídlo.
- ten který je mince jsou peníze.

Navíc těch krabiček jsou různé velikosti. Od takových těch štíhlých, přes tlusté, dlouhé až po obrovské krbové. Tak by se to dalo i škálovat podle síly postavy :D Jednou to musím zkusit, nevím zda už tuhle sobotu protože se mi zatím nedaří najít správný rozměr párátek. Pokud někde oběvím takové ty z 90. let, krátké, placaté s jedním hrotem, musím jich koupit aspoň kilo :)

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od York » 20. 8. 2019, 14:23

Nápad s krabičkou od sirek se mi hodně líbí, ale dokážu si to představit jen na nějakém oneshotu, protože po pár týdnech by asi hráči zapomněli, co který token reprezentuje...

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Log 1=0 » 20. 8. 2019, 14:19

Jako že by byl 1 cent = naditý měšec, cenná soška whatever a dávalo by se to do té nosnostní krabičky.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Jerson » 20. 8. 2019, 10:51

Pracující logaritmus píše:
20. 8. 2019, 09:00
Škoda, že už nejsou desetníky, byly by dobrý poklad. Koruna je asi už moc velká.
Jsou eurocenty. Nejlevnější žetony, dostupnost garantovaná několika Evropskými státy, kvalita zaručena. Jiné využití nemají, a kdejaký kamarád z Eurozóny jich bude mít k dispozici hromadu :-)

Edit: aha, to mám z toho, že odpovídám na neaktualizovaný výpis.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Vito » 20. 8. 2019, 09:03

Pracující logaritmus píše:
20. 8. 2019, 09:00
Škoda, že už nejsou desetníky, byly by dobrý poklad. Koruna je asi už moc velká.
Jednocentové mince. Mám jich snad už celou zavařovačku 8)

edit: ale na to by to chtělo taky nějakou krabičku, nebo peněženku. Ať se to nekutálí a neválí všude. Jenom nvm jak by se to počítalo.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Vito » 20. 8. 2019, 09:02

MarkyParky píše:
20. 8. 2019, 08:43
Zjistil jsem, že Sudby ubývá rychleji, než by pravidla vyžadovala :)
$lol$
Copak o to, sníst sudbu postavám pomůže. Ale pokud hráč sežere zásoby své postavě, tak jí jen zavaří. Já jen zahlásím že se to jídlo nejspíš zkazilo, nebo ztratilo a ať si poradí jak umí. IMHO to tedy nechám projít, vytvoří to aspoň zajímavou situaci.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od Pracující logaritmus » 20. 8. 2019, 09:00

U sudby to asi fakt rozbíjelo hru, ale u jídla to bude pěkná simulace (koneckonců, kdo se jde najíst, až když má opravdu hlad?).
Škoda, že už nejsou desetníky, byly by dobrý poklad. Koruna je asi už moc velká.

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

od MarkyParky » 20. 8. 2019, 08:43

Lentilky jsou blbé - mají jednu nevhodnou vlastnost.

Používal jsem je jeden čas jako žetony Sudby s tím, že když se potvora vyčerpá, tak se sežerou.

Zjistil jsem, že Sudby ubývá rychleji, než by pravidla vyžadovala :)

Nahoru